Zakres obowiązków:OGŁOSZENIE nr AdmR.1101.2.2025Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Wykonywanie czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U
2025-03-29 18:41:48Obowiązki: sporządzanie projektów pism procesowych i opinii prawnych analiza dokumentacji przekazanej przez klienta dokonywanie analizy przepisów prawnych, orzecznictwa i doktryny zastępstwa procesowe (Aplikant Adwokacki) kontakt z klientami Kan
2025-03-28 12:41:05Opis stanowiska Wyszukiwanie przepisów i orzeczeń sądowych Sporządzanie projektów pism procesowych w sprawach cywilnych i gospodarczych Opracowywanie zarzutów do opinii biegłych sądowych Pisanie projektów opinii prawnych dotyczących umów ubezpie
2025-03-28 12:10:40Opis stanowiska Analiza prawna związana z obsługą prawną w zakresie prawa cywilnego, regulacji sektorowych, zaleceń nadzorczych i prawa europejskiego. Współpraca przy projektach zmian organizacyjnych w obszarach sprzedaży. Wsparcie w kontrolach
2025-03-28 12:10:09Opis stanowiska Bieżąca obsługa prawna oraz współpraca z doradcami Kontrola dokumentacji prawnej i zgodności umów Sporządzanie raportów, sprawozdań i prezentacji Prowadzenie centralnego rejestru umów oraz współpraca z innymi działami Organizacja
2025-03-26 09:21:02Opis zadań:wg stanowiska Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Łomża
2025-03-22 18:41:54Zakres obowiązków: obsługa biura, prowadzenie biura, prowadzenie dokumentacji, wypełnianie dokumentów z nowymi pracownikami, prace biurowe zlecone przez przełożonego; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: a
2025-03-12 18:41:50Zakres obowiązków:- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,- Profilaktyka ogólna,- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,- Prowadzenie rejestrów, kompletowania i przech
2025-03-11 18:41:33Zakres obowiązków:Ogólny zakres obowiązków:- zapewnienie realizacji zadań w obszarze problematyki ekonomiczno-finansowej, określanie zbiorczych potrzeb finansowych w zakresie bieżącej i planowanej działalności,- współuczestniczenie w pracach pla
2025-03-11 18:41:33Zakres obowiązków:Kompletowanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego. Obsługa faktur. Kontrola raportów kasowych. Wprowadzanie faktur do programu księgowego. Sporządzanie rejestrów dokumentacji magazynowych. Kontrola stanów magazynowych
2025-03-05 18:41:26Bezpośrednia windykacja klientów,Motywowanie klientów do zapłaty,Negocjowanie warunków spłaty,Zawieranie ugód i porozumień,Terminowe raportowanie poprzez aplikację mobilną.Wymagania:Wysokie umiejętności..
2025-03-05 15:56:52Profi Credit Polska S.APrzedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Piątnica sp. z o.o. Jeziorko , 18-421 Piątnica Zatrudni osobę do pracy na stanowisku administarcyjno-biurowym ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Bieżąca obsługa zamówień • Wprowadzanie faktur • Rozliczanie płatności • Tworz
2025-03-01 05:06:44Zakres obowiązków:Wypełnianie zgłoszeń celnych w eksporcie, imporcie, tranzycie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: obsługa celna/transport Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Ję
2025-02-28 18:42:06PGED/OB/RD2/73/24
2025-01-21 16:57:04PGE Polska Grupa Energetyczna S.AOpis zadań:-przyjmowanie wniosków od petentów z programy PFRON-pomoc w wypełnianiu wniosków osobom niepełnosprawnym-wprowadzanie i rejestrowanie wniosków w systemie SOW Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administra
2025-01-09 18:41:24ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:· częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz· zagrożenie korupcjąOpis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Minis
2025-04-01 22:31:08Ministerstwo Rozwoju i Technologii w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa klientów zewnętrznych - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsc
2025-04-01 22:31:08Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w WarszawieZakres obowiązków:Rodzaj prac: obsługa korespondencji szkoły, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji szkoły, obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie pism i sprawozdań, pomoc księg
2025-04-01 18:41:39Zakres obowiązków:Zgodnie ze stanowiskiem.Nabór do 18.04.2025 r.Szczegóły dotyczące naboru dostępne są na stronie internetowej https://elblag.so.gov.pl zakładka oferty pracy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
2025-04-01 18:41:39Zakres obowiązków:- obsługa kancelaryjna i administracyjna sekretariatu Komendanta i jego zastępcy;- prowadzenie kancelarii ogólnej;- prowadzenie rejestrów przesyłek wpływających oraz wychodzących, dziennik podawczy, książki doręczeń poczty oraz
2025-04-01 18:41:36Zakres obowiązków:- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,- Prace administracyjno – biurowe,- Kontrola dokumentów pod względem formalno-prawnym,- Bieżący kontakt z Klientami, kontrahentami, urzędami oraz instytucjami, Wymagania
2025-04-01 18:41:36Zakres obowiązków:PREZES SĄDU OKRĘGOWEGO w BYDGOSZCZY w dniu 31 marca 2025 roku ogłasza konkurs na 2 wolne stanowiska asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, nr referencyjny: Kd.1101.14.202
2025-04-01 18:41:35Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2025-04-01 13:10:01Radczyni Prawna / Radca PrawnyTwój zakres obowiązków Przygotowywanie projektów rekomendacji, opinii prawnych, umów, dokumentacji wewnętrznej Spółki i innej bieżącej korespondencji prawnej. Opiniowanie umów i innych dokumentów pod kątem formalnop
2025-04-01 11:00:49Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.AStarszy Specjalista ds. formalno-prawnych (k/m)75_4468518Obowiązki prowadzenie oraz udział w postępowaniach administracyjnych opiniowanie Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przes
2025-04-01 11:00:46Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.APraca Prawnik – Aplikant Adwokacki / Aplikant Radcowski, BTTP Sp. z o.o., Warszawa
2025-04-01 10:41:02BTTP Sp. z o.oWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych przyuczających do zawodu">
2025-04-01 10:21:11Praca Radca prawny - Adwokat, Kancelaria Golda i Pyrz Radcowie Prawni, Lubin
2025-04-01 08:40:23Kancelaria Golda i Pyrz Radcowie PrawniWymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:spełnienie warunków określonych w art. 176 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r.">
2025-04-01 08:21:12Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Radca prawny Do spraw: obsługi prawnej w Dziale Obsługi Prawnej w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze Adres urzędu: 65-454 Z
2025-04-01 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Zielonej...