Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy..
2024-05-21 09:29:48Centrum Medyczne Puławska Sp. z o. oOczekiwania Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych end-to-end oraz w sprzedaży usług B2B (rekrutacje stałe, usługi HR). Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną i efektywną kom
2025-03-14 10:25:23DevireKomunikatywna znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego Samodzielność, dobra organizacja czasu oraz umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu Odpowiedzialność za powierzone obowiązki Mile
2025-03-12 10:25:18AsistworkNasze oczekiwania: - Biegła znajomość języka polskiego (C2/native), - Znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - Podstawowa znajomość obsługi urządzeń RTV/AGD (czyli np. lodówka, pralka, telewizor), - Uśmiech, pozytywne nastawienie, komunik
2025-03-12 10:25:18Teleperformance PolandDoświadczenie w pracy na oprogramowaniu klasy ERP (Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL) w zakresie obsługi jako użytkownik, administrator, wdrożeniowiec, analityk lub serwisant systemu obsługa bazy danych MS SQL, w tym znajomość języka SQL na poz
2025-03-11 10:25:21Lagarta Sp. z o.oZadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-03-26 08:31:00ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca administracyjno-biurowa. - Praca przy komputerze. - Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. - Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy w
2025-03-25 22:31:25Główny Urząd Statystyczny w WarszawieOpis stanowiska Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywid
2025-03-25 15:40:12Opis stanowiska Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu tru
2025-03-25 15:40:11Opis stanowiska Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla kli
2025-03-25 15:40:09Opis stanowiska Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zada
2025-03-25 15:40:04Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-25 15:10:05Opis stanowiska Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów. Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna. Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z kli
2025-03-25 12:30:04Klinika Bocian należy do wiodących ośrodków zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce. Nasza pozycja poparta jest bardzo wysoką skutecznością leczenia oraz systematycznie rosnącą liczbą pacjentów..
2025-03-25 11:57:32Klinika BocianDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Konsultant w Wydziale Monitorowania Rozwoju w Departamencie Opracowań Statystycznych Adres urzędu: 00-925 Warszawa al. Niepodleg
2025-03-25 08:00:02Główny Urząd Statystyczny w WarszawieCzym będziesz się zajmować? Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii Praca zdalna
2025-03-24 18:34:21Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów Klientów, Realizacja celów (obsługowych / sprzedażowych), Dban
2025-03-24 15:31:28Kluczowe zadania: Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów z modułem Finanse w systemie IFS App/Cloud, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników Wyszukiwanie poprawek, odpowiedniej parametryzacji oraz personalizacji systemu IFS App/Clou
2025-03-24 10:40:04Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-24 07:32:35Opis stanowiska Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonaliz
2025-03-23 15:40:03Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klienta
2025-03-23 12:50:52Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-03-23 10:41:17Opis stanowiska Kontrolowanie zgodności opinii medycznych z procedurami przy obsłudze świadczeń. Tworzenie opinii lekarskich dla trudnych przypadków medycznych i kwestii ryzyka ubezpieczeniowego. Weryfikacja i opiniowanie medycznych ekspertyz są
2025-03-23 10:37:02Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-03-22 15:50:06Obowiązki: Przygotowywanie zapytań ofertowych. Zakup materiałów/towarów zgodnie z wytycznymi. Prowadzenie procesu zakupowego, monitorowanie umów. Analiza rynku dostawców i negocjacje cenowe. Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami. Realiza
2025-03-22 15:50:04Obowiązki: Kontakt telefoniczny z gotową bazą klientów zainteresowanych odnawialnymi źródłami energii Prezentacja oferty i finalizacja umów sprzedażowych na produkty OZE (pompy ciepła, fotowoltaika, ładowarki EV, magazyny energii, 100% zielona e
2025-03-22 15:46:03Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%). Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży. Doradz
2025-03-22 14:31:03Opis stanowiska Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej
2025-03-22 08:30:04Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa sprzedaż usług i produktów Dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów Budowanie długotrwałych relacji z klientami
2025-03-21 12:46:02Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy. Pra
2025-03-21 11:40:17Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłasza
2025-03-21 11:32:13