Szkoda, że nie ma 0 gwiazdek bo nawet na 1 nie zasługują. W kwestii obsługi na taką kasę dają min. Przy chęci rezygnacji praktyki oszustów internetowych. Wyłudzają opłaty, które są wątpliwe i występują z pozycji siły a nie partnera biznesowego. Nie polecam żadnych usług. Oni z premedytacją wykorzystują sytuacje, jakby na rynku były 1 lub 2 tego typu firmy. Żenująca obsługa do perfekcji ma opanowane utrudnianie wszelkich procedur i tak gdzie kontakt telefoniczny jest niezbędny to go nie ma. Polecam nie zaczynać współpracy a tym którzy mogą polecam uciekać czym prędzej.
Jako firma jesteśmy klientami od kilku lat. Nigdy nie było problemu z dodzwonieniem się i rozmową z konsultantem. Zawsze jesteśmy traktowani z szacunkiem i wyrozumiałością, nawet kiedy pytamy o podstawowe informacje. Bardzo miła obsługa. Polecamy.
Skontaktowałam się w awaryjnej sprawie dotyczącej mojej strony internetowej. Pani Sara Kolanko udzieliła mi rzetelnej informacji oraz błyskawicznie zaoferowała pomoc i dokonała zmian na moim serwerze, z którymi sama bym sobie nie poradziła. Bardzo miła i pomocna Pani. Dziękuję bardzo :)
Zadzwoniłem na infolinie nazwa.pl ponieważ miałem problem z domeną i zalogowaniem na skrzynką mailową. Spotkałem się z profesjonalną obsługą, podczas rozmowy Pani Weronika pomogła mi ustawić wszystko na czym mi zależało, w bardzo jasny i prosty sposób nawigowała mnie po panelu. Dziękuję za pomoc i sposób w jaki została udzielona.
Jeden to i tak za dużo na firmę, która zachowuje się tak nieetycznie. Aby wymigać się z możliwości rozwiązania umowy zawartej na odległość nazwa.pl wprowadziła coś o nazwie subskrypcja. Włącza się ta usługa automatycznie, a jak się ma podłączoną kartę, to również automatycznie obciąża ją za usługi dodatkowe mimo tego, że się ich nie zamawia. Nie radzę dać się skusić na pierwszy rok za niewielkie pieniądze, ani nie dać się zwieść komentarzom botów i zawyżonej przez nie ocenie.
Pani Weronika bardzo miła i pomocna. Nawet po zasugerowaniu przeze mnie zakończenia rozmowy w trakcie instalacji (ponieważ nie chciałam zajmować więcej czasu) Pani Weronika nalegała na zaczekanie aż się zainstaluje aby upewnić się że wszystko przebiegnie bez problemu :)
sluchala i pomogła w 100% pomimo mojej zerowej wiedzy na temat stron internetowych, życzę każdemu aby na nią trafił :)
Pomoc udzielona mi telefonicznie przez pana Mariusz Harbatowicza, była bardzo profesjonalna i pozwoliła w szybki sposób rozwiązać wszystkie problemy konfiguracyjne związane z domeną, którą posiadamy w nazwa.pl. Cała operacja odbyła się w miłej i rzeczowej atmosferze. Pozdrawiam Panie Mariuszu, życzę wszystkiego dobrego i jeszcze raz dziękuję. :)
Pani Marzena na infolinii powinna dostać premię za profesjonalne podejście do klienta. Potrafi dokładnie wyjaśnić i zgłębić interesujące nas kwestie, jest przy tym cierpliwa i bardzo miła :)
Witam, Nazywam się Hubert Pióro. W dniu dzisiejszym miałem wielką przyjemność rozmawiać z przemiłą Panią Krystyną, dzięki której wiele spraw stało się w pełni zrozumiałych i ułatwi mi w przyszłości samodzielne poruszanie się po "panelu klienta". Zaangażowanie, wiedza, godne potraktowanie klienta i pomoc jaką otrzymałem sprawia, że czuję się w pełni usatysfakcjonowany i wręcz zachwycony sposobem w jaki Pani Krystyna podeszła do rozwiązania moich problemów. Wszystkim gorąco polecam korzystanie z NAZWA.PL