Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje), Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in
2025-02-10 10:40:57Oczekiwania doświadczenie (min. 6 miesięcy) w obszarze telefonicznej obsługi Klienta * mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami znajomośc języka angielskiego na poziomie B1/B2 swoboda w rozmowie telefonicznej i duża kultura osobista dos
2025-01-30 10:25:16DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: - Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących - Realizowaniem planów sprzedażowych - Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standar
2025-02-10 18:30:19CNiB ZAKZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa administracyjna biura (korespondencja, dokumentacja, zamówienia) - Wsparcie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach i planowaniu pracy - Wspieranie zespołu w sprawach organizacyjnych i logistycznych - Przygot
2025-02-12 18:30:21SALESHRSprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego / Warszawa Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie pon
2025-02-12 15:30:21P.H.U. TOPAZ ZBIGNIEW PACZÓSKIOpis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie. Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji. Używanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestr
2025-02-12 17:49:02Twój zakres obowiązków, Tworzenie umów, aneksów, wypowiedzeń, porozumień rozwiązujących umowę oraz innych dokumentów potrzebnych przy procesie umów;, Telefoniczny kontakt z Klientem i kontrahentem m.in. w celu uzyskania informacji, wyjaśnienia.
2025-02-12 15:40:57Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów,, Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności elektronicznych,, Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji,, Obsługa LiveChat, Przedstawianie oferty, Budowanie..
2025-02-12 11:40:55Twoje zadania: Profesjonalna obsługa infolinii – telefonicznie, mailowo i na czacie Budowanie pozytywnych relacji z klientami Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie procedur Praca zdalna
2025-02-12 11:30:47Opis stanowiska Rozpatrywanie zapytań klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Monitoring standardów dostosowania obiektów dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu z klientem, w tym obsł
2025-02-12 10:14:02Opis stanowiska Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium. Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności. Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi
2025-02-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail), Rozwijanie i wdrażanie oferty produktowej na platformie marketplace oraz Prestashop, Monitorowanie i poprawa jakości contentu
2025-02-11 16:40:39Twój zakres obowiązków, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie obsługi systemu informatycznego i rozwiązywanie problemów,, rozwijanie szerokiej wiedzy o produkcie,, obsługa rozmów telefonicznych..
2025-02-11 16:40:39Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów (telefonicznie, mailowo, poprzez czat online i inne) m.in. w zakresie: udzielania informacji na temat statusu zamówień i wysyłek, doradztwo w procesie zakupowym, pomoc w identyfikacji i..
2025-02-11 16:40:39Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów z Polski i Europy Wschodniej: procedowanie przychodzących zamówień, monitorowanie dostaw, fakturowanie w SAP S/4HANA, Składanie zamówień w Fabryce w Niemczech i monitorowanie statusu zamówień w SAP,..
2025-02-11 14:41:04Twój zakres obowiązków, Realizacja zamówień zgodnie z podpisanymi umowami, Import towarów w ramach Grupy Xella oraz obsługa zamówień Klientów w zakresie produktów specjalnych, Wystawianie zleceń sprzedaży z uwzględnieniem asortymentu, terminów.
2025-02-11 10:40:57Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i internetowa klientów marki Toyota oraz Lexus, Zarządzanie terminarzem usług serwisowych, Weryfikacja leadów handlowych i serwisowych, poprzez pracę w CRM, Przeprowadzanie anki
2025-02-10 12:41:05Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów Spółki, w tym: obsługa bieżących zamówień, informowanie klientów o promocjach oraz nowych produktach., Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez: profesjonalną i przyjazną obsługę oraz
2025-02-10 09:40:45Opis stanowiska Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń. Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów. Realizacja ustalonych celów sprze
2025-02-09 18:18:03Opis stanowiska Umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej. Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta. Inkasowanie płatności za usługi dodatkowe. Promocja i sprzedaż usług naszej firmy
2025-02-09 10:00:02Opis stanowiska Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta. Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Tworzenie i aktualizacja procedur. Udział w projektach rozwojowych
2025-02-09 09:10:06Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie ich do systemu. - Inicjowanie i realizowanie dosprzedaży produktów w odpowiedzi na potrzeby klienta. - Wykonywanie połączeń wychodzących.- Obsługa posprzedażowa. - Dbanie o
2025-02-08 18:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta: Telefoniczne i mailowe odpowiadanie na zapytania klientów, udzielanie informacji na temat produktów i usług., Realizacja zamówień: Przyjmowanie, przetwarzanie i koordynacja zamówień klientów, w tym ich..
2025-02-08 15:40:48Opis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii
2025-02-08 08:40:02Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i dokumentacji k
2025-02-08 08:10:06LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-07 18:36:15LeasingTeam GroupTwój zakres obowiązków, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, oferowanie klientom nowych usług/produktów, negocjowanie warunków współpracy z klientami, terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, weryfikacja kompletności
2025-02-07 14:40:56Ochrona Juwentus Jesteśmy jedną z wiodących agencji ochrony na rynku. Działamy już ponad 30 lat, a swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym pracownikom. Juwentus jako firma zatrudniająca kilka..
2025-02-07 13:33:18„Ochrona Juwentus” sp. z o.oTwój zakres obowiązków:Obsługa mailowa klienta międzynarodowego w zakresie nadań przesyłek kurierskichWeryfikacja codziennych nadańRaportowanieKontakt z firmami kurierskimi, ustalanie bieżących statusówDbanie..
2025-02-07 11:02:45Solid Security Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez telefon, e-mail oraz komunikatory internetowe,, Kompleksowa obsługa wpływających zamówień oraz dbanie o ich prawidłową realizację,, Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń
2025-02-07 08:40:18Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta AssistanceTwój zakres obowiązków Organizacja pomocy medycznej w podróży, m. in. umawianie wizyt lekarskich, koordynacja hospitalizacji, transportów lądowych oraz lotniczych dla klientów itp. Utrzymywanie s
2025-02-07 07:01:35ISON Care Sp. z o.o