ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – zarówno w terenie, jak i online, dzięki naszym skutecznym narzędziom i wsparciu. - Budowanie długotrwałych relacji z klientami – pomaganie klientom w wyborze najlepszych rozwiązań telek
2024-12-31 15:30:12PLAYCONNECT PARTNERS sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wspieranie Działu Handlowego w codziennych zadaniach, Koordynacja zamówień sprzedaży i zakupu, Kontakt z kontrahentami w celu rozwiązywania bieżących spraw, Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej.
2025-01-28 09:40:35Twój zakres obowiązków, Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych, Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie Symfoni
2025-01-22 13:40:47Twój zakres obowiązków, zakup materiałów bezpośrednio produkcyjnych na podstawie zamówienia (zajmujemy się produkcją węzłów cieplnych), nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw materiałów, kontrola zgodności faktur z dostawami i sprawdzan
2025-01-21 11:40:47Twój zakres obowiązków, rozwój i zarządzanie sprzedażą na własnych platformach e-commerce (np. sklep internetowy firmy),, zarządzanie sprzedażą w kanałach e-commerce (np. Amazon, Allegro),, opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży online,,
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, Planowanie codziennej pracy techników serwisu i dbanie o dostępność potrzebnych zasobów., Obsługa raportów serwisowych: przygotowywanie zleceń do fakturowania i zamawianie części., Monitorowanie postępów prac serwisowych i..
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Realizowanie strategii rynkowej i osiąganie celów budżetowych firmy poprzez sprzedaż części zamiennych, rozwiązań serwisowych i cyfrowych poprzez efektywne zarządzanie relacjami z obecnymi klientami oraz aktywne..
2025-01-08 09:40:33Miejsce pracy: Chwaszczyno, ul. Telewizyjna 22 Będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie..
2024-11-29 18:21:03Are you passionate about technology and eager to dive into the fast-paced world of financial trading systems? Quod Financial is looking for a motivated Technical Support Engineer (Trainee-Junior) to join our dynamic team! Quod Financial is at th
2025-01-06 13:34:09Quod FinancialAplikuj, jeżeli: jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie znasz język angielsk
2025-01-08 11:30:25NWIC - New Wave International Cargo, PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bezpośrednia obsługa klienta zgodnie ze standardami Firmy Big Star Limited, - obsługa stanowiska kasowego, - dbanie o wygląd i wystrój salonu, - bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru. WYMAGANIA: - łatwość naw
2025-01-28 11:30:19BIG STAR LIMITEDZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozl
2025-01-26 22:30:08SALESHRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad sprzedażą do sklepów typu "Vape Shop" na terenie całego kraju - Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej w oparciu o cele biznesowe - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klienta
2025-01-26 07:30:07SALESHRBardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość, prawidłowa dykcja Umiejętność aktywnego słuchania, swoboda w kontakcie z ludźmi Sprawna obsługa komputera, doświ
2025-01-25 10:25:15Plichta Spółka z o. oPraca Oferty pracy Tuchom: Asystent/ka ds. Badań Ogniowych. Chcesz poznać „od środka” międzynarodową firmę? Posługujesz się językiem angielskim? Interesujesz się eksperymentami, badaniami, a może
2025-01-20 14:21:03Opis zadań:- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachynkowym,- dekretacja i księgowanie dokumentów,- obsluga administracyjna dokumentacji księgowej,- windykacja należności Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnok
2025-01-28 18:41:47Opis zadań:- nauka i pomoc w obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego- przygotowywanie dokumneót (umowy, aneksy)- obsługa korepondencji,- archiwizacja dokumentów- obsługa sprzętow biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śred
2025-01-28 18:41:47PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, sz
2025-01-28 18:36:14McDonald's PolskaO firmie Autopay to firma, która działa na pograniczu nowoczesnych technologii i finansów. Stawiamy na otwartość, innowacyjność i zaangażowanie społeczne. Nasze wartości to kreatywność, p
2025-01-28 18:30:11Zakres obowiązków: Wspieranie inżynierów ruchu w realizacji codziennych zadań. Aktualizowanie i uzupełnianie danych w wewnętrznych systemach firmy. Przygotowywanie i wysyłanie przypomnień (reminderów) do klientów
2025-01-28 18:21:03Oczekujemy? Doświadczenia w sprzedaży produktów lub usług – to kluczowe! Dobrej organizacji pracy i zaangażowania Komunikatywności oraz umiejętności budowania relacji z klientami
2025-01-28 18:21:03Twój portal z ofertami pracy
2025-01-28 17:54:04BEST S.AOpis stanowiska Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych. Dokumentacja interakcji z klientami i pos
2025-01-28 17:09:02Opis stanowiska Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych. Dokumentacja interakcji z klientami i pos
2025-01-28 17:09:02Wymagania: znajomość języka angielskiego i niemieckeigo na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie - warunek konieczny, doświadczenie związane z kontaktem z klientem, znajomość obsługi MS Excel na poziomie dobrym
2025-01-28 16:49:03Arche ConsultingTwój zakres obowiązków, umawianie klientów na zabiegi, prowadzenie kalendarza wizyt, aktywna sprzedaż usług i produktów salonu, bieżąca obsługa telefoniczna, bieżąca obsługa korespondencji mailowej, kontrola stanów magazynowych, dbanie o schludn
2025-01-28 16:40:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie akt osobowych pracowników,, kompleksowe zarządzanie dokumentacją pracowniczą zgodnie z przepisami prawa pracy i prawa cywilnego, od zatrudnienia pracownika, aż po przygotowanie świadectw pracy,, rejestracja i
2025-01-28 16:40:37Oczekujemy chęci do pracy, sumienności oraz pozytywnej energi :) Wymagana książeczka do celów sanitarno epidemiologicznych. Stawka 30,5/h oraz premię w zależności od Twoich starań! Mamy zniżkę pracowniczą oraz multisport. Wynagro
2025-01-28 16:21:03Twój zakres obowiązków, praca na terenie Gdańska- sklepy sieci ZooKarina oraz Family Pets, wsparcie sklepów w codziennych pracach i profesjonalnej obsłudze klienta,, udział w eventach takich jak urodziny sklepów,, uczestniczenie w rebrendingach
2025-01-28 15:40:50Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych agencji nieruchomości na podległym terenie, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami, Doradztwo w wyborze odpowiednich produktów i usług, Badanie potrzeb,..
2025-01-28 15:40:49Twój zakres obowiązków, Rejestracja pacjentów i koordynacja kalendarza lekarzy., Obsługa kasy fiskalnej i innych bieżących spraw organizacyjnych., Dbanie o sprawne funkcjonowanie gabinetu i porządek w miejscu pracy., Sporadyczna pomoc..
2025-01-28 15:40:49Twój zakres obowiązków, udzielanie informacji o produktach oraz ofertach, odbieranie telefonów oraz odpowiadanie na zapytania mailowe klientów, pomoc w rozwiązywaniu reklamacji i problemów zgłoszonych przez klientów, wprowadzanie danych do syste
2025-01-28 14:40:55Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta zgodnie z obowiązującym standardem, Aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii, Telefoniczna sprzedaż usług telekomunikacyjnych - gotowa baza,..
2025-01-28 14:40:54Twój zakres obowiązków, obsługa klientów B2B i B2C, obsługa systemu CRM, prowadzenie i wspieranie bieżących działań sprzedażowych, negocjacje i przygotowanie ofert..
2025-01-28 13:40:55Zakres obowiązków: Wspieranie inżynierów ruchu w realizacji codziennych zadań. Aktualizowanie i uzupełnianie danych w wewnętrznych systemach firmy. Przygotowywanie i wysyłanie przypomnień (reminderów) do klientów. Monitowanie skrzynki mailowej
2025-01-28 13:40:18Kim jesteśmy? Firma Martes Sport to ponad 25 lat doświadczenia w handlu hurtowym oraz detalicznym, produkcji i logistyce, produktów oraz usług w branży odzieży sportowej. Aktualnie do naszych w
2025-01-28 12:36:12Martes Sport Sp. z o. oOczekiwania: Jeśli jesteś osobą, która: Posiada umiejętność organizowania, planowania własnej pracy i ustalania priorytetów? Ważne są dla Ciebie takie wartości jak uczciwość, odpowiedzialność, lojalność? Posiadasz wiedzę związaną z obszarem sprz
2025-01-28 12:30:45Oczekujemy doświadczenia, mile widziane osoby podejmujące pracę po raz pierwszyOferujemy: możliwość podjęcia pracy w dłuższej perspektywie czasu (to nie jest oferta pracy tymczasowej), dowolną formę zatrud
2025-01-28 12:21:02