ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne - Uprawnienia: Aktualna książeczka zdrowia wydana przez "Sanepid" - Inne wymagania: wykształcenie średnie, książeczka sanepidowska, doś
2025-03-11 07:31:11ADIM SP. Z O.OZakres obowiązków:obsługa bufetu, kasy fiskalnej, podawanie dań, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.* praca wg indywidulanego grafiku w przedziale czasowym: 10:00-22:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-10 18:41:45Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami; przedstawianie i promowanie naszych produktów oraz usług; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; monitorowanie ryn
2025-02-17 18:41:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nawiązywanie kontaktów z firmami na rynku niemieckim lub francuskim (producenci, dystrybutorzy, firmy handlowe, spedycyjne) - Pozyskiwanie firm potrzebujących transportu pojazdami do 3,5 t oraz do 7,5 t - Wysyłanie ofert wsp
2025-03-12 22:30:04SALESHR 4,1Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Opis stanowiska Pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Opracowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie spotkań sprzedażowych i negocjacji. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatac
2025-03-12 12:15:02Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i
2025-03-12 12:10:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne - Uprawnienia: Aktualna książeczka zdrowia wydana przez "Sanepid" - Inne wymagania: wykształcenie średnie, książeczka sanepidowska, doś
2025-03-11 07:31:11ADIM SP. Z O.OZakres obowiązków:obsługa bufetu, kasy fiskalnej, podawanie dań, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.* praca wg indywidulanego grafiku w przedziale czasowym: 10:00-22:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-10 18:41:45Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami; przedstawianie i promowanie naszych produktów oraz usług; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; monitorowanie ryn
2025-02-17 18:41:47Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny,Przedstawianie oferty agencji klientom,Umawianie spotkań,Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,Prowadzenie rozmów b
2025-03-12 21:25:42Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-03-12 21:25:42Zakres obowiązków:obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy, obsługa przesyłek kurierskich i lotto.*praca w sklepie Żabka, w systemie równoważnym: 40 godzin tygodniowo w przedziale czasowym od
2025-03-12 18:41:50Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-12 18:41:50Zakres obowiązków:obsługa kasy fiskalnej; obsługa działu mięsnego; dbanie o porządek na sali sprzedaży; dbanie o ekspozycję towarów* praca wg indywidualnego grafiku na dwie zmiany w przedziale czasowym: 05:30-22:45; pierwsza umowa na okres próbn
2025-03-12 18:41:50Zakres obowiązków:sprzedaż wędlin na halach targowych, obsługa klienta, ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, dbanie o porządek w miejscu pracy.* praca w systemie 2-zmianowym II zmiany: 05:00-13:00, 11:00-19:00. Wymagania:Wymagania konieczne:
2025-03-12 18:41:50Opis zadań:- obsługa klienta w salonie odzieżowym;- obsługa kasy fiskalnej;- obsługa terminala;- nadzorowanie procesu reklamacji;- utrzymanie czystości salonu oraz stanowiska pracy;- obsługa i nadzorowanie zamówień;- udział w targach branżowych
2025-03-12 18:41:48Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG Group to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Stud
2025-03-12 15:36:41Unique People sp. z o.oOpis stanowiska Obsługa klienta poprzez telefon, czat i e-mail, w tym zarządzanie zapytaniami. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi z empatią i profesjonalizmem, z zachowaniem poufności. Praca zespołowa na rzecz doskonałości w obsłudze klienta
2025-03-12 15:32:38Opis stanowiska Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. An
2025-03-12 15:32:38Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej o
2025-03-12 12:36:14VETLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄPoznanie produktów i wsparcie w przeprowadzaniu akcji sprzedażowych Organizacja obiegu informacji oraz dokumentacji Wdrożenie w analizę portfela sieci sprzedażowej oraz zapoznanie się multiagentami Przygotowanie korespondencji mailowej, pomoc w
2025-03-12 12:06:22POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: KONTROLER JAKOŚCI KONTROLER JAKOŚCIObowiązki Kontrola jakości podczas procesu produkcyjnego i produktów gotowych Pakowanie i oznakowanie wyrobów gotowych Uzupełnianie, analiza i tworzenie dokumentacji jakośc
2025-03-12 11:00:45Grupa Kapitałowa FASING S.ATwój portal z ofertami pracy
2025-03-12 10:54:08Just Join ITCustomer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system
2025-03-12 10:40:02Od kandydatów oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia pracy w firmie z branży poligraficznej (warunek konieczny), Praktycznej wiedzy na temat prowadzenia działań marketingowych: B2B, B2C, Umiejętności prowadzenia prezentacji, budowania plan
2025-03-12 10:25:18Smart-HR 4,2Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-03-12 10:00:02Zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumen
2025-03-12 09:36:22Zakres obowiązków: Prowadzenie doradczej sprzedaży rozwiązań IT dla MŚP i dużych firm. Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami biznesowymi, w tym decydentami. Zarządzanie całym procesem sprzedaży: od identyfikacji potrzeb, przez negocjacje
2025-03-12 08:40:04Obowiązki: Doradztwo w sprzedaży rozwiązań IT dla firm różnej wielkości. Wyszukiwanie nowych klientów biznesowych i utrzymywanie relacji. Zarządzanie procesem sprzedaży od analizy potrzeb po zawarcie umowy. Długoterminowa współpraca z klientami
2025-03-12 08:40:04Opis stanowiska Obsługa klientów poprzez telefon i e-mail. Szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Budowanie trwałych relacji z klientami
2025-03-12 08:01:04Odbieranie połączeń oraz odpowiadanie na maile. Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Szybkie identyfikowanie technicznych rozwiązań dla klientów. Dokładne wprowadzanie danych do systemów. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
2025-03-12 08:01:03