Odradzam ,klientów mają w głebokim poważaniu,kartę Visa zablokował mi bankomat, zastrzegłam i złozyłam wniosek o nową czekałam trzy tygodnie, dzwoniąc do Nest dowiedziałam się że zadnego wniosku nie składałam! Masakra, przecież nagrywają rozmowy?Niech sprawdzą. Niestety moje tłumaczenia podanie godziny itd nie dało nic. Reklamacja i czas oczekiwania 30 dni. Dziękuję! Konto zamknę jak najszybciej.
Nigdy więcej. 0 zł to wabik, który przynajmniej na mniej podziałał, ale wewnętrznie procedury, kontakt z infolinią i dbanie o klienta na poziomie bankowości lat 90tych. Wole już płatne konto, bez promocji, ale poziom bankowości odpowiadający współczesności.
od trzech dni żona i ja próbujemy wykonać przelew.z konta.- nie dochodzą sms-y uwierzytelniające.Wygląda jakby udawali ze wysyłają. interwencje przez infolinię nie przynosza rezultatów. Z innych banków jakoś przychodzą i wszystko działa. Nie warto powierzac im pieniędzy skoro nie będziecie mogli mogli z nich korzystać.A po co komu taki dziadowski bank