LAITO Sp. z o.o.

5 ocen
Ewa Borkowska
29 listopad 2024 21:34
Same plusy od pierwszego kontaktu przez formularz zgłoszeniowy! Pan Andrzej bardzo kontaktowy, serdeczny, życzliwy i bardzo słowny. Ekipa montująca- Pan Michał i Pan Piotr czapki z głów!!! Jestem bardzo zadowolona z procesu montażu i przebiegu formalności. Mam nadzieje, ze z działania internetu tez będziemy zadowoleni.
pokaż więcej...
Yvonne Wojewoda
27 listopad 2024 15:33
Bardzo serdecznie polecam firmę internetowo/telewizyjną Laito. Zarówno Internet, jak i telewizja, działają bez zarzutu. Przedstawiciele firmy troskliwie i z zaangażowaniem zajmuja się klientami. Nie ma problemów z komunikacją, wszelkie prośby zostają natychmiast zrealizowane. Pierwszy raz mam do czynienia z małą, miejscową firmą i jestem bardzo zadowolona. Jeszcze raz, bez wahania, polecam te firmę
pokaż więcej...
Taras Leskiv
10 listopad 2024 17:21
Super firma! Konkretnie i uczciwie... fajna oferta światłowodowa, podłączenie wykonano bardzo zawodowo.

Serwis działa 24 godziny na dobę.

Zgłosiłem problem wieczorem w niedzielę, reakcja była natychmiastową.

Polecam z całego serca, WARTO
pokaż więcej...
Adam Ślęzakiewicz
07 listopad 2024 14:31
Firma mało poważna. Wygrali przetarg w ramach FERC na doprowadzenie internetu w lokalizacji Jabłonna ul. Wiosenna. Dzwoniłem wielokrotnie z pytaniem o rozpoczęciu prac, kiedy to nastąpi. Obiecywali informację zwrotną i na tym się kończyło. Nikt nie raczył oddzwonić, tak od stycznia 2024.

Może tutaj kompetentna osoba udzieli informacji, odnoszę wrażenie że pod numerem telefonu 885 222 888 takiej nie ma.

Numer projektu: FERC.01.01-IP.01-0001/23
pokaż więcej...
Krzysztof Jankowski
21 sierpień 2024 22:37
Słyszałem bardzo dużo legend (oraz widziałem mnóstwo memów) jak traktowani są stali klienci operatorów telefonii komórkowych przy przedłużaniu umów. Umowa na czas nieokreślony, ciągle kontynuowana, warunki mi odpowiadały, W ciągu dwóch lat pamiętam może jedną awarię, której doświadczyłem, chociaż dwukrotnie dostawałem sms, że będą problemy (byłem w pracy więc dlatego przegapiłem). Raz kotka przegryzła mi kabel wychodzący od skrzynki do routera, serwisant następnego dnia się zjawił i rozwiązał problem. Po tym wszystkim dostaję ofertę nowej umowy na lepszych warunkach z dodatkową promocją jak dla klienta, którego trzeba zachęcić do zakupu usługi.

Telefon dostałem rano, chwilę przed południem zaraz po tym jak wstałem więc tego dnia już nic nie było w stanie popsuć mi humoru, coś cudownego
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o LAITO Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LAITO Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości