Najgorszy sklep jubilerski z jakim miałem doczynienia, odradzam zakupy w tej sieci, kontakt ze sklepem internetowym zerowy. Okradają klientów z wymówką że to firma kurierska musiała zgubić paczkę albo kurier ukradł i to ich wina. Sklep nie robi sobie nic z takiego zajścia mimo że wartość zamówienia była dość wysoka i wymagało by się temu przyjrzeć. Zobaczymy jaka będzie wasza wymówka gdy skontaktuje się z wami Federacja Konsumentów, Uokik, Econsumer, bądź policja.
Zamówienie złożone z wyprzedzeniem na Dzień Kobiet zostalo anulowane bez wyjaśnienia, przepraszam itd. Brak odpowiedzi na maile. Reklamują obsługę przez whatsapp, ale nie dotyczy zamówień online! Na infolinii pracownicy nie przedstawiają się, bo "taka jest polityka firmy". Twierdzą, że zamówienie nie opłacone (nieprawda), a następnie, że w sprzedaży online są artykuły, których nie ma dostępnych. Bardzo słaby serwis, zdecydowanie odradzam.
Pandora wysyłała mi uszkodzone i stare rzeczy, następnie dokonałam zwrotu tego „złomu” i odstąpiłam od umowy - czekam na zwrot pieniędzy już miesiąc. Pandora oszukuje- nie wysyła wcale zamówień, wysyła uszkodzone rzeczy, wysyła złe rozmiary (np chcesz rozm 18 a dostajesz rozmiar 19 w woreczku podpisanym 18). Skasowano wszystkim członkom historie zamówień - czy to celowe działanie, aby utrudnić odzyskanie pieniędzy bo nie mamy numerów zamówień itp ??? Przykładowe zdjęcia do mojej opinii - to charms który dostałam, złoto ze srebrem - brak cyrkonii, porysowany, zaśniedziały.
Coś złego się dzieje, przestrzegam każdego - NIE KUPUJCIE NIC ONLINE !!!!!
Niestety z firma i obsługa klienta dzieje się coś złego-ostrzegam!!! Od maja czekam na zwrot gotówki za 4 zamówienia. Pandora nie odpowiada na maile, a podczas rozmowy telefonicznej konsultanci odpowiadają wymijająco, nikt nie jest w stanie pomoc. Ale to jest zwykle złodziejstwo. Dawno minęło 15 dni roboczych, a pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma. A ja czekam na ponad 1600 zł. Zróbcie coś z tym, bo stracicie wszystkich wiernych klientów i nikt tutaj już nic nie kupi!!!