Szczerze polecam system Mediporta wszystkim, którzy prowadzą i małe i duże placówki medyczne. Korzystam z Mediporty od 4 lat, spełnia moje oczekiwania i zamierzam kontynuować współpracę. Najbardziej cenię sobie fakt, że w jednym miejscu można poprowadzić dokumentację swojej pracy- od umówienia na wizytę, poprzez jej przebieg, uzupełnianie niezbędnych formularzy, załączanie informacji, itp. a na rozliczeniu z Narodowym Funduszem Zdrowia kończąc. Dane w formie kopii bezpieczeństwa są bezpiecznie przechowywane w chmurze. System jest prosty, bardzo intuicyjny, a także czytelny nawet dla nowych użytkowników. Obecnie nie wyobrażam sobie dnia pracy bez systemu Mediporta, który znacznie ją ułatwia. Dodatkowym atutem są przeprowadzane na bieżąco aktualizacje systemu, wg rozporządzeń i wymagań Ministerstwa Zdrowia czy Narodowego Funduszu Zdrowia.
Zdecydowanie polecam zakup oprogramowania MEDIPORTA, z którego korzystam w swojej firmie od ponad 4 lat. Największym atutem oprogramowania Mediporta jest jego przejrzysty oraz intuicyjny charakter. System jest automatycznie aktualizowany zgodnie z wymaganiami NFZ i MZ. Kopie bezpieczeństwa są przechowywane w chmurze.
Mediporta to wszechstronne, wciąż udoskonalane oprogramowanie, które dostarcza placówce medycznej niezbędnych do pracy funkcjonalności, dlatego decyduję się na kontynuację współpracy i zakup dostępnych modułów na kolejny rok.
System intuicyjny. Mnóstwo funkcjonalności ułatwiających pracę w ramach NFZ jak i komercji. Pracujemy na Mediporcie od 6 lat i jesteśmy zadowoleni. Nie rozumiem poniższych negatywnych opinii. Odbieramy tę współpracę pozytywnie i szczerze możemy polecić.
Niestety nie polecam tego programu!!! Poniosłam wysokie koszty wdrożenia systemu , który użytkowałam 1,5 miesiąca w bólach i stresach :( ciągle problemy techniczne, których nie da się rozwiązać od razu! należy pisać maile to działu technicznego, który pisze, że analizuje sytuacje i trwa to jakiś czas, po czym piszą, że zakończyli problem, który nadal istnieje w systemie. Zaskoczeniem jest też fakt, że usterki ze swojej strony dodatkowo fakturują. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Integracja ze znanym lekarzem nie działa prawidłowo, mój problem analizowali 1 miesiąc przez co byłam narażona na koszty, bo nie było widać terminów i finalnie nie umieli tego naprawić. A był to główny fakt, dlaczego zdecydowałam się na ten program... Finalnie wyłączyłam integrację ze ZL, a Mediporta policzyła mi tę usługę za cały rok z góry i nawet podwójnie, o co napisałam reklamację, ale jak to u ich trwa to regulaminowo 30 dni i nie wiem z jakim efektem mimo przedstawienia faktur. Koszty utrzymania programu w skali miesiąca nieadekwatnie wysokie do jakości programu. Problem z e-skierowaniem zgłoszony od początku -nie rozwiązane. A osoby odpowiedzialne za prawidłowe wdrożenie systemu nie odbierają telefonu i nie oddzwaniają. Naprawdę to była porażka wybór tego programu, dlatego ostrzegam innych lekarzy przed wyborem!!!!
Zakupiliśmy program do nowej przychodni lekarskiej. Miało być pięknie. A wyszło koszmarnie.
Brak sprawnie działającej integracji ze znanym lekarzem mimo zapewnień. Grafiki nie wczytują się prawidłowo, są luki itp. Brak pomocy ze strony serwisu - reklamacje trwają do 30 dni!!! Nie powiem ile straciliśmy pieniędzy na wolnych terminach w przychodni z co nikt nie bierze odpowiedzialności. Odsyłali ciągle do znanego lekarza (a on był jedynie bierna strona integracji i odsyłał do Mediporta)
Wdrożenie programu (czytaj wgranie i wstępne ustawienia - ok 6600 zł).
Dostaliśmy pierwsza fakturę na której przy 80 wizytach u jednego z lekarzy policzono 400 wiadomości SMS. Reklamacja - 30 dni... Nie ma od kogo dowiedzieć się o swoich sprawach.
Za wgranie do systemu czegokolwiek życzą sobie krocie. Jeden formularz 1-2 roboczogodziny po 200zl netto!! Śmieszne.
Tu nawet już nie chodzi o te koszty bo wiadomo że za darmo nic nie ma. Ale chodzi o brak należytego kontaktu z kimś kto zostawił u nich w 30 dni tyle pieniędzy i miałyby być ich stałym klientem na lat.
Złożyłem wypowiedzenie. Szkoda "zdrowia" mojego i pacjentów.