Muszę pochwalić jakość obsługi klienta :) 5 gwiazdek. Miałem przyjemność trafić na panią Justynę B. Która profesjonalnie krok po kroku przeprowadziła mnie przez cały proces. Bardzo dziękuje.
Pan Marcin jasno i rzeczowo poinstruował mnie w jaki sposób rozwiązać mój problem. Choć efektu jeszcze nie widzę u siebie, Marcin zapewnia, że na jego przeglądarce wszystko jest ok.
Bardzo dobra i miła obsługa p. Sławomira, któremu chciało się pomóc rozwiązać mój problem. Brawo!!!
Wcześniej pierwsza konsultantka po 20 min. czekania na łączach poinformowała mnie, ze zaraz ktoś zadzwoni i oczywiście nikt nie zadzwonił.
Kolejny mój telefon spowodował, że kolejna konsultantka kazała mi czekać ponownie 15 min po czym się rozłączyła.
Tak więc do 3 razy sztuka i mimo tego, że teraz bardzo niepopularne jest konfrontowanie umiejętności kobiet i mężczyzn, to ja zdecydowanie chcę być obsługiwany przez informatyka, a nie informatyczkę :-(((
Rewelacyjna obsługa działu utrzymania klienta a przede wszystkim Pani Krystyna Zachuta. Niesamowita wiedza i chęć pomocy przede wszystkim. Widać że firma nazwa.pl stawia bardzo duży nacisk na profesjonalną obsługę klienta i udaje się to poprzez zatrudnianie ekspertów. Kolejną niespotykaną rzeczą w tych czasach czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z działami wsparcia - tutaj nie czeka się nawet minuty :) Oby tak dalej "nazwo".
Bardzo pomocna, miła obsługa. Kontakt telefoniczny był wprost idealny, a Pani nawet takiemu laikowi jak ja wytłumaczyła wszystko, dzięki czemu nie miałem problemu ze zrozumieniem pewnych zagadnień związanych z obsługą strony. Polecam.
Serdecznie polecam wspolprace z firma nazwa.pl, przenioslem do nich niedawno wiele swoich uslug i od ponad roku jestem zadowolonym klientem. Szczegolnym atutem tej firmy jest dla mnie profesjonalna i fachowa obsluga klienta oraz przystepne ceny za wysokiej jakosci uslugi. 10/10