Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla pracowników (oprogramowanie i sprzęt IT)., Obsługa zdalna oddziałów zagranicznych., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja sprzętu IT., Przygotowywanie..
2024-10-06 08:40:10Your role: We are looking for a highly skilled Project Manager to join our team. This role will involve overseeing large-scale projects, managing stakeholder relationships, and ensuring project delivery meets the highest standards. What you will do?
2024-12-20 23:20:31Obowiązki: Razem z Zarządem i kadrą managerską zapewniasz realizację naszej międzynarodowej strategii i wpływasz na rozwój naszej firmy, Koordynujesz i monitorujesz postępy wszystkich kluczowych dla firmy projektów w uzgodnieniu z innymi krajami i dz
2024-12-20 08:48:37University degree in computer science, IT or equivalent. 3-4 years of experience in architect roles (e.g solution architect, technical architect or software architect) with an overall minimum technical/IT experience of 8-12 years. Must have expertise
2024-12-18 15:58:04Schenker Technology CenterMinimum 5 lat komercyjnego doświadczenia na stanowisku Solution Architect lub podobnym, Praktyczne doświadczenie w programowaniu w języku Java i korzystaniu z frameworka Spring, Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych o mikroserw
2024-12-18 14:38:43CONNECTIS 4,0Sprawnie komunikujesz się w języku niemieckim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku Service Desk Agent L1 with German w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań tec
2024-12-15 11:53:57Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability an
2024-12-15 11:53:55Ul. Żwirki i Wigury 18A
2024-12-03 14:56:07RICOH Polska Sp. z o.oUl. Żwirki i Wigury
2024-12-02 10:54:04Ricoh PolskaOczekujemyWykształcenie techniczne lub poprzednie doświadczenie w obsłudze technicznejMinimum 6-12 miesięcy doświadczenia w roli L1Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2Znajomość języka angielskiego
2024-11-29 09:12:04Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia i zdalna pomoc użytkownikom systemów informatycznych, Administracja systemami informatycznymi w SAS Institute, Udział w wewnątrz firmowych projektach związanych z technologią informatyczną..
2024-11-25 16:40:30Ul. Puławska
2024-11-25 15:56:04Neontri 5,0Your responsibilities, Providing high-quality support for many clients of our company (1st and 2nd line of support) - incident resolution based on the agreed SLA parameters, Analyzing system problems and errors - providing substantive information..
2024-11-21 14:40:38Your responsibilities, Call and Incident Handling:, Assist users over the telephone with their reported tickets, Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing..
2024-11-19 17:40:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem,, Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sieciowych i systemowych,, Instalacja, konfiguracja..
2024-11-19 11:40:57Your responsibilities, Provide the End User support, through the phone, email, and Self-Service channels., Troubleshoot technical issues., Dispatch tasks and incidents in ServiceNow, so we ensure that inquiries are send to the right assignment..
2024-11-15 09:40:35Ul. Gdańska 27/31
2024-11-14 10:56:05SCS Expert Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,..
2024-11-13 14:40:43IT Service Desk Support Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2024-11-09 06:31:02Hays PolandIT Service Desk SupportWarszawaNR REF.: 1189746Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies tha
2024-11-08 21:25:52Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy zespołu, Monitorowanie i utrzymywanie Standardów Usług, Rozwiązywanie Problemów i Eskalacja Zgłoszeń, Wsparcie techniczne dla zespołu, Tworzenie raportów, Zarządzanie oczekiwaniami klientów..
2024-11-06 14:40:41Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów serwisowych., Obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń., Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich., Koordynacja pracy inżynierów..
2024-11-04 10:40:48Your responsibilities, Providing 1st level IT Support Services, Accepting users’ requests (mail, phone, www), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level..
2024-10-29 13:40:37Ul. Aleje Jerozolimskie
2024-10-25 12:56:04Randstad Polska Sp. z o. oUl. Aleje Jerozolimskie
2024-10-23 15:56:02Randstad Polska Sp. z o. oIT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk
2024-10-22 08:55:07Your responsibilities, Service Desk to pierwsza linia wsparcia IT dla klientów biznesowych Fujitsu. Na tym stanowisku będziesz częścią zespołu, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla użytkowników, zajmując się zarówno rutynowymi jak i..
2024-10-21 14:40:58Twój zakres obowiązków, zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników kancelarii w ramach zespołu Service Desk (kontakt przez telefon, email oraz wsparcie zdalne i bezpośrednie),, Wsparcie procesu konfiguracji stacji roboczych oraz..
2024-10-14 14:41:15The Customer Support Team Lead is responsible for overseeing a team of customer support agents providing support in French, Italian, and English. The Team Lead ensures high-quality service is delivered to customers while maintaining the team’s operat
2024-10-11 11:00:39Equinix Poland Sp. z o.oYour responsibilities, Team Leadership:, Lead, mentor, and coach a team of customer support agents, ensuring their performance aligns with company goals and KPIs, Set clear team goals, monitor progress, and provide regular performance feedback,..
2024-10-10 14:40:49Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych w siedzibie klienta lub zdalnie, Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi i dokumentowanie działań w systemie ticketowym, Konfigurowanie i instalacja oprogramowania oraz urządzeń..
2024-10-09 10:41:12Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestracja i wstępne weryfikowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo, Kontaktowanie się z klientem, konsultacja oraz pomoc w zdalnym rozwiązaniu problemów oraz awarii,..
2024-10-08 13:40:45Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: I linię wparcia technicznego w zakresie rozwiązań sieciowych i security, monitoring pracy urządzeń sieciowych u klienta, weryfikację awarii i ewentualne zgłaszanie problemów..
2024-10-07 11:41:12Service Desk Specialist TELIT Management jest jednym z liderów usług w zakresie telekomunikacji, informatyki i nowoczesnych technologii. Prowadzimy projekty doradcze, wdrożeniowe oraz
2024-09-28 06:35:07TELIT Management