W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-18 09:30:22Carloss Marketing - MediaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami, zapewniając najwyższy poziom obsługi,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, prowadzenie rozm
2024-10-07 21:25:45SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – polskiej..
2024-10-07 14:17:10Smart-HR 4,1Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-11-14 07:01:28CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientami;, Monitorowanie poziomu opóźnień (backlog);, Tworzenie raportów logistycznych;, Tworzenie prezentacji dla klientów;, Udział w telekonferencjach i eskalacjach z klientami;, Opieka nad..
2024-11-07 13:40:46Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klienta (85% obsługa mailowa, 15% obsługa telefoniczna), Weryfikacja statusów przesyłek realizowanych dla Klientów, Nadzór nad przepływem i realizacją zleceń od klienta, Dbanie o jakość danych w systemie..
2024-11-06 14:40:40Poszukujemy pracowników do działu obsługi klienta firmy produkcyjnej.Zadania:Kontakt z klientami biznesowymi w kwestiach operacyjnych na każdym etapie realizacji zamówieniaOdpowiedzi na zapytania mailowe i telefoniczneInformowanie klientów o terminac
2024-10-10 21:25:46Wymagania Minimum rok doświadczenia w dziale obsługi klienta, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Bardzo dobra znajomość języka greckiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2). U
2024-11-24 06:31:02ConcentrixProfesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnie
2024-11-23 15:52:02Zakres obowiązków:- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (angielskojęzycznych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązanie we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego
2024-11-21 18:41:59Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta pomp dla przemysłu, poszukujemy Kandydat ów na stanowisko: Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi Klienta.Zakres obowiązk ów:Przygotowywanie ofert technicznych (pompy dla aplikacji prze
2024-11-21 11:54:08Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi KlientaKatowiceNR REF.: 1190006Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta pomp dla przemysłu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi Kl
2024-11-20 21:25:47Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsł
2024-11-20 16:49:02Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur firmy. Ciepłe i entuzj
2024-11-20 16:29:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umie
2024-11-20 16:19:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach fi
2024-11-20 16:14:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta
2024-11-20 16:09:02Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów
2024-11-19 10:10:04Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z
2024-11-19 10:10:02Techem Services Sp. z o.o. jest światowym liderem oferującym zarządcom, właścicielom i użytkownikom nieruchomości usługi rejestracji, podziału i rozliczania rzeczywistego zużycia kosztów ciepła oraz wody. Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieck
2024-11-19 10:07:23Twój zakres obowiązków, aktywny kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia formalności związanych z płatnościami,, telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń,, monitorowanie terminowego wpływu należności od Klientów,,..
2024-11-18 14:41:10Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej o
2024-11-18 12:36:05VETLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄSprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2024-11-15 08:55:04Zakres obowiązków:Praca polegająca na przepisywaniu z odsłuchu wyników badań z tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i RTG. Ilość godzin do przepracowania w m-cu ok 160, możliwość pracy na 2 zmiany w godz. 8-20:00. Oczekujemy odpowiedniego
2024-11-14 18:41:45LeasingTeam Professional supports Polish and global enterprises in sourcing key talent and in human resources management. The Agency specializes in permanent recruitment for mid- and senior level posi
2024-11-14 15:36:48LeasingTeam Group 2,8Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-11-14 07:01:28CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-11-14 07:01:28CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telef
2024-11-11 14:40:55Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz p
2024-11-10 10:48:02Twój zakres obowiązków, Codzienna komunikacja z klientem w aspektach logistycznych, Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw), Współpraca z magazynem wyrobów..
2024-11-06 16:40:29Mamy przyjemność współpracować z międzynarodowym Klientem - liderem produkcji sprzętu do profilaktyki stomatologicznej, który aktualnie rozwija swoje zespoły w nowej lokalizacji w Tychach.W ramach współpracy poszukujemy osoby na nowotworzone stanowis
2024-11-05 05:25:48Twój zakres obowiązków, reagowanie na zgłoszenia/zapytania Klientów w kontekście procesu realizacji zamówień,, monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień,, rozwiązywanie problemów i obsługa reklamacji,, weryfikacja dokumentów w systemie..
2024-11-04 16:40:33