No Limit Sp. z o. o.

45 ocen
Monika Puchalska
06 listopad 2023 08:39
żal i niedowierzanie! infolinia mimo, że otwarta od 8 to na żadna linie się nie można dodzwonić
pokaż więcej...
Iza Stradowska
03 listopad 2023 10:09
pokaż więcej...
Remigiusz Górtowski
26 październik 2023 05:23
Nie polecam. Dostawa miała być 25.10 mebli z Ikea. Kurier zadzwonił o 18, że będzie o 19 i nie przyjechał. Nawet nie zadzwonił czemu. Po 20 dzwonię a on wyłącza telefon. Kolejny termin to 30.10. To jawna kpina z klienta. Jakbym chciał dostać meble 30.10 to bym na ten dzień zamówił. Omijać firmę.
pokaż więcej...
Grzegorz Molęda
25 październik 2023 17:43
pokaż więcej...
Anita Włodarska
25 październik 2023 10:11
Daje 1 gwiazdkę tylko dlatego, że nie można dać 0. Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam doczynienia. Przekładany termin dostawy narazie 5 razy bo nadal nie mam zamówienia. Przekładany termin bez poinformowania odbiorcy, gdyby odbiorca nie kontaktował się telefonicznie ze sprzedawca i firma kurierska nawet nie wiedziałby, że dostawa jest przełożona.
pokaż więcej...
Justyna Rudnicka
14 sierpień 2023 22:31
Absolutnie nie polecam. Przesyłka spora od Ikea. Dopłacono za dostawę dziś (14.08) między 8-11godzina .. o 12 nadal brak dostawy i na dodatek bez żadnej informacji meila czy czegokolwiek data dostawy w systemie zmieniona na 20.08 (niedziela).. dzwonię na centrale Ikea gdzie dostaje informacje, że kurier nie mógł się ze mną skontaktować, bo zamiast 5byla 3 w numerze telefonu .. ale nawet nie sprawdził czy jestem w domu poprostu sobie odklikał, że nie było mnie w domu … to ja się pytam nie byłam czy jednak numer był zły i tory napewno też były złe… żenada… sprawdziłam telefon podałam dobrze , po za tym nie pierwszy raz z tego konta na te dane coś zamawiałam i nie zmieniałam nic… radzę uważać na tego dostawce pracują tam wyjątkowo nie kompetentni i cwaniakowaci ludzie..
pokaż więcej...
Ефросинья Янчевская
13 sierpień 2023 13:03
pokaż więcej...
Jan Kowalski
06 sierpień 2023 21:00
pokaż więcej...
Łukasz noname
04 sierpień 2023 12:52
Nie polecam, kurier nawet nie podjechał pod dom. Przesyłka wróciła do magazynu. Najgorsza firma kurierska!
pokaż więcej...
Asia Szypulska
03 sierpień 2023 13:04
Koszmar. Nie rozumiem dlaczego Ikea współpracuje z tak nieprofesjonalnymi kontahentami.
pokaż więcej...
Mike W
06 maj 2023 10:26
KATASTROFA ! unikać, szukać alternatywnego dostawcy ! w skrócie moja historia wygląda tak: Przywieźli zakupione w IKEA lustro, tyle że popękane, po złożeniu reklamacji i ogarnięciu tematu przywieźli drugi raz, TO SAMO POPĘKANE LUSTRO !!! Poniżające doświadczenie.
pokaż więcej...
Michalina Wojciechowska
04 maj 2023 10:17
Poziom jaki reprezentują „panowie” dostawcy to istny dramat. Brak jakiejkolwiek kultury i poszanowania czyiś pieniędzy. Na dzień dobry, usłyszałam od panów wiązankę składająca się z niejednej kur.. i innego wyrafinowanego słownictwa rodem spod najbliższego monopolowego. Nie zliczę nawet ile razy paczki z moimi meblami lądowały na ziemi. Chyba najgorsza firma przewozowa w Warszawie.
pokaż więcej...
Damian L
28 kwiecień 2023 09:12
Czy ktoś w tej firmie odpiera telefony? Próba połączenia z 5 osobami. Zero, albo odrzucają albo nikt nic nie wie.
pokaż więcej...
Magda Em
24 kwiecień 2023 19:55
Duża dostawa mebli z Ikea o czasie, wszystko zgodnie z ustaleniami. Telefon pół godziny przed przyjazdem, paczki wniesione i ustawione we wskazanym miejscu. Nie mam zastrzeżeń.
pokaż więcej...
Anna Maciejewska
24 kwiecień 2023 12:24
Nie ma opcji żeby się z ta firma skontaktować, próbuje od 2 tygodni. Wszystkie numery. Nic nie odpowiada.
pokaż więcej...
Gala
04 luty 2023 19:31
Ikea straciła stałych klientów przez taką " dostawę ". W dniu dostawy zero informacji i oczywiście brak dostawy. Następnego dnia dostarczyli. Sprawdziłam tylko szyby w drzwiach.Wszystko zostało zabezpieczone przeze mnie folią jeszcze w sklepie. Kiedy następnego dnia zdjęłam całą folię okazało się, że boczna ścianka witryny jest uderzona I pękła. Pod folia tego nie było widać, w sklepie tego nie było w ogóle. Uderzono przy transporcie. Nie mogę już nic wskórać. Mój błąd, że nie sprawdziłam całą witrynę przy dostawie,a tylko szyby. Nie pomyślałam, że można rozwalić coś oprócz szkła przy profesjonalnej dostawie. Póki ikea współpracuje z daną firmą transportową, nie będziemy robić tam zakupów większych towarów.
pokaż więcej...
lacriime
09 styczeń 2023 13:07
Zamówiliśmy ramę do łóżka z Ikea bez usługi wniesienia. Dostaliśmy informację, że kurier zadzwoni do nas 30 minut przed dostawą. Owszem, telefon był, ale kilka minut przed zadzwonieniem domofonu. Nie mogłam odebrać, bo miałam spotkanie, ale po oddzwonieniu moje połączenie zostało odrzucone. Zadzwonił domofon, za kilka sekund podeszłam i odezwałam się do słuchawki. Zero odzewu. Za dosłownie minutę mój narzeczony był na dole, żeby złapać kuriera ale już nikogo nie było. Zadzwoniłam do niego z innego numeru telefonu i powiedział, że mamy zepsuty domofon (!), bo on nic nie słyszał, a skoro nie mieliśmy usługi wniesienia to nie czekał. Było jeszcze kilka dziwnych tekstów. Podsumowując - jedna wielka żenada
pokaż więcej...
Natalia km
19 grudzień 2022 08:41
Dramat. Miałam dostawę mebli z ikea ustawioną na od 8 do 20. Kurier dzwonił o 7 kiedy jeszcze spałam, kolejny raz o 7.57 na co od razu oddzwoniłam ale już było za późno i mam dostawę przesuniętą o tydzień. Rozumiem że mam byc dostępna przez całą noc przed dostawą i nie spuszczać telefonu z oczu żeby otrzymac dostawę za którą zapłaciłam. Beznadzieja.
pokaż więcej...
Małgorzata Łukianow
15 grudzień 2022 19:01
NAJGORSZA firma dostawcza, z którą miałam do czynienia. Przy okazji remontu zazwyczaj korzysta się z usług różnych dostawców, a w naszym przypadku dotychczas współpraca z innymi firmami układała się pozytywnie. W przypadku No Limits - rozumiem, że wieczorne dostawy i wnoszenie dużej liczby paczek na 4 piętro nikogo nie zachęca, ale to jest firma, która bardzo chętnie wymiga się od dostawy.

Niektóre firmy już zrozumiały, że jakość usług ma znaczenie - No Limits jeszcze ma to przed sobą ;)
pokaż więcej...
Małgorzata Wróblewska
14 grudzień 2022 15:26
Ta firma to jakaś kpina. Przesyłka zamawiana w sklepie Ikea. Dwa terminy dostawy - nigdy nikt się nie pojawił ani nie zadzwonił. Całe dwa dni zmarnowane, mało tego dzwoniąc do Ikea dostałam informację, że nikogo nie było w domu, a drugi raz, że przekładałam telefonicznie termin dostawy. Do firmy No Limit dodzwonić się nie można i w komunikacie oświadcza się, że podobno rozmowy się nagrywają, więc proszę o udostępnienie tego nagrania, kiedy przekładam termin dostawy! Odradzam każdemu.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o No Limit Sp. z o. o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie No Limit Sp. z o. o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości