Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje), Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in
2025-02-10 10:40:57Oczekiwania doświadczenie (min. 6 miesięcy) w obszarze telefonicznej obsługi Klienta * mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami znajomośc języka angielskiego na poziomie B1/B2 swoboda w rozmowie telefonicznej i duża kultura osobista dos
2025-01-30 10:25:16DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: - Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących - Realizowaniem planów sprzedażowych - Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standar
2025-02-10 18:30:19CNiB ZAK 3,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Realizacja planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych klientów oraz sprzedaży produktów bankowych - Budowanie portfela klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw - Inicjowanie i wspomaganie procesu kredytowego -
2025-02-18 18:30:23Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sales Strategy Development: Create and execute effective sales strategies to meet and exceed company goals. - Market Expansion: Identify new market opportunities and drive client acquisition efforts. - Relationship Building:
2025-02-18 15:30:32SIA „Hermes invest”Twój portal z ofertami pracy
2025-02-18 14:54:07PHINANCE S.AOpis stanowiska Realizacja celów sprzedażowych. Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych
2025-02-18 07:30:16Znasz język włoski i chcesz wykorzystać go na co dzień? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla podróżujących. Niezależnie od tego, czy masz już doświadczen
2025-02-17 21:06:43Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby k
2025-02-17 15:12:14Opis stanowiska Obsługa zamówień klientów zagranicznych zarówno telefonicznie, jak i mailowo Udzielanie szczegółowych informacji na temat zamówień Monitorowanie i raportowanie procesów zamówieniowych Zarządzanie reklamacjami i wystawianie faktur
2025-02-16 15:50:03Opis stanowiska Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakoś
2025-02-16 14:51:01Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie. Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji. Używanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestr
2025-02-15 17:50:04Opis stanowiska Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (transport lądowy), Obsługa zamówień od wniosku do realizacji, Kontrola jakości usług, raportowanie KPI, analiza wyników, Monitorowanie kursów walut i cen paliwa, rewizja taryf, Kalku
2025-02-15 16:17:02Opis stanowiska Kontakt telefoniczny z Klientami zainteresowanymi leasingiem samochodowym, Rozpoznanie potrzeb i przedstawienie odpowiednich rozwiązań, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
2025-02-15 15:22:02Opis stanowiska Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klien
2025-02-15 15:07:02Opis stanowiska Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca. Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszaw
2025-02-14 14:10:03Opis stanowiska Początek szkolenia: 17 marca. Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z mo
2025-02-14 14:00:04Twój portal z ofertami pracy
2025-02-14 10:54:05MGD Sp. z o.oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-13 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Opis stanowiska Obsługa klienta poprzez telefon i e-mail w sektorze ubezpieczeń, zgodnie ze standardami i procedurami. Współpraca z zespołami i towarzystwami ubezpieczeniowymi dla kompleksowej obsługi klientów. Zarządzanie elektroniczną dokument
2025-02-13 08:10:34Twój zakres obowiązków, Tworzenie umów, aneksów, wypowiedzeń, porozumień rozwiązujących umowę oraz innych dokumentów potrzebnych przy procesie umów;, Telefoniczny kontakt z Klientem i kontrahentem m.in. w celu uzyskania informacji, wyjaśnienia.
2025-02-12 15:40:57Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów,, Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności elektronicznych,, Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji,, Obsługa LiveChat, Przedstawianie oferty, Budowanie..
2025-02-12 11:40:55Twoje zadania: Profesjonalna obsługa infolinii – telefonicznie, mailowo i na czacie Budowanie pozytywnych relacji z klientami Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie procedur Praca zdalna
2025-02-12 11:30:47Opis stanowiska Rozpatrywanie zapytań klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Monitoring standardów dostosowania obiektów dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu z klientem, w tym obsł
2025-02-12 10:14:02Opis stanowiska Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium. Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności. Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi
2025-02-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail), Rozwijanie i wdrażanie oferty produktowej na platformie marketplace oraz Prestashop, Monitorowanie i poprawa jakości contentu
2025-02-11 16:40:39Twój zakres obowiązków, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie obsługi systemu informatycznego i rozwiązywanie problemów,, rozwijanie szerokiej wiedzy o produkcie,, obsługa rozmów telefonicznych..
2025-02-11 16:40:39Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów (telefonicznie, mailowo, poprzez czat online i inne) m.in. w zakresie: udzielania informacji na temat statusu zamówień i wysyłek, doradztwo w procesie zakupowym, pomoc w identyfikacji i..
2025-02-11 16:40:39LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-11 15:36:39LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów z Polski i Europy Wschodniej: procedowanie przychodzących zamówień, monitorowanie dostaw, fakturowanie w SAP S/4HANA, Składanie zamówień w Fabryce w Niemczech i monitorowanie statusu zamówień w SAP,..
2025-02-11 14:41:04