Loyalty Partner Polska Sp. z o. o. (PAYBACK)

13 ocen
Nope No Nope
13 sierpień 2024 14:42
Payback działa jeżeli działa. Ale jak pojawi się najmniejszy problem to pracownicy z Obsługi Klienta robią fikołki niczym na olimpiadzie aby tylko odrzucić reklamację pod zmyślonym powodem często zaprzeczając samemu sobie.

Potrafią jednocześnie potwierdzić, ze zawarto transakcję poprzez PAYBACK a potem wmawiać, że tak naprawdę to nie była transakcja PAYBACK albo udawać, że mimo naliczenia punktów tak naprawdę zamówienie nie zostało złożone a potem tylko wklejać gotowe formułki czemu punkty zostały usunięte.



Chyba mają odgórny przykaz, że każdą reklamację mają rozpatrywać na niekorzyść uczestnika.
pokaż więcej...
Krzysztof Strug (Sp9RPS)
06 październik 2023 20:11
pokaż więcej...
Piotr Piotr
27 czerwiec 2023 13:41
Gdy miałem niewiele punktów wszystko było ok, gdy zacząłem celować w kupony punktowe głównie na alieexpress po "10x punków" i uzbierało się przez blisko rok 300tys punktów (przy wymianie na vouchery popularnych sklepów daje blisko 3.000 zł!!!) to mi konto zablokowali. Czemu wcześniej nie wymieniłem na vouchery?? Bo przy zamawianiu z alieexpress punkty odblokowują się po pół roku. 2,5 miesiąca czekam na odblokowanie konta. Terminy regulaminowej blokady już dawno minęły, a na infolinii w kółko to samo - "trwa weryfikacja zgłoszenia, prosimy o cierpliwość".
pokaż więcej...
Sven Mücksch
05 luty 2023 06:53
Nie jest zły
pokaż więcej...
Witek Tylko
12 październik 2022 11:24
pokaż więcej...
Patryk Kalkowski
20 lipiec 2022 08:19
Szybka i profesjonalna pomoc
pokaż więcej...
Mikolaj Krzyżanowski
16 lipiec 2022 12:07
pokaż więcej...
Adrian Stańczak
15 lipiec 2022 09:13
problem z logowaniem - szybko i sprawnie - czas całej operacji 1minuta - konto odblokowane :-)
pokaż więcej...
Piotr Kołek
04 kwiecień 2022 19:51
Bandytyzm do Kwadratu !!! Nigdy z czymś takim się wcześniej nie spotkałem ARCY HIENY !!!! DNO do KWADRATU !!! To się po prostu Kumłą w pale nie mieści !!! Wejdź na ich stronę to zobaczysz jak robią z Polaków DEBILI !!! To Powinno być ostro i solidnie karane !!!
pokaż więcej...
dd ff
23 grudzień 2021 01:50
Ta firma to jest jakaś tragedia. Niby programy lojalnościowe mają być czymś co zachęci klientów do skorzystania z ich oferty, ale w tym przypadku tak nie jest. Zamówiłem raz vouchery, które miały zgodnie z regulaminem dotrzeć w ciągu 2h na skrzynkę email, a otrzymałem je dopiero po ponad 3 tygodniach po kilku mailach z BOK. Zamówiłem kolejny raz vouchery i myślałem, że coś się poprawiło. Niestety scenariusz ten sam. Zdecydowanie nie polecam programu Payback !!!! Zgłoszenie BOK 298752281
pokaż więcej...
Albert Korcz
23 maj 2021 09:54
Firma bardzo nierzetelna i nieuczciwa.

Przy zakupie laptopa na allegro chciałem sobie nabić punkty, bodajże kilka tysięcy. Punkty się nie nabily. Po prośbie skierowanej do firmy o przelanie mi moich punktów dostałem odpowiedź.. "Nie, bo przed zakupem zastanawiałem się nad wyborem innych laptopów i punkty mi się nie należą ". Kontakt z firmą już był więc mogę podkreślić że to jedna wielka żenada. Żadne tłumaczenie nie znajdzie tutaj miejsca.
pokaż więcej...
Jarosław Kubacki
12 maj 2020 17:02
No niestety wygląda to coraz gorzej. Prawie jak nieszczęsny Vitay. Przez Allegro punkty nie naliczone, nie wiadomo czemu, przez CUK punkty zamrożone na 2 miesiące a potem jakoś się ulotniły. Ale przegięcie to ceny nagród w złotówkach w katalogu (bez punktów). Sprawdziłem kilka i wychodzi drożej o 20-30 procent niż nawet u oficjalnych dystrybutorów! Gdy nagroda ma wartość 10000 pkt a ja mam tylko 3500 pkt i chcę resztę dopłacić to i tak zapłacę drożej niż ten sam towar w sklepie internetowym!

Gdzie tu sens pytam się?

A po dzisiejszym kontakcie z infolinią zmieniam ocenę na jedną gwiazdkę! Infolinia nie wie dlaczego nie można zamówić nagrody która jest dostępna! Nie wie również dlaczego punkty zostały zwrócone a pieniądze z dopłaty mogą do mnie wracać wracać do 3 dni!!!

WYPISUJĘ SIĘ Z TEGO CYRKU.
pokaż więcej...
A. ZAP
28 styczeń 2019 17:36
Trzymajcie się z dala od PAYBACK, którym zarządza ta spółka. Jestem z nimi od ponad 5 lat i skutecznie próbowali mnie zniechęcić do rezygnacji ze współpracy ... w końcu się im udało. Świadomie na naliczają punktów lub naliczają ich mniej, na próby reklamacji traci się dużo czasu, system sumowania punktów rozdziela specjalnie na wiele pozycji, że w ogóle nie sposób dojść czy i co jest naliczone. Sądzę, że tracą na tym także firmy np. Allegro, ale to już zostawiam im do zastanowienia. Na pewno nie ma sensu korzystać z karty Payback , jeśli chcesz zbierać jakiekolwiek punkty.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Loyalty Partner Polska Sp. z o. o. (PAYBACK)

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Loyalty Partner Polska Sp. z o. o. (PAYBACK)
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości