Nest Bank SA

34 oceny
I
10 październik 2025 19:16
Koszmar z infolinią, przedzieraniem się przez automatyczne komunikaty, przyciski, przekierowania, system skonstruowany tak aby się rozłączyć lub przyjechać osobiście i komuś prz...



Prawie 40 minut czekania. Dodatkowo brak podania numeru, który jestem w kolejce. Czas dalej płynie, frustracja narasta, skończy się prawdopodobnie na konsultancie.



Aż w końcu odebrał Pan Kamil B. i wszystko się zmieniło.

Konsultant wykazał się pełnym profesjonalizmem, spokojem i empatią.



Ton głosu i sposób prowadzenia rozmowy skutecznie rozładowały frustrację i narastającą irytację, który system zdążył wywołać.



Rzeczowa pomoc i zaangażowanie, szybkie przejście przez proces wypełnienia formularza, odblokowania karty i konta, zamówienie nowej,

sprawiły, że rozmowa z bankiem po raz pierwszy od dawna zakończyła się z uśmiechem.



Zdaje sobie sprawę, jak frustrująca może być praca na infolinii, zwłaszcza w sytuacjach,

gdy klient wkurzony na system i procedury i z zablokowanym w piątek po południu kontem;

dlatego tym bardziej doceniam podejście i zaangażowanie Pana Kamila.



System bankowy obsługi klienta oparty na AI wymaga zmian,

ale tacy ludzie przypominają, że to właśnie człowiek jest najważniejszy i potrafi odmienić całe doświadczenie.
pokaż więcej...
Łukasz A.
08 październik 2025 00:22
pokaż więcej...
Klaudia Kachniarz
20 maj 2025 16:52
pokaż więcej...
Norbert Wagner
27 wrzesień 2023 20:56
Pierwszy raz korzystam, kiedy korzystam z uslug bankowych czuje, że pracownicy banku nie próbują mnie naciągnąć. Znakomita obsługa, nowa aplikacja i serwis transakcyjny wyglada bardzo nowocześnie, a oferta konta dla firm za 0 PLN to chyba jedyna tak opłacalna oferta dla firm w Polsce. Polecam
pokaż więcej...
Łukasz Piotrowski
26 wrzesień 2023 14:25
Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.

Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.
pokaż więcej...
Agnieszka D.
12 kwiecień 2023 17:43
Super pomocne panie na infolinii. Dzwoniłam kilkukrotnie, zawsze bez problemu, szybko się dodzwaniałam, zawsze uzyskałam wyczerpującą odpowiedź na zapytanie. Nie posiadam już rachunku, ale dzwoniłam dziś w sprawie przelewu wykonanego pół roku temu i również zostałam idealnie obsłużona. Ta infolinia to Wasza niebywała zaleta.
pokaż więcej...
Le Khiem
21 grudzień 2022 11:28
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Nest Bank SA

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nest Bank SA
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości