Koszmar z infolinią, przedzieraniem się przez automatyczne komunikaty, przyciski, przekierowania, system skonstruowany tak aby się rozłączyć lub przyjechać osobiście i komuś prz...
Prawie 40 minut czekania. Dodatkowo brak podania numeru, który jestem w kolejce. Czas dalej płynie, frustracja narasta, skończy się prawdopodobnie na konsultancie.
Aż w końcu odebrał Pan Kamil B. i wszystko się zmieniło.
Konsultant wykazał się pełnym profesjonalizmem, spokojem i empatią.
Ton głosu i sposób prowadzenia rozmowy skutecznie rozładowały frustrację i narastającą irytację, który system zdążył wywołać.
Rzeczowa pomoc i zaangażowanie, szybkie przejście przez proces wypełnienia formularza, odblokowania karty i konta, zamówienie nowej,
sprawiły, że rozmowa z bankiem po raz pierwszy od dawna zakończyła się z uśmiechem.
Zdaje sobie sprawę, jak frustrująca może być praca na infolinii, zwłaszcza w sytuacjach,
gdy klient wkurzony na system i procedury i z zablokowanym w piątek po południu kontem;
dlatego tym bardziej doceniam podejście i zaangażowanie Pana Kamila.
System bankowy obsługi klienta oparty na AI wymaga zmian,
ale tacy ludzie przypominają, że to właśnie człowiek jest najważniejszy i potrafi odmienić całe doświadczenie.
pokaż więcej...