Nie polecam. Dostawa miała być 25.10 mebli z Ikea. Kurier zadzwonił o 18, że będzie o 19 i nie przyjechał. Nawet nie zadzwonił czemu. Po 20 dzwonię a on wyłącza telefon. Kolejny termin to 30.10. To jawna kpina z klienta. Jakbym chciał dostać meble 30.10 to bym na ten dzień zamówił. Omijać firmę.
Daje 1 gwiazdkę tylko dlatego, że nie można dać 0. Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam doczynienia. Przekładany termin dostawy narazie 5 razy bo nadal nie mam zamówienia. Przekładany termin bez poinformowania odbiorcy, gdyby odbiorca nie kontaktował się telefonicznie ze sprzedawca i firma kurierska nawet nie wiedziałby, że dostawa jest przełożona.
Absolutnie nie polecam. Przesyłka spora od Ikea. Dopłacono za dostawę dziś (14.08) między 8-11godzina .. o 12 nadal brak dostawy i na dodatek bez żadnej informacji meila czy czegokolwiek data dostawy w systemie zmieniona na 20.08 (niedziela).. dzwonię na centrale Ikea gdzie dostaje informacje, że kurier nie mógł się ze mną skontaktować, bo zamiast 5byla 3 w numerze telefonu .. ale nawet nie sprawdził czy jestem w domu poprostu sobie odklikał, że nie było mnie w domu … to ja się pytam nie byłam czy jednak numer był zły i tory napewno też były złe… żenada… sprawdziłam telefon podałam dobrze , po za tym nie pierwszy raz z tego konta na te dane coś zamawiałam i nie zmieniałam nic… radzę uważać na tego dostawce pracują tam wyjątkowo nie kompetentni i cwaniakowaci ludzie..
KATASTROFA ! unikać, szukać alternatywnego dostawcy ! w skrócie moja historia wygląda tak: Przywieźli zakupione w IKEA lustro, tyle że popękane, po złożeniu reklamacji i ogarnięciu tematu przywieźli drugi raz, TO SAMO POPĘKANE LUSTRO !!! Poniżające doświadczenie.
Poziom jaki reprezentują „panowie” dostawcy to istny dramat. Brak jakiejkolwiek kultury i poszanowania czyiś pieniędzy. Na dzień dobry, usłyszałam od panów wiązankę składająca się z niejednej kur.. i innego wyrafinowanego słownictwa rodem spod najbliższego monopolowego. Nie zliczę nawet ile razy paczki z moimi meblami lądowały na ziemi. Chyba najgorsza firma przewozowa w Warszawie.
Duża dostawa mebli z Ikea o czasie, wszystko zgodnie z ustaleniami. Telefon pół godziny przed przyjazdem, paczki wniesione i ustawione we wskazanym miejscu. Nie mam zastrzeżeń.
Ikea straciła stałych klientów przez taką " dostawę ". W dniu dostawy zero informacji i oczywiście brak dostawy. Następnego dnia dostarczyli. Sprawdziłam tylko szyby w drzwiach.Wszystko zostało zabezpieczone przeze mnie folią jeszcze w sklepie. Kiedy następnego dnia zdjęłam całą folię okazało się, że boczna ścianka witryny jest uderzona I pękła. Pod folia tego nie było widać, w sklepie tego nie było w ogóle. Uderzono przy transporcie. Nie mogę już nic wskórać. Mój błąd, że nie sprawdziłam całą witrynę przy dostawie,a tylko szyby. Nie pomyślałam, że można rozwalić coś oprócz szkła przy profesjonalnej dostawie. Póki ikea współpracuje z daną firmą transportową, nie będziemy robić tam zakupów większych towarów.
Zamówiliśmy ramę do łóżka z Ikea bez usługi wniesienia. Dostaliśmy informację, że kurier zadzwoni do nas 30 minut przed dostawą. Owszem, telefon był, ale kilka minut przed zadzwonieniem domofonu. Nie mogłam odebrać, bo miałam spotkanie, ale po oddzwonieniu moje połączenie zostało odrzucone. Zadzwonił domofon, za kilka sekund podeszłam i odezwałam się do słuchawki. Zero odzewu. Za dosłownie minutę mój narzeczony był na dole, żeby złapać kuriera ale już nikogo nie było. Zadzwoniłam do niego z innego numeru telefonu i powiedział, że mamy zepsuty domofon (!), bo on nic nie słyszał, a skoro nie mieliśmy usługi wniesienia to nie czekał. Było jeszcze kilka dziwnych tekstów. Podsumowując - jedna wielka żenada
Dramat. Miałam dostawę mebli z ikea ustawioną na od 8 do 20. Kurier dzwonił o 7 kiedy jeszcze spałam, kolejny raz o 7.57 na co od razu oddzwoniłam ale już było za późno i mam dostawę przesuniętą o tydzień. Rozumiem że mam byc dostępna przez całą noc przed dostawą i nie spuszczać telefonu z oczu żeby otrzymac dostawę za którą zapłaciłam. Beznadzieja.
NAJGORSZA firma dostawcza, z którą miałam do czynienia. Przy okazji remontu zazwyczaj korzysta się z usług różnych dostawców, a w naszym przypadku dotychczas współpraca z innymi firmami układała się pozytywnie. W przypadku No Limits - rozumiem, że wieczorne dostawy i wnoszenie dużej liczby paczek na 4 piętro nikogo nie zachęca, ale to jest firma, która bardzo chętnie wymiga się od dostawy.
Niektóre firmy już zrozumiały, że jakość usług ma znaczenie - No Limits jeszcze ma to przed sobą ;)
Ta firma to jakaś kpina. Przesyłka zamawiana w sklepie Ikea. Dwa terminy dostawy - nigdy nikt się nie pojawił ani nie zadzwonił. Całe dwa dni zmarnowane, mało tego dzwoniąc do Ikea dostałam informację, że nikogo nie było w domu, a drugi raz, że przekładałam telefonicznie termin dostawy. Do firmy No Limit dodzwonić się nie można i w komunikacie oświadcza się, że podobno rozmowy się nagrywają, więc proszę o udostępnienie tego nagrania, kiedy przekładam termin dostawy! Odradzam każdemu.