Nest Bank SA

24 oceny
grazyna B.
17 wrzesień 2022 06:39
Odradzam ,klientów mają w głebokim poważaniu,kartę Visa zablokował mi bankomat, zastrzegłam i złozyłam wniosek o nową czekałam trzy tygodnie, dzwoniąc do Nest dowiedziałam się że zadnego wniosku nie składałam! Masakra, przecież nagrywają rozmowy?Niech sprawdzą. Niestety moje tłumaczenia podanie godziny itd nie dało nic. Reklamacja i czas oczekiwania 30 dni. Dziękuję! Konto zamknę jak najszybciej.
pokaż więcej...
Łukasz Miller
19 sierpień 2022 15:52
Nigdy więcej. 0 zł to wabik, który przynajmniej na mniej podziałał, ale wewnętrznie procedury, kontakt z infolinią i dbanie o klienta na poziomie bankowości lat 90tych. Wole już płatne konto, bez promocji, ale poziom bankowości odpowiadający współczesności.
pokaż więcej...
Andrzej Turski
29 czerwiec 2022 10:31
Marny i niewiarygodny.

od trzech dni żona i ja próbujemy wykonać przelew.z konta.- nie dochodzą sms-y uwierzytelniające.Wygląda jakby udawali ze wysyłają. interwencje przez infolinię nie przynosza rezultatów. Z innych banków jakoś przychodzą i wszystko działa. Nie warto powierzac im pieniędzy skoro nie będziecie mogli mogli z nich korzystać.A po co komu taki dziadowski bank
pokaż więcej...
Gość 1978
02 czerwiec 2022 17:57
Wasz Pracownik używający auta firmowego w dniu 20220602 w gdańsku o godzinie 17

Chamsko zajeżdża drogę jest wulgarny do ludzi!

Ładna reklama!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Nest Bank SA

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nest Bank SA
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości