Oto, jaką f-rę "prognozę" wystawiło PGE dla domku działkowego, który niemal cały rok stoi pusty -===5450,90== !!! To już nie drożyzna, to jakaś LICHWA czy może próba wyłudzenia(?
Nie mam prawie cały dzień prądu. 1/2 dnia infolinia zwyczajnie nie działa. „Nie możemy zrealizować połączenia” lub automat, który nigdy nie łączy nawet do kolejki. Drugie pół dnia stanie w kolejce do połączenia po to, żeby po godzinie stania rozłączyło połączenie ❤️
Zgłoszenie wysłane przez aplikację, ale automat twierdzi, że nie odnotowano żadnych awarii.
Jestem od 15 minut 34 w kolejce. Może kiedyś się jeszcze umyję w ciepłej wodzie….
Firma fatalna, gdybym mogła zmienić to bym zmieniła dostawcę, ale nie mogę bo w mojej kamienicy tylko oni. Od dwóch dni usprawniają system i jeszcze tego nie zrobili, może zrobią trzeciego dnia. Robili to w tamtym roku. Tragedia
Infolinia nie działa, na maila odpowiedz(jeśli wgl, bo na jedna odpowiedź czekam rok) koło miesiąca, windykacja działa już po jednym dniu opóźnienia. Jakikolwiek kontakt z firmą niemożliwy. Nie polecam. Nie pozdrawiam
Kobieta w ciąży (z moich domnieman) z dzieckiem w rękach (około roczne dziecko) była dziś u Państwa w oddziale Konstancin Jeziorna. Zastała kolejkę 40 osób więc zapytała Panią z obsługi czy może wejść w kolejkę z uwagi na fakt (jakby się zdawało) oczywisty. Pani odmówiła mówiąc że ona nie jest od ustawiania kolejki i że ta kobieta w ciąży ma to skonsultować z grupą osób oczekujących (przypomne było ich około 40 osób, cięzko określic z uwagi na to że niektórzy przychodzili parami).
Jestem zażenowany tym co zaszło, przykro mi że jesteście Państwo tak bardzo znieczuleni na takie sytuację.
Uważam że tak samo jak np na pocztach tak samo w takich oddziałach powinna być jasna informacja o pierwszeństwie dla kobiet z dziećmi lub w ciąży. Nie akceptując tego niestety, ale narażacie Państwo zdrowie a czasami i życie takich kobiet i dzieci.
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie, wysoka jakość obsługi klienta. Pewnie gdzieś są… ale na pewno nie w PGE. Pol godziny (30min) i wciąż proszą mnie o czekanie na połączenie, choć informacje o rządowych tarczach spiesznie podane na samym początku. Tak się robi propagandę, zamiast obsługi klientów. Nie pozdrawiam