Towary w dziale elektronicznym są ułożone chaotycznie, metki są w jednym miejscu, a produkt w drugim, niektóre towary w ogóle nie miały metek. Podczas mojego pobytu w sklepie obsługa dwukrotnie była wobec mnie niemiła, konsultant od razu zmienił zdanie na „ty” i niegrzecznie poprosił, żebym się odsunął, bo nie widział, gdzie co jest.
Kupiłem zegarek za 600 zł, sprawdziłem w domu i okazało się, że nie działa. Oddałem go i powiedzieli, że za 2-3 tygodnie otrzymam e-mail i będę mógł odebrać zegarek. Minęło 50 dni i żaden list nie dotarł, przyszedłem do nich i ciągle mówią, że za kilka dni na pewno taki będzie. Pierwszy i ostatni raz coś tam kupiłem
oszuści! - tak jak w opinii poniżej, ja również zostałam oszukana. Została mi sprzedana usługa klejenia folii na zegarek z założeniem, że kolejne wymiany będą darmowe. Skorzystałam z tej usługi już wielokrotnie i nagle "kierownik" twierdzi, że muszę zapłacić za tę usługę i odsyła mnie do nie wiadomo jakiego regulaminu z 2018 roku, podczas gdy zegarek był zakupiony po tym czasie. Kpina! Rozumiem, że sprzedawca mnie okłamał, a ja powinnam była przeczytać regulamin, a słuchać sprzedawcy.
„Odbiór w sklepie w 29 minut” – bardziej jak cały tydzień na dostarczenie towaru z warszawskiego magazynu do tego oddziału BlueCity, który wydaje się być ich centrum. Absolutny żart sklepu elektronicznego. Sugerowałbym zakupy gdzie indziej
Miałem kartę podarunkową, więc zależało mi na zakupie danej rzeczy na miejscu. Nie mieli jej na stanie, więc poprosiłem obsługę, o jej zamówienie, co też uczynili. Miała przyjść za 3 dni o czym miałem zostać powiadomiony SMSem. Odebrałem 3 tygodnie później, kiedy dopiero samemu pofatygowałem się do sklepu zapytać jaki jest status. SMS nie przyszedł, bo ktoś zapomniał zmienić ręcznie status zamówienia.
To jest jakaś porażka, żeby tak duża firma wystawiała FV ponad 30 minut. Mogę tylko wyobrazić jaki jest problem z uzyskaniem informacji na sprzęty jakie sprzedajecie
Bought headphones, no one checked them, at home it turned out that the right earpiece did not work. On the same day we went to the store to return them or exchange them. Answer: wait two weeks, they will be repaired. Not very clear. If I have a receipt, I have the right to return the purchase within 2 weeks!
In addition, this is the second time this has happened, but the first time the money was returned! Perhaps you need to better select the assortment that you sell!
только что
Kupione słuchawki, nikt ich nie sprawdzał, w domu okazało się, że prawa słuchawka nie działa. Tego samego dnia udaliśmy się do sklepu, aby je zwrócić lub wymienić. Odpowiedź: poczekaj dwa tygodnie, zostaną naprawione. Niezbyt jasne. Jeśli posiadam paragon, mam prawo zwrócić zakup w ciągu 2 tygodni!
W dodatku to już druga taka sytuacja, ale po raz pierwszy pieniądze zostały zwrócone! Być może musisz lepiej dobierać asortyment, który sprzedajesz!
Kupiliśmy lodówkę w sobotę i powiedzieli nam, że dostarczą ją w poniedziałek i odbiorą starą. Wyjęliśmy więc wszystkie rzeczy z lodówki, aby mogli je łatwo przywieźć i przygotowaliśmy na niedzielę. Ale po południu w poniedziałek powiedzieli, że lodówka jest uszkodzona i nie może dostarczyć. Jak to nie sprawdzili, czy można to wcześniej sprzedać?!? Co więcej, to jedyny model, jaki mają, który chcieliśmy kupić. Jak długo będziemy czekać na nową lodówkę??? Taka jest jakość usług w Polsce.