Zakres obowiązków:M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udok
2024-12-24 18:42:07Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klientów w zespole Service Desk;, Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM;, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami;,..
2024-11-27 09:40:39Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM. Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami. Telefoniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych, rozwiązywanie bież
2024-11-26 15:56:05UpvantaTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM., Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami., Telefoniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych, rozwiązywanie..
2024-11-26 11:40:38Your responsibilities, You will be first point of contact for internal UTM employees for IT-related requests and faults during business hours and on call outside business hours, Ensuring that the IT service desk is available by telephone for..
2024-11-12 14:40:44DP World, the global leader in port and logistics operations which handles more 10% of world trade, is seeking to build a dedicated IT Service Desk team in Poland. The Service Desk Technician 's role is to provide comprehensive technical support
2024-11-12 13:30:22Twój zakres obowiązków, wspieranie zespołu administratorów w utrzymywaniu bieżącej infrastruktury serwerowej działającej pod kontrolą GNU/Linux oraz usług na tych systemach, wspieranie projektów rozwoju oprogramowania oraz infrastrukturalnych,..
2024-11-07 10:40:39Your responsibilities, Leading projects to integrate new IT services and sites into the Service Delivery team's operations, ensuring alignment with business objectives and IT strategies., Collaborating with project teams and stakeholders to define..
2024-10-31 15:40:48Twój zakres obowiązków, telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,, dokumentowanie powstałych akcji..
2024-10-22 14:40:48Your responsibilities, Resolving incidents, problems and Service Requests taking appropriate actions in line with our Service Level Targets and updating our Service Desk system, Desktop configuration and environment management including patching,..
2024-10-07 18:40:07Szukasz pracy, gdzie nie będziesz się nudzić i będziesz mógł wykorzystać swoją znajomość języka niemieckiego? Masz głowę pełną pomysłów i nie boisz się wyzwań? Szukamy superbohatera/superbohaterki do naszego zespołu Service Desk! Jeśli bardzo dobrze
2024-09-29 03:08:54