PGE Energetyka Kolejowa

14 ocen
Janer janowsky
30 sierpień 2024 08:49
Kiepska obsługa klienta, odpowiedzi na mile lakoniczne i niepomocne. Infolinia podobnie.
pokaż więcej...
LM
08 luty 2024 14:40
Ta firma jako dostawca energii to jakieś kpiny. Mają swój beznadziejny portalik na którym w losowy dzień umieszczają fakturę z losowym terminem płatności. Nawet nie potrafią wysłać mailem powiadomienia chociaż mail mają podany!



Jeśli się zagapisz - bo skąd masz wiedzieć, że wystawili fakturę i pominiesz płatność to od razu straszą rejestrem długów. Dzwoniąc na telefon podany w liście można sobie pogadać z pocztą głosową!



A nie byłoby problemu z ręcznym płaceniem, gdyby była możliwość zgody na obciążanie konta. Nie ma takiej opcji - zero odzewu ze strony firmy na zapytanie o taką możliwość. Nic, kompletny brak odpowiedzi! Lepszą obsługę klienta ma przeciętny handlarz na Allegro!



Dno i kupa mułu. Mam nadzieję, że jak najszybciej ten byt gospodarczy zostanie zaorany.
pokaż więcej...
Paulina Gło
12 grudzień 2023 11:39
To jest jakaś kpina. Infolinia nie jest obsługiwana, próbuje dodzwonić się od kilku dni wisząc na lini po kilkadziesiąt minut. Miałam możliwość być u innych dostawców i nie było takich problemów.
pokaż więcej...
Wojciech Macura
27 listopad 2023 12:05
50min dzwonienia i nikt nie odbiera, nic się nie da zalatwić
pokaż więcej...
Nov One
12 listopad 2023 23:35
Jedno określenie dla tej firmy-beton
pokaż więcej...
Olek Szymanko
13 październik 2023 15:01
Dzwoniłem na infolinie przez 40 minut, ciagle pierwszy w kolejce ale nikt nie odbiera, minus 30 zł za połączenie i brak rozmowy nic nie załatwiłem . System dla opłaty i pobierania faktur to jakiś żart! Co miesiąc musze zmieniać hasło ponieważ za każdym razem jest nie prawidłowe . Zgłaszam ten problem już nie nie jednorazowo ale nikt nic nie może naprawić. Firma która tylko skomplikuje wam życie nie polecam!
pokaż więcej...
Oleksandr Gezei
18 lipiec 2023 22:54
Od kilku dni próbuję się skontaktować z firmą PKP Energetyka, ale nie da się dodzwonić na infolinię. Czekam po pół godziny. Próbowałem też wysyłać wiadomości e-mail, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.



Jest to absolutnie skandaliczne, że firma z tak dużym udziałem w rynku nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego kontaktu z klientem. Jestem bardzo rozczarowany.
pokaż więcej...
Olha Bilyk
06 czerwiec 2023 12:43
Portal do opłacenia faktur to masakra. Co miesiąc trzeba zmieniać hasło. Na komórce nie da się pobrać fakturę w PDF. I nikt z tym nic nie może zrobić.
pokaż więcej...
Johnlock LOST
03 kwiecień 2023 10:38
pokaż więcej...
Patryk Karwiński
27 luty 2023 16:17
System elektronicznych faktur nie działa. Infolinia to tragedia, nic się nie można dowiedzieć. Konsultanci nieuprzejmi. Same minusy, zadnych plusów.



Edit: podają numery telefonów komórkowych, które są wyłączone. Bardzo nieprofesjonalna firma



Co do samej obsługi: pod koniec stycznia miałem skoki napięcia, jakakolwiek reakcja po miesiącu, a sprzętów AGD nie mogłem używać przez 3 dni
pokaż więcej...
Domowe “Domowe Kino” Kino
23 luty 2023 15:19
Ta firma to jakiś żart. Wnioskowałem o efekture ale dla pracowników to robota jak lot w kosmos z Elonem Muskiem. Burak odbiera telefon i z łaską odpowiada klientowi, który regularnie płaci rachunki. Przykład firmy z mentalnością PRL.
pokaż więcej...
Julka Key
08 grudzień 2022 13:18
obluga i podejscie do klienta to maskra. zero kultury i checi pomocy. zero odpowiedzi. czas oczekiwania na podlaczenie pradu bardzo dlugi. panowie z infolini nieuprzemi to malo powiedziane. pracownicy PKP maja totalnie wywalone
pokaż więcej...
Jacek Piekarniak
29 maj 2022 19:42
Daję jedną gwiazdkę bo nie można mniej !!!. Ostrzegam wszystkich aby omijać tą firmę szerokim łukiem. Od pierwszego kontaktu z PKP Energetyka do podłączenia do sieci upłynęło 2,5 miesiąca !!!!. Nieczynna infolinia, infolinia wprowadzająca w błąd - chyba okresowo obsługiwana przez "ciecia", który mówi coś na odczepnego. Brak kontaktu infolinii z centrum wystawiania umów i z monterami. Zabawa w "pomidor", równie dobrze można krzyczeć do rynny w swoim budynku. W końcu jak podłączono prąd nikt mnie o tym nie poinformował przez prawie tydzień. Kto nie jest przymuszony umową przez devlopera - uciekać !!!. Pozostałym polecam w zależności od światopoglądu różaniec albo jogę.
pokaż więcej...
Maciej Ka
27 marzec 2021 14:21
2 miesiące czekałem na podłączenie licznika. Jak juz ekipa podłączyła licznik to źle podłączyli fazy. Na szczęście coś mnie naszło, aby to sprawdzić i dzięki temu uniknałem uszkodzenia urządzeń w lokalu. Odnośnie cen jest to najdroższy dystrybutor i niestety w naszej republice bananowej nie mozna zmienić dystrybutora. Polecam czy nie polecam w takich sytuacjach musisz akceptować koszty, które finalnie przerzucisz na klienta końcowego. Taki lajf
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o PGE Energetyka Kolejowa

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PGE Energetyka Kolejowa
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości