Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży w branży dekoracji okiennych (firany, zasłony, rolety, żaluzje). Sprzedaż konsultacyjna i „domykanie” procesu od briefu do realizacji. Wyczucie stylu / koloru / tkanin, swoboda łączenia systemów i dodatków. K
2025-11-15 10:25:13SPACE WIZARDWykształcenie wyższe , mile widziane kierunkowe min finansowe lub administracyjne; minimum rok doświadczenia w pracy administracyjnej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości/finansowym w środowisku międzynarodowym lub SSC zn
2025-10-30 10:25:14SMS Metallurgy PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: ???? Opis stanowiska:Dołącz do dynamicznie rozwijającej się firmy deweloperskiej i twórz z nami przestrzeń do życia dla setek Klientów! Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym i chcesz pracować w zesp
2025-12-01 07:30:09Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄThis role is a great fit for someone who feels comfortable navigating both accounting and controlling topics and wants to have a real impact on cost transparency and decision-making within a global GBS. Strong accounting background, especially w
2025-11-22 10:25:13AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu umowie o pracę tymczasową - pracę od poniedziałku do piątku w systemie III-zmianowym - wolne weekendy! - atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o premie frekwencyjno-jakościowe - szybki proces
2025-12-14 22:30:05Gi Group SAZnasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów t
2025-12-14 16:42:07Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji z obecnymi klientami w branży stomatologicznej (implantologia, stomatologia cyfrowa), Przedstawianie oferty handlowej oraz negocjowanie warunków sprzedaży z klientami,.
2025-12-14 16:40:40Obsługa klientów indywidualnych w zakresie zapytań dotyczących kart płatniczych oraz usług bankowości online. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim. Wsparcie w aktywacji i blok
2025-12-14 14:40:03Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie
2025-12-14 14:40:02Opis stanowiska Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych pr
2025-12-14 13:43:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozmów z Klientami biznesowymi - dobór najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych., Wsparcie Zespołu w realizacji ciekawych projektów., Odkrywanie nowych możliwości współpracy., Budowanie i pielęgnowanie..
2025-12-14 10:41:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wyzwania na tym stanowisku: - wsparcie w rozwoju raportowania ESG w organizacji, - utrzymanie i doskonalenie procesów biznesowych związanych z ESG, - koordynacja globalnego zbierania danych w obszarze ESG oraz tworzenie szablo
2025-12-14 07:30:17Grafton Sp. Z o.oZakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i
2025-12-14 07:30:07Opis stanowiska kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych k
2025-12-14 07:30:07Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami, dobór najlepszej do wymagań oferty i negocjowanie warunków umów, realizacja celów spr
2025-12-14 07:30:07Obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail, tak aby każda rozmowa prowadziła do skutecznego rozwiązania ich spraw Udzielanie rzetelnych informacji oraz reagowanie na zgłoszenia z zachowaniem wysokich standardów Dbanie o poufność danych oraz
2025-12-14 07:30:07Serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital spaceHandle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit cardActive listeningOrder processing in the general call
2025-12-14 07:30:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają? - aktywne pozyskiwanie klientów B2B na wyznaczonym obszarze geograficznym; - budowanie relacji biznesowych z inwestorami oraz firmami z sektora budowlano-wykończeniowego; - prowadzenie negocjac
2025-12-14 07:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oObsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, chat, email). Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez wyrozumiałość i dokładność. Ochrona wrażliwych informacji z profesjonalizmem, budowanie zaufania. Praca w zespołowym, dyna
2025-12-13 14:44:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta, Aktywna sprzedaż wedle standardów sieci, Sprawdzanie terminów przydatności produktów, Dbanie o zachowanie czystości miejsca pracy, Dbanie o prawidłową ekspozycję sprzedawanych produktów, Przygotowywanie.
2025-12-13 14:41:09Udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o p
2025-12-13 14:39:02Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energety
2025-12-13 12:10:02Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with co
2025-12-13 11:12:19Twój zakres obowiązków, - Obsługiwać klientów w zakresie majątku i OC (głównie B2B), - Tworzyć programy ubezpieczeniowe zorientowane na rzeczywistą ekspozycję ryzyka, - Negocjować z ubezpieczycielami i przedstawiać oferty z sensem, - Współpracow
2025-12-13 09:40:55Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-13 07:29:16Opis stanowiska Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań dla klienta Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów
2025-12-13 07:29:16Godziny: 6-8 Współpraca: B2B, zlecenie Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami, dobór najlepszych rozwiązań i negocjowanie war
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych
2025-12-13 00:40:13Zakres obowiązków:- Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa klienta. - Miejsce pracy: Praca w jednym ze sklepów SPOŁEM na terenie Katowic.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-20:30 + soboty: 7:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą. Wymagania:Wy
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- Kierowanie placówką handlową, spożywczą. Realizacja planów sprzedaży. Zarządzanie i kierowanie podległym personalem. Zamawianie i właściwe zatrowarowanie sklepu. Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych. Obsługa klienta
2025-12-12 18:40:41Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 16:54:07Coral Travel PolandTelefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces o
2025-12-12 16:33:02Twój zakres obowiązków, Wdrażasz: Pełnisz rolę lidera finansowego przy wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics 365., Zarządzasz: Kierujesz i rozwijasz 4-osobowy zespół finansowy oraz nadzorujesz procesy w oddziałach zagranicznych., Kontrolujesz: Ma
2025-12-12 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie prostych dań obiadowych na podstawie przygotowanych półproduktów przez kuchnię centralną., Gotowanie dodatków skrobiowych, gotowanie kompotu. Przygotowywanie kanapek i sałatek. Śniadania od 7:30 do 11;..
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Jesteś osobą energiczną i kreatywną. Interesujesz się modą. Lubisz kontakt ludźmi. Cenisz sobie pracę zespołową w partnerskiej atmosferze a jakość obsługi Klienta stanowi dla Ciebie wysoką wartość. Dołącz do naszego zespo
2025-12-12 15:41:33Greenpoint S.ATwój zakres obowiązków, automatyzujesz procesy z zakresu zaawansowanej analityki,, rozwijasz i optymalizujesz proces wykrywania nadużyć,, przygotowujesz dane do modelowania,, budujesz modele uczenia maszynowego z wykorzystaniem najnowszych techn
2025-12-12 15:41:33Walter-Fach-Kraft Personal GmbH to pracodawca z 27 letnim doświadczeniem zatrudniający specjalistów na terenie Polski, Austrii oraz Niemiec. Niejeden fachowiec stał się dzięki Nam ekspertem w swojej branży. Jeżeli szukasz nowych możliwości zawod
2025-12-12 15:05:27Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz goto
2025-12-12 13:43:02Twój zakres obowiązków, uczestniczenie w realizacji projektów wdrożenia systemów klasy ERP,, podejmowanie zadań związanych z rozwojem systemów informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw branży UTILITIES,, przeprowadzanie procesu..
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie uczestników konferencji branżowych,, telefoniczny kontakt z klientem,, budowanie długofalowych relacji biznesowych,, współpraca z zespołem w zakresie planowania działań promocyjnych,, udział w..
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klienta na infolinii sprzedażowej;, Sprzedaż oferty turystycznej Coral Travel Poland oraz usług dodatkowych m.in. ubezpieczeń podróżnych;, Realizacja planów sprzedażowych;, Obsługa rezerwacj
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, dbanie o wygląd i wystrój salonu, wspieranie codziennych operacji związanych z działalnością sklepu, realizowanie ustalonej strategii.
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, • Udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia technicznego dla infolinii sprzedażowej• Obsługa i prowadzenie korespondencji mailowej związanej z zamówieniami internetowymi• Zarządzanie rezerwacjami i ich bieżąca obsług
2025-12-12 12:41:25Twój zakres obowiązków, Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu., Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji., Wspólnie z Kierownikiem Sklepu motywować i szkolić Pracowników., Dbać o
2025-12-12 11:41:33Walter-Fach-Kraft Personal GmbH to pracodawca z 27 letnim doświadczeniem zatrudniający specjalistów na terenie Polski, Austrii oraz Niemiec. Niejeden fachowiec stał się dzięki Nam ekspertem w swojej branży. Jeżeli szukasz nowych możliwości..
2025-12-12 11:16:04Pracuj tam, gdzie to docenią! Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft. Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom. Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzją i..
2025-12-12 11:15:43Twój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i rozwój podległego rynku., Współpraca z klientami hurtowymi i detalicznymi oraz B2B., Zarządzanie grupą podległych handlowców., Rekrutacja i szkolenie podległego zespołu.,..
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, wsparcie działu handlowego, przygotowanie aut do wydania klientom finalnym, weryfikacja stanu aut i wyposażenia, odpowiedzialność za jakość przygotowania, przygotowanie dokumentacji fotograficznej aut i publikowanie na..
2025-12-12 10:41:26You have a university degree in computer science, mathematics, physics or similar field. Proven experience as a Functional Consultant in Dynamics 365 Customer Insights or related modules (e.g. Dynamics 365 Sales). Strong understanding of marketi
2025-12-12 10:25:14Reply PolskaPraca w it, pracuj w it
2025-12-12 09:56:00Comarch SATwój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów, zestawień, analiz, aktualnych dokumentów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Pionu Handlowego., Przygotowywanie raportów oraz prezentacji zarządczych, opracowywanie analiz z..
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa portfela klientów korporacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z obecnymi, Realizacja planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych klientów oraz sprzedaży produktów bankowych,..
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Licencja brokerska. Doświadczenie w produktach majątkowych. Umiejętność budowania relacji i zrozumienia potrzeb klienta. Zdolność analitycznego myślenia i dopasowywania najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Dobre umiejętności negocjacyjne. Rz
2025-12-05 10:25:17DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations - przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych - szkolenie użytkowników - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej - zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom
2025-11-26 18:30:12COIG SA