Your responsibilities, 1st and 2nd level support within region Standard Applications (M365, Adobe and VPN Software), Joiner / Mover / Leaver handling with ServiceNow, Software provisioning (SCCM), Client hardware (desktop, laptop, tablet, barcode..
2024-11-02 13:40:38Twój zakres obowiązków: obsługa zgłoszeń serwisowych jako II Linia wsparcia monitorowanie aplikacji i infrastruktury weryfikowanie zgłoszonych incydentów, piorytetyzacja i koordynowanie rozwiązywania zgłoszeń dbanie o utrzymanie ciągłości świadczenia
2024-11-07 15:25:29PragmaGO.tech Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Infrastruktura (sprzętu komputerowego, serwerów, urządzeń, sieci, Helpdesku),, Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników organizacji w zakresie sprzętu komputerowego, oprogramowania i infrastruktury IT,, Wdrożenie..
2024-12-04 09:40:35Your responsibilities, Manage and respond to support tickets in a timely manner., Install and configure software and hardware., Provide remote technical assistance to users., Troubleshoot and resolve IT issues., Manage user accounts and..
2024-12-03 12:40:43Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie pracowników firmy w zakresie obsługi programów i systemów komputerowych, Zamawianie sprzętu dla nowych i obecnych pracowników, prowadzenie ewidencji posiadanego wyposażenia, Instalacja oprogramowania oraz..
2024-11-28 12:40:47Ul. AK 18
2024-11-27 17:56:04Antykwariat i ksiegarnia TezeuszYour responsibilities, Have regular contact with customer users/management in English (and German desired). Customer contact phone/not inbound, Support peers within department and develop solutions together, Deliver training to internal and..
2024-11-19 16:40:37Hays PolandUl. Wielicka 28
2024-10-29 15:56:05Altimetrik PolandLokalizacja: Łabowa woj. małopolskie Dębica, woj. podkarpackie Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Informatyka Wdrożeniowca, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za wdrażanie, konfigurację oraz utrzymanie systemu ERP. Kand
2024-12-20 11:50:06Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń od użytkowników poprzez telefon, e-mail oraz system ticketowy;, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym..
2024-12-11 09:40:37