Łódź / praca hybrydowaW zakres współpracy wchodzi wsparcie w procesach: Całościowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników naszych klientów. Zakładania i prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym ewidencji czasu pracy. Kompletowania
2025-02-20 16:11:23Opis stanowiska Praca w ramach opieki ambulatoryjnej w punkcie pobrań
2025-02-20 11:30:45Twój portal z ofertami pracy
2025-02-20 07:54:06ipracujzdalnie.plFirma świadcząca usługi outsourcingu w zakresie prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo - płacowej poszukuje: Asystent/-ka // stażysta/-stka w dziale księgowości Miejsce pracy: Łódź Zakres obowiązków: Wykonywanie prac księgowych pod
2025-02-20 05:06:38Opis zadań:- wystawianie faktur i paragonów- wystawianie listów przewozowych- kontrola wysyłek- mailowy kontakt z klientem- czonności biurowo-organizacyjne Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsług
2025-02-18 18:41:34Posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta? Jesteś osobą komunikatywną w języku angielskim i bez problemu nawiązujesz relacje z innymi ?Dla naszego klienta, poszukujemy asystenta/asystentki ds. obsługi klienta w międzynarodowym
2025-02-13 11:53:44Jeśli jesteś studentem/stką administracji, ekonomii lub zarządzania i chcesz ukształtować swoją przyszłość w świecie prawniczym, to jest to propozycja skrojona na miarę Twoich aspiracji. Twoje przyszłe zadania: Tworzenie pism procesowych, które
2025-02-13 11:30:46OczekujemyDoświadczenia w pracy w obsłudze klientaZnajomość SalesForce i SAP - albo inny system ticketowy, CRM;Biegła znajomość języka angielskiego Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleUmiejętnoś
2025-02-13 09:12:04Asystent Sekcji Brand Management50_13520Obowiązki wprowadzanie danych do systemów i dbanie o poprawność dokumentacji,współpraca z Brand Managerem i zespołem produktowym,komunikacja z dostawcami produktów,przygotowanie próbek produktów do spotkań
2025-02-13 07:01:57RossmannTwój zakres obowiązków, Będziesz wraz z nami uczestniczył w:, Kontrola i księgowanie dokumentów źródłowych (pełna księgowość), Weryfikacja zapisów w księdze głównej, uzgadnianie kont, w tym rozrachunków, Sporządzaniu deklaracji podatkowych,..
2025-02-12 19:40:06Twój zakres obowiązków, bieżące wsparcie pracy Specjalistów ds. Płac,, archiwizowanie dokumentacji płacowej,, przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników Klientów,, proste prace na systemie kadrowo - płacowym Teta, wprowadzanie danych do systemu
2025-02-12 15:40:58Twój zakres obowiązków, kontrola i księgowanie dokumentów źródłowych, weryfikacja zapisów w księdze głównej, uzgadnianie kont, w tym rozrachunków, przygotowywanie niezbędnych danych i raportów, skanowanie, drukowanie, archiwizacja dokumentów..
2025-02-12 14:40:51Twój zakres obowiązków, wspieranie zespołu underwriterów w realizacji sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych,, sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz wsparcie w przygotowywaniu ofert ubezpieczeniowych,, zapewnienie prawidłowego i..
2025-02-12 07:40:04Twój zakres obowiązków, bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, prac
2025-02-11 12:40:55W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-02-10 07:01:09JAREX SP Z O OOpis stanowiska: Poszukujemy młodej, ambitnej osoby do pracy przy geodezyjnej obsłudze inwestycji budowlanych oraz przeprowadzaniu pomiarów sytuacyjno-wysokościowych. Idealny kandydat to osoba otwarta na naukę zawodu geodety
2025-02-09 15:50:04Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-02-07 21:25:43Opis zadań:-obsługiwanie korespondencji urzędowej-porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji- obsługa urządzeń biurowych-udzielanie informacji interesantom Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: his
2025-02-07 18:41:52Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemów i dbanie o poprawność dokumentacji,, współpraca z Brand Managerem i zespołem produktowym,, komunikacja z dostawcami produktów,, przygotowanie próbek produktów do spotkań działowych,, bieżąc
2025-02-05 15:40:59Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka Zarządu Zadania: - kompleksowa obsługa sekretariatu ( obsługa telefoniczna i mailowa, zarządzanie kalend
2025-02-05 15:36:35Adecco Poland Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, odpowiadanie na zapytania ofertowe klientów (B2C oraz B2B), wsparcie biurowe dla przedstawicieli handlowych, monitorowanie stanów magazynowych oraz zamówienia u dostawców, przygotowywanie ofert oraz wysyłanie materiałów.
2025-02-05 10:40:54Twój zakres obowiązków, Udział w planowaniu dystrybucji przesyłek, Kontakt mailowy i telefoniczny z innymi oddziałami Kuehne+Nagel oraz przewoźnikami i kierowcami, Raportowanie statusów przesyłek, Wsparcie w obsłudze dokumentacji spedycyjnej,..
2025-02-05 09:40:44Asystent / Asystentka zarząduTwój zakres obowiązków Dbałość o dobre imię i prestiż firmy Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych
2025-02-04 07:01:35Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z...Poszukujemy Asystentek do obsługi klienta więcej informacji w korespondencji. Jeśli jesteś zainteresowana zostaw nr kontaktowy. Stanowisko asystenki biznesowej. ŁÓDŹ
2025-02-04 05:06:42Twój zakres obowiązków, Dołącz do nas, jeśli dobra atmosfera w pracy jest dla Ciebie ważna, lubisz uczyć się codziennie nowych rzeczy i dobrze odnajdujesz się w świecie wielozadaniowym i posiadasz żyłkę handlowca. Nie masz doświadczenia? – Nic n
2025-02-03 16:40:44Twój zakres obowiązków, Wsparcie w procesie administracyjnym zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Wielkiej Brytanii., Tworzenie analiz rynku, identyfikacja potencjalnych partnerów biznesowych., Przygotowywanie materiałów..
2025-02-03 15:40:54Transition Technologies PSC S.ATwój zakres obowiązków, organizacja i nadzór pracy działu sprzedaży drzwi wewnętrznych, koordynacja przy realizacji zamówień, obsługa techniczno-handlowa klientów w Salonie Ekspozycyjnym i przygotowanie ofert, utrzymywanie kontaktów i dobrych..
2025-02-03 13:41:06