No chciałbym zmienić swoją opinię, naprawdę chcialbym, ale doświadczenie mi nie pozwala... Jeśli słyszę że przegląd serwisowy samochodu będzie trwał do 2 godzin, a trwa ponad 3 godziny to jak mam zmienić zdanie? W Japonii jest to niemożliwe, nawet w serwisie w Katowicach jest to niewyobrażalne.... Szanujemy się bo czas to pieniądz, a darmowa kawa nie rozwiąże problemu
Szukamy nowego samochodu. Toyoty nie braliśmy pod uwagę (nie wiem dlaczego). Przyjechaliśmy, zostaliśmy obsłużeni w sposób nadprofesjonalny. I chyba jesteśmy przekonani do Toyoty.
Ukłony dla Pana Krzysztofa Jeżewicz.
Mistrz w swoim fachu.... szacunek.
Jeśli podejmiemy decyzję o zakupie Toyoty, to chcielibyśmy dokonać transakcji właśnie z Paem Krzysztofem.
Jeśli chodzi o salon i sprzedaż nowych samochodów to dramat. Gość od sprzedaży nowych samochodów z góry założył, że nie kupię (pewnie dlatego że przyszedłem na sportowo i z rodziną, ale tak miałem po drodze akurat) i zrzucił mnie na młodego chłopaka który się uczył. Ten się starał,ale widać, że się uczył i kilka rzeczy nie poszło jak powinno. Po weekendzie dzwoniłem w poniedziałek z samego rana z prośbą o ofertę na inną konfigurację jeszcze. Miał się ktoś odezwać w ciągu 2 godzin, odezwał się we wtorek popołudniu, znów ten uczący się. Auto miałem już wtedy kupione w innym salonie gdzie obsługa poszła szybko,sprawnie i profesjonalnie. Ocenę salonu ratują dwie rzeczy,miła obsługa na wejściu i obsługa z działu samochody używane. Miałem kilka razy z nimi przyjemność i tam szło sprawnie,dobre oferty szykowali,fachowo doradzali, bez uwag. Widać ile do świadectwa o firmie wnoszą jej przedstawiciele.
Próbowałem umówić się na wymianę oleju oraz przegląd serwisowy. W dziale „serwis” cztery numery na stronie internetowej, niestety nikt nie odbiera oraz nie oddzwania. Umówiłem się poprzez Recepcję. Bardzo miła obsługa podczas wizyty, poza jednym panem, który 22-go września, ok. godziny 14, siedział jako pierwszy od głównego wejścia (po zwróceniu się o pomoc potraktował mnie jak powietrze, tj. unikał kontaktu wzrokowego i odwracał głowę). Podobno weszła nowa bezobsługowa możliwość zostawienia samochodu do serwisu. Niestety nie zostałem o tym poinformowany podczas umawiania się na wizytę. Ogólnie ok, choć troszkę do poprawy.