Pierwszy raz korzystam, kiedy korzystam z uslug bankowych czuje, że pracownicy banku nie próbują mnie naciągnąć. Znakomita obsługa, nowa aplikacja i serwis transakcyjny wyglada bardzo nowocześnie, a oferta konta dla firm za 0 PLN to chyba jedyna tak opłacalna oferta dla firm w Polsce. Polecam
Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.
Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.
Nie polecam, system działa wadliwie, na wyciągach pojawiają się złe daty, zgłoszone pół roku temu i nikt nic z tym nie robi. Nie szanują klienta, przy takim podejściu mogą upaść.
Najgorszy bank w Polsce. Pół roku czekam na wypłatę pieniędzy z konta zmarłego taty i końca nie widać. Całkowity brak profesjonalizmu, kompetencji i empatii, ignorancja klientów, niewywiązywanie się z terminów mimo złożenia przeze mnie odpowiednich dokumentów.
Bank sprytnie przetrzymuje pieniądze wciąż zarabiając na nich odsetki zamiast je wypłacić. Przestrzegam każdego przed korzystaniem z „usług” tej archaicznej instytucji, która nie odpowiada na maile i telefony, a w jedynych dwóch placówkach stacjonarnych jakie prowadzi w Warszawie zatrudnia do obsługi klientów zaledwie po jednej osobie! Ryzyko, ze nie odzyskacie swoich pieniędzy gwarantowane.
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Od 3 dni nie mogę otworzyć konta. Bo konsultanci odrzucają połączenia. Zarówno weryfikacja internetowa jak i telefoniczne próby kontaktu to czekanie pół godziny a potem pytanie konsultanta czym mogę pomóc i zakończenie połączenia przez konsultanta. Dramat nie bank
1.5 korzystam od paru lat i widze ze jakosc obsługi oraz warunki bardzo sie pogorszyły, bede zmieniał bank, teraz juz nie polecam, kiedys byl to fajny bank
Masakra. Pracownicy umywają ręce od swoich własnych decyzji, spychologia każdego tematu, brak profesjonalizmu chyba w każdej placówce. Moja sprawa ciągnęła się miesiącami, pomimo notorycznego kontaktu. Jedynie infolinia trzymała poziom, przynajmniej pracownice były miłe.
Super pomocne panie na infolinii. Dzwoniłam kilkukrotnie, zawsze bez problemu, szybko się dodzwaniałam, zawsze uzyskałam wyczerpującą odpowiedź na zapytanie. Nie posiadam już rachunku, ale dzwoniłam dziś w sprawie przelewu wykonanego pół roku temu i również zostałam idealnie obsłużona. Ta infolinia to Wasza niebywała zaleta.
Zwykle jestem zadowolony ze współpracy z bankami, natomiast Nestbank na tyle dał mi się we znaki, że postanowiłem podzielić się opinią i przestrzec przed tym bankiem a zwłaszcza przed kredytami firmowymi. Bank wymaga dostarczania dokumentów firmowych co pół roku, zeznać finansowych itd i szantażuje karą 500zł za brak dostarczenia. Płacę regularnie, bank nie ma ze mną problemów.
To prawda, że bank ma prawo zarządać takich dokumentów, ale w życiu nie spotkałem banku, który tak często o to prosi. Wygląda jakby nestbank starał sie na tych karach zrobić.
Odradzam ten nestbank. Miało być 0 złotych a przelewy w bankomacie 6 złotych pobierają, dodatkowo max z bankomatu 1000zł. Wybierałem kilka razy po 1000zł., i za każdym razem razy 6 złotych. Świnie. Jak w koncie firmowym wszedł komornik - po wyjaśnieniu nic nie pobrał z konta, nest bank naliczył za procedurę 400 złotych po 200zł., za każdą czynność mimo że nie było żadnych potrąceń. Po reklamacji, oni dalej że jestem im winny 400zł., więc wypowiadam konto wraz z wycofaniem danych osobowych.
Odradzam ,klientów mają w głebokim poważaniu,kartę Visa zablokował mi bankomat, zastrzegłam i złozyłam wniosek o nową czekałam trzy tygodnie, dzwoniąc do Nest dowiedziałam się że zadnego wniosku nie składałam! Masakra, przecież nagrywają rozmowy?Niech sprawdzą. Niestety moje tłumaczenia podanie godziny itd nie dało nic. Reklamacja i czas oczekiwania 30 dni. Dziękuję! Konto zamknę jak najszybciej.
Nigdy więcej. 0 zł to wabik, który przynajmniej na mniej podziałał, ale wewnętrznie procedury, kontakt z infolinią i dbanie o klienta na poziomie bankowości lat 90tych. Wole już płatne konto, bez promocji, ale poziom bankowości odpowiadający współczesności.
od trzech dni żona i ja próbujemy wykonać przelew.z konta.- nie dochodzą sms-y uwierzytelniające.Wygląda jakby udawali ze wysyłają. interwencje przez infolinię nie przynosza rezultatów. Z innych banków jakoś przychodzą i wszystko działa. Nie warto powierzac im pieniędzy skoro nie będziecie mogli mogli z nich korzystać.A po co komu taki dziadowski bank