Przyjechałem do serwisu i powiedział że radio nie działa.Odpowiedź jest taka że zrobimy diagnozę za 350zł i zobaczymy.Po dwóch godzinach dzwoni i mówi że radio nie działa nie naprawiamy to, a po co była diagnoza, zapłaciłem 350 zł, wiedziałem że radio nie działa.NIE POLECAM
Jestem dziś po serwisie mojego auta Peugeot 508 II jestem mega zadowolony z podejścia do klienta, jakości obsługi i przede wszystkim z efektów pracy mechaników. Jeśli ktoś ma problemy z elektroniką w aucie to tylko Koszalin Mojsiuk Peugeot. Byłem już czwarty raz i za każdym razem Jestem pozytywnie zaskoczony. Byle tak dalej. Pozdrawiam Marcin Wyrembek.
Mój samochód był pierwszy raz w tym serwisie. Umówienie bardzo sprawne, terminy szybkie, czas realizacji pierwszego przeglądu taki jak zamierzony. Obsługa bardzo miła. Polecam !!
Do wykonania wymiana osłony silnika i aktualizacja BSI . Po aktualizacji zblokowana 1 funkcja . Druga wizyta i bezradne rozłożenie rąk no i 9 km przejechanych bez wiedzy klienta . Trzecia wizyta i niby wszystko ok ale tylko przy biurku osoby przyjmującej auto. W rzeczywistości funkcję usunięto całkowicie. Całkowity brak wiedzy jakie konsekwencje niesie aktualizacja stąd dodatkowe 520 km, ale klient ma czas i pieniądze. Ciekawe są również rozmowy personelu przy automacie z kawą przy sofach w poczekalni dla klientow- dają rzeczywisty obraz podejścia do klienta. No i miałem przyjemność uczestniczyć w próbie zawarcia transakcji odkupu auta przy stoliku tej poczekalni. Nie jest to mój pierwszy serwis ale ktoś kto udzielił temu warsztatowi autoryzacji chyba się pomylił, albo reprezentuje te same standardy. Odpowiedź ,,serwisu'' na poziomie świadczonych usług .
W ubiegłym tygodniu wyskoczył mi komunikat o usterce silnika oraz układu oczyszczania spalin. Udałem się do "serwisu" całe 100km, straciłem cały dzień po czym diagnosta upewnił mnie, że to wina wtryskiwacza AdBlue. Mimo pytań diagnosta dalej mnie upewniał że to to. Poniosłem koszty wszystkiego a po ujechaniu 150km komunikat powrócił. Znając życie będą chcieli wymieniać część po części wiadomo czemu. Oszustwo i brak kompetencji personelu. Jedynie rozmawiać potrafią.
Bardzo długi czas przeglądu, mial trwać 4 godziny trwał 8, mimo że nie wymieniono wszystkich filtrów cena została ta sama, obsługa miła ale po 8 godzinach Pan który mnie obsługiwał poszedł do domu, a Pani która miala sfinalizować serwis nic oprócz wystawienia faktury nie wiedziala. Rozczarowałam się niestety