Obsługa na miejscu (nie wliczając w to Pani na recepcji, która pracowała na poziomie) zasługuje na wyróżnienie negatywne w pełni. Pan konsultant w sprawie dotyczącej problemu na aplikacji Mercedes Me zdecydowanie dawał w rozmowie znać, że po pierwsze to się śpieszy i nie ma czasu, po drugie to tylko problem na aplikacji i w dorozumiany sposób, czego *Pani nie rozumie. Gdy okazało się, że sam również nie potrafi zaradzić, bo aplikacja rzeczywiście również jego nie chce słuchać :) mimo wykonania zalecanych przez siebie kroków, to tylko pośpieszne skwitował, że trzeba dzwonić do dedykowanego działu, po czym przyniósł wizytówkę jedynie z adresem mailowym i się oddalił. Niewiarygodnie niska obsługa przez tego pracownika. Moim przewinieniem było, że zdecydowałam się podjechać do salonu bez umówionej wizyty, poczekać spokojnie na konsultanta z pomocą recepcjonistki i .. koniec historii. Został niesmak. P.s. konsultantka na linii z tegoż działu - super - polecam docenić panią
Miejsce przepiękne, ale ważniejsze jest to, że obsługa jest na najwyższym profesjonalnym poziomie. A Pani Aleksandra, oprócz ogromnej wiedzy, ma jeszcze jedną wcale nie mnie ważną zaletę. Ta zaleta, to umiejętność i cierpliwość, w postępowaniu z ludźmi takimi jak ja (87 +), którzy szukają okularów, które mają na własnym nosie. To odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Choć życzę Jej, żeby jak najszybciej awansowała.
Używam serwisu od prawie dziesięciu lat i cały czas jestem pozytywnie zaskakiwana jakością obsługi i profesjonalizmem serwisu. Moje auto chodzi jak złoto a serwis zawsze jest otwarty na moje wymagania i chętny do pomocy wielokrotnie idąc o krok dalej i miłymi gestami powodując, że korzystanie z usług jest takie przyjemne. Wisienką na torcie pozostają benefity z karty stałego klienta.
Bardzo kiepska obsługa klienta. Naprawa auta miała trwać miesiąc, trwała 4 miesiące. Spowodowane było to brakiem części co rozumiem ponieważ nie zależało to od serwisu, ale moja ocena wynika z podejścia doradców oraz kierownika serwisu do sprawy. Brak odpowiedzi na maile, na telefony. Totalna olewka. Nie interesowało ich, że jestem bez auta tyle czasu. Nie otrzymałam pojazdu zastępczego pomimo że byłam klientką serwisu. Kupowałam też od nich samochód. Używany, ale jednak. Nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Koszt naprawy prawie 60 tysięcy. Dla mnie to nie jest mało. Widocznie dla nich tak, żeby traktować poważnie klienta. Do tego na koniec okazało się, że nie dokręcili jakieś osłony. Całe szczęście, że nie było to nic poważniejszego. Pomimo że mam dalej korzystam teraz z Idea w Łomiankach. Może tam będą mieli bardziej profesjonalne podejście.
Tu jesteś intruzem, absolutnie nie polecam tego miejsca. Na każdej linii od sprzedawcy, serwisu, czy też obsługi telefonicznej/mailowej. Dramat. Nie wierzysz, sprawdź i sam wystaw opinię. Mają cię w D.. i tyle.
Unikaj tego serwisu jak wroga. I nie jest to opinia z jednej wizyty.
Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Pan Kaziu z Pszczyna dolnego lepiej ogarnia! Nie radzą sobie z podstawowymi sprawami! Przyjechałem z błędem TPM. Stwierdzili że to jakaś poważna sprawa, potrzeba elektryka, diagnozy i sprowadzenia części których nie mają.. termin na za 3 tygodnie. Pojechałem następnego dnia do wulkanizatora. W 2 min sprawdził który czujnik nie działa, wymienił za 120zł i sprawa ogarnięta...
Drugie spotkanie z serwisem na Daimlera to zwykły przegląd 100K. Stwierdzili że trzeba zrobić regenerację DPF. Kilka godzin później wyskakuje mi CheckEngine - błąd w ciśnieniu układu wydechowego. Wracam - serwis stwierdza, że to zbieg okoliczność i do wymiany dwie sondy lambda za 2800zł.. taki zbieg okoliczności.. wstyd! Jestem niemal pewien, że jak bym je u nich wymienił, to za kilka godzin znowu błąd wróci i znajdą kolejną część do wymiany.. w końcu nie chodzi o to żeby zrobić, tylko żeby robić.
W dziale sprzedaży części samochodowych siedzą bardzo smutni panowie. Nie zależy im na sprzedaży i na pomocy w ustaleniu poszukiwanej części. Na prośbę o podejście do auta w celu pokazania uszkodzonej części była kategoryczna odpowiedź, że nie będzie opuszczał swojego stanowiska. Może zaoferować jedynie katalogi w komputerze. Widać panowie mają płacone tylko za bycie w pracy a nie za faktyczna pracę i pomoc klientowi. Szczerze nie polecam działu sprzedaży części zamiennych:(
Poważne traktowanie klienta dla obsługi salonu, to zupełnie czarna magia. Zadawane pytania, były za trudne, a jak widać klienta niestety nie traktuje się poważnie. Samochody "nowe" okazują się podwójnie lakierowane... komplikacje, co do czasu odbioru auta... pięć godzin wykracza poza moje ramy czasowe, kiedy odbieram swój zakupiony samochód.
Brak słów... nie dbacie o klienta, nie liczycie się z nim, niestety trudno szukać w tym salonie pozytywów.
Niestety po salonie tego pokroju spodziewałam się merytorycznej i fachowej rozmowy oraz prezentacji auta. Obsługa bardzo nieprofesjonalna na 10 pytań dotyczących obsługi konkretnego modelu, dealer nie znał ani jednej odpowiedzi.
Funkcjonowanie w świecie sprzedaży tak wysokiego rodzaju produktów, zawsze powinno towarzyszyć hasło: "Klient jest najważniejszy i należy o niego dbać", które całkowicie nie przekłada się w podejściu pracowników salonu. I przepraszam, ale oczekiwanie na odbiór samochodu, bez wcześniejszego uzgodnienia godziny (przecież nie byłoby problemu przyjechać na 14) i informacja, że mamy czekać 5 godzin, pozostaje wiele do życzenia.
Przykro doświadczać powyższych sytuacji, kiedy człowiek, jedzie z radością, by cieszyć się nowym zakupem a na miejscu spotyka tyle nieprzychylnych, nieprofesjonalnych i niemiłych ludzi....
Kupiłem tu kilka samochodów, więc można powiedzieć jestem stałym klientem, jednak podejście serwisu i pracowników jest najgorsze z możliwych, mimo, że naprawdę chciałbym polecić i nawet poleciłem znajomym zakup w tym salonie łącznie około 10 aut to z wszelkim serwisem, naprawą przez ubezpieczyciela wychodzi się tragicznie, w żaden sposób nie pomogą tylko patrzą jak klienta naciągnąć. Postawa Pana Jakuba Krasuckiego to postawa nie profesjonalna, zasługująca na nagane , jak dla mnie tragedia. Szczerze odmawiam serwisu, zakupu i czego kolwiek na Daimlera 1, a kolejnego mercedesa zamówiłem już w Poznaniu... z takim podejściem do klientów mam nadzieje, że się odwdzięczą.