Świetna współpraca z panią Brand Manager Anną Szcześniak! Każda firma powinna tak właśnie podchodzić do swoich klientów - z empatią, zrozumieniem i uśmiechem. Dla pani Anny nie ma rzeczy niemożliwych :) Polecam!
Panienka Elwira z tej firmy była u nas gościem - złamała regulamin hotelu i była bardzo niemila. Rzutuje to na całą firmę w której pracuje. nie polecamy nikomu.
mieliśmy ostatnio nieprzyjemność gościć Panią Elwirę pracującą w tej firmie. strasznie bezczelna i wyrahowana osoba. jeżeli wszyscy w tej firmie są tacy to z całą pewnością nie polecamy a wręcz odradzamy. U nas już się ta pani nie zatrzyma na pewno.
Ok może nie kosztują dużo jak na miejsce w którym się znajduje bar ale placki naprawdę szacunek dl kogoś kto to piekł, jak mógł tak cienkiego placka upiec. Gulasz (co to jest gulasz wołowy? ) na tych trzech mikro plackach milem dwa kawałki mięsa wielkości max 1cm na 1cm ale to naprawdę max. Po prostu nie polecał bym nikomu przynajmniej tego dania kupować.
Trzymają pieniędze najchętniej do 9dnia miesiąca godziny 23:59 była także sytuacja że niektórzy otrzymali pieniadze 12/11. Nie obchodzą ich zobowiązania finansowe, które mają ich pracownicy, którzy muszą opłacić je na czas. Skąpią na każdym możliwym kroku, zmieniają produkty na gorszej jakości aby taniej. COSTA była bardzo dobra siecią kawiarni, zmienia się w kawową żabke tylko jakości nieporównywalnie gorszej, gdzie wymaga się jak najwięcej za najmniej jak to tylko możliwe. Niemożliwe cele premiowe do zrealizowania itd.
Phi w tym roku nie bedzie kart podarunkowych na swieta, , bo coste przejelo lagardere, chyba czas szukac lepszej pracy, ktora ma szacunek do klienta, a nie dziaduja na kazdym kroku. Bylo -75%na kawy teraz tylko 50….
Nawet Żabka nie jest tak droga jak 1-minute pod skrzydłami tej marki. Nie polecam próbować nawet kupować wody w metrze, bo butelka 1l kosztuje ponad 5 zł :V
Nie polecam !!! Bardzo nie miła obsługa. Brak doświadczenia w sprzedaży jak i brak umiejętności w polslugiwaniu się terminalem płatniczym. Pani obsługująca chyba zapomniała o szacunku do drugiego człowieka. Słowa że mogę zmienić sklep i wypraszając mnie wskazując ręką gdzie są drzwi obawiam się że są nie na miejscu. Ekspedientka wydała mi zły paragon.