Promocja: Więcej kupujesz, więcej zyskujesz - niestety pic na wodę. Zakupiłam sprzęt o wartości ponad 500 zł. Powinnam dostać prezent o wartości minimum 50 zł. Otrzymałam kompres żelowy firmy RESMED o wymiarach 20x18. Na stronie Meden-Inmed ten sam kompres kosztuje 29 zł. Zapewne cena i tak została sztucznie podniesiona, bo ten sam kompres kosztuje w aptekach on-line kilkanaście złotych.
Absolutny brak szacunku dla klienta- od wysyłki nieodpowiedniego produktu po zmianę sposobu dostawy BEZ uprzedniego kontaktu z klientem i utrudniony zwrot. Nie polecam- lepiej od razu udać się na zakupy do konkurencji.
Profesjonalna firma z super obsługą klienta. Szybko i sprawnie zostały zakupione stoły na sklepie internetowym i mimo mojej pomyłki w zamówieniu, obsługa sklepu rozwiązała mój problem w przeciągu kilkudziesięciu minut. Zdecydowanie polecam i na pewno jeszcze tu wrócę na zakupy.
Współpraca z firmą Meden- Inmed to współpraca na bardzo dobrym poziomie. W związku z użytkowaniem licznego, innowacyjnego sprzętu z zakresu rehabilitacji i opieki medycznej nad Pacjentami właśnie z firmy Meden- InMed, czy to dystrybucji czy wykonywania sprzętu, mamy możliwość oceny współpracy. Kontakt z firmą w zakresie zakupu, doboru zakupu, serwisu, w zakresie kontaktu, szkoleń i wdrożeń jest na bardzo dobrym poziomie! Dodatkowo rozmowa z personelem, który jest wykwalifikowany w danej dziedzinie zawsze daje możliwość wymiany doświadczeń i zdań, które wpływają na późniejszą realizację wszelkich procedur realizowania zakupu najbardziej innowacyjnego sprzętu i również tego podstawowego do użytkowania w naszej placówce.
Cieszymy się, że mamy możliwość dobrej współpracy, zachowując odpowiedni poziom rozmów i kontaktu, a przy tym terminowość wykonywania zadanych obowiązków.
Niestety towar który oficjalnie jest dostępny na stronie po kilku dniach oczekiwania okazuje się nie dostępny ( trzy ostatnie zamówienia ) następuje zamiana na dwa kremy do terapii tecar gorszej jakości . Jak by tego było mało za każdym razem te kremy przychodzą nie dokręcone i porozlewane nie wspominając już o pomoce która nie chce działać
Mam tylko pozytywne doświadczenia z firmą Meden-Inmed. 1. Serwis: wysłałem urządzenie, które przestało działać. Firma stwierdziła, że wypadła wtyczka łącząca 2 płytki, i nie policzyła za usługę nic! 2. Serwis: wymiana płyty głównej w urządzeniu. W sklepie z częściami (USA) zapłaciłbym za samą płytę tyle, ile zapłaciłem w Inmed-Meden za całą usługę. 3. Materiały: jest prawdą, że gdybym kupował materiały w najtańszym sklepie w Niemczech (gdzie jest bardzo duża konkurencja), zaoszczędzilbym może 2-3%. Ale za to zapłaciłbym co najmniej 10 EUR za każdą przesyłkę! Tak więc i tu firma Meden-Inmed jest bezkonkurencyjna! Pomijając fakt, że powinniśmy popierać dobre, polskie firmy, bo jak tego nie będziemy robić, to po prostu znikną.
Wspaniały partner biznesowy, który naprawdę dba o relacje ze swoimi klientami. Zakupiony sprzęt jest doskonałej jakości, a obsługa serwisowa i szybka i sprawna. Polecam wszystkim zakupy sprzętu rehabilitacyjnego w firmie Meden Inmed.
Bardzo dziękujemy za owocną współpracę całemu zespołowi Meden-Inmed. Począwszy od otwarcia kliniki i pierwszych dostaw sprzętu zawsze możemy liczyć na szybki kontakt, profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy, szybki serwis. Firma dba o utrzymanie dobrych relacji z klientem cały czas na przestrzeni lat, dzięki czemu możemy regularnie realizować wspólne projekty zakupowe, ale także marketingowe. Dziękujemy jeszcze raz i polecamy potencjalnym klientom :)
Bardzo gorąco polecam usługi firmy Meden-Inmed. Zakupiliśmy do naszego centrum Rehabilitacyjnego Lokomat , egzoszkielet, bieżnie c-mill, andago oraz wiele innego sprzętu . Obsługa , kontakt z klientem oraz serwis są na najwyższym poziomie . Chciałbym tez bardzo podziękować Maciejowi, Jerzemu ,Piotrowi , Jerzemu oraz wszystkim pozostałym pracownikom Meden-Inmed za pełen profesjonalizm i wspaniałe podejście do klienta. Następne zakupy sprzętu rehabilitacyjnego już tylko tutaj.
Niestety 1*. Pierwszy zakup OK szybko i bezproblemowo. Drugi zakup to już kpina z klienta. Nie poinformowano, że towaru brak w magazynie. Pieniądze oczywiście ochoczo przyjęli. Po kilku dniach w odpowiedzi na moje pytania dostałem info, że towary wysyłają w poniedziałek. We wtorek nadal nie było towaru. Zadałem kolejne pytania o konkretny termin dostawy lub zwrot pieniędzy. Odpowiedzi nie otrzymałem. Zamówiłem więc towar gdzie indziej, kolejny raz płacąc za przesyłkę. Po dwóch dniach dostałem info, że Meden nie miał towaru na magazynie więc wysyłkę realizują dzisiaj... Tak więc zostałem z podwójną ilością towaru, za którego wysyłkę zapłaciłem dwukrotnie. Ostatni zakup w tej firmie. Ze względu na obsługę klienta nie polecam tej firmy.