Pako Lorente Sp. z o.o.

24 oceny
kowalldz
08 marzec 2018 11:37
z jakości spodni czy koszul jestem bardzo zadowolony. buty zakupione w sklepie po roku noszenia uległy uszkodzeniu. po dwóch tygodniach od reklamacji otrzymałem możliwość wymiany na inny towar jednak wziąłem takie same buty, które użytkuję od 1.5 roku - b/u.

na chwilę obecną dla mnie na plus :)
pokaż więcej...
Marek Kaczmarek
13 listopad 2017 23:06
Odradzam zakupy w tym sklepie. Buty po jednokrotnym użyciu nie nadają się już do niczego ze względu na odbarwienia skóry, a reklamacja została odrzucona, bo to rzekomo uszkodzenia mechaniczne. Nie kupujcie w tym sklepie!
pokaż więcej...
Wojciech Jóźwicki
12 listopad 2017 15:54
Dotyczy reklamacji nr 12/134/2017

Jestem bardzo niezadowolony, a wręcz czuję się oszukany przez Pako Lorante.

W dniu 24.09.2017 wydałem w salonie w Koszalinie prawie 600 zł. Po jednorazowym użyciu oddałem na reklamcję spodnie, w których podszewka się popruła. Spodnie zostały naprawione. Następnie koszula ( P2M-1X-167-G)po jednokrotnym założeniu rozrwała się pod pachami i na rękawach. Zażądałem wymiany towaru. Pako Lorante nie zrealizowało mojego żądania. Jako że skorzystałem z promocji trzeci za 1 zł oddaliście za koszulę 1zł. Wartość koszuli wg metki to 159,99. Dlaczego koszula za prawie 160 zł okazała się jednorazowa? Dlaczego oszukano mnie oddając złotówkę. Czy wszystkie Państwa produkty są jednorazowe? Koszula była dobrana rozmiarowo przez sprzedawcę. Druga koszula jak narazie dwukrotnie założona jest w stanie nie zmienionym. Promocja jest oszukana. Dlaczego tak traktujecie klienta?
pokaż więcej...
SM
04 maj 2017 19:13
Witam.

Promocja 2+1 czyli trzecia rzecz za złotówkę to wielka ściema lub trzecia rzecz gratis. Otóż kupując marynarkę poinformowano mnie że jeśli np. kupię jeszcze spodnie to otrzymam np. koszulę za złotówkę. Oczywiście po podejściu do kasy inna Pani powiedziała mi że mnie ta promocja nie dotyczy ponieważ marynarka jest przeceniona i nie podlega promocji na inne rzeczy. Na ulotkach promocyjnych nie ma informacji że nie dotyczy towaru przecenionego. Więc Panie wprowadzają w błąd przy zakupach jak i nie dokładnej informacji o promocji. Oczywiście napisałem e-mail do firmy i zero odzewu, lekceważą klienta na całości, tak jak napisał ktoś wcześniej że w dzisiejszych czasach jest duża konkurencja i powinni jakoś zadbać o klienta, bardziej się nim zainteresować a nie zero odzewu jak coś jest nie tak. Więc chyba dwa razy się zastanowię następnym razem nim wejdę do tego sklepu.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Pako Lorente Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pako Lorente Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości