Payback działa jeżeli działa. Ale jak pojawi się najmniejszy problem to pracownicy z Obsługi Klienta robią fikołki niczym na olimpiadzie aby tylko odrzucić reklamację pod zmyślonym powodem często zaprzeczając samemu sobie.
Potrafią jednocześnie potwierdzić, ze zawarto transakcję poprzez PAYBACK a potem wmawiać, że tak naprawdę to nie była transakcja PAYBACK albo udawać, że mimo naliczenia punktów tak naprawdę zamówienie nie zostało złożone a potem tylko wklejać gotowe formułki czemu punkty zostały usunięte.
Chyba mają odgórny przykaz, że każdą reklamację mają rozpatrywać na niekorzyść uczestnika.
Gdy miałem niewiele punktów wszystko było ok, gdy zacząłem celować w kupony punktowe głównie na alieexpress po "10x punków" i uzbierało się przez blisko rok 300tys punktów (przy wymianie na vouchery popularnych sklepów daje blisko 3.000 zł!!!) to mi konto zablokowali. Czemu wcześniej nie wymieniłem na vouchery?? Bo przy zamawianiu z alieexpress punkty odblokowują się po pół roku. 2,5 miesiąca czekam na odblokowanie konta. Terminy regulaminowej blokady już dawno minęły, a na infolinii w kółko to samo - "trwa weryfikacja zgłoszenia, prosimy o cierpliwość".
Bandytyzm do Kwadratu !!! Nigdy z czymś takim się wcześniej nie spotkałem ARCY HIENY !!!! DNO do KWADRATU !!! To się po prostu Kumłą w pale nie mieści !!! Wejdź na ich stronę to zobaczysz jak robią z Polaków DEBILI !!! To Powinno być ostro i solidnie karane !!!
Ta firma to jest jakaś tragedia. Niby programy lojalnościowe mają być czymś co zachęci klientów do skorzystania z ich oferty, ale w tym przypadku tak nie jest. Zamówiłem raz vouchery, które miały zgodnie z regulaminem dotrzeć w ciągu 2h na skrzynkę email, a otrzymałem je dopiero po ponad 3 tygodniach po kilku mailach z BOK. Zamówiłem kolejny raz vouchery i myślałem, że coś się poprawiło. Niestety scenariusz ten sam. Zdecydowanie nie polecam programu Payback !!!! Zgłoszenie BOK 298752281
Przy zakupie laptopa na allegro chciałem sobie nabić punkty, bodajże kilka tysięcy. Punkty się nie nabily. Po prośbie skierowanej do firmy o przelanie mi moich punktów dostałem odpowiedź.. "Nie, bo przed zakupem zastanawiałem się nad wyborem innych laptopów i punkty mi się nie należą ". Kontakt z firmą już był więc mogę podkreślić że to jedna wielka żenada. Żadne tłumaczenie nie znajdzie tutaj miejsca.
No niestety wygląda to coraz gorzej. Prawie jak nieszczęsny Vitay. Przez Allegro punkty nie naliczone, nie wiadomo czemu, przez CUK punkty zamrożone na 2 miesiące a potem jakoś się ulotniły. Ale przegięcie to ceny nagród w złotówkach w katalogu (bez punktów). Sprawdziłem kilka i wychodzi drożej o 20-30 procent niż nawet u oficjalnych dystrybutorów! Gdy nagroda ma wartość 10000 pkt a ja mam tylko 3500 pkt i chcę resztę dopłacić to i tak zapłacę drożej niż ten sam towar w sklepie internetowym!
Gdzie tu sens pytam się?
A po dzisiejszym kontakcie z infolinią zmieniam ocenę na jedną gwiazdkę! Infolinia nie wie dlaczego nie można zamówić nagrody która jest dostępna! Nie wie również dlaczego punkty zostały zwrócone a pieniądze z dopłaty mogą do mnie wracać wracać do 3 dni!!!
Trzymajcie się z dala od PAYBACK, którym zarządza ta spółka. Jestem z nimi od ponad 5 lat i skutecznie próbowali mnie zniechęcić do rezygnacji ze współpracy ... w końcu się im udało. Świadomie na naliczają punktów lub naliczają ich mniej, na próby reklamacji traci się dużo czasu, system sumowania punktów rozdziela specjalnie na wiele pozycji, że w ogóle nie sposób dojść czy i co jest naliczone. Sądzę, że tracą na tym także firmy np. Allegro, ale to już zostawiam im do zastanowienia. Na pewno nie ma sensu korzystać z karty Payback , jeśli chcesz zbierać jakiekolwiek punkty.