Świetna współpraca z panią Brand Manager Anną Szcześniak! Każda firma powinna tak właśnie podchodzić do swoich klientów - z empatią, zrozumieniem i uśmiechem. Dla pani Anny nie ma rzeczy niemożliwych :) Polecam!
mieliśmy ostatnio nieprzyjemność gościć Panią Elwirę pracującą w tej firmie. strasznie bezczelna i wyrahowana osoba. jeżeli wszyscy w tej firmie są tacy to z całą pewnością nie polecamy a wręcz odradzamy. U nas już się ta pani nie zatrzyma na pewno.
Nawet Żabka nie jest tak droga jak 1-minute pod skrzydłami tej marki. Nie polecam próbować nawet kupować wody w metrze, bo butelka 1l kosztuje ponad 5 zł :V
Być może to nie wina właściciela sieci Virgin ale jako już wspomniany właściciele powinien poczuć się także do odpowiedzialności. Sprawa blacha która myślałem będzie rozwiązana na miejscu w salonie Virgin na Okęciu jednakże stało się inaczej. Do sedna: wraz z dziewczyną zakupilismy dwie sztuki pompowantch poduszek podróżnych (koszt 29.90 szt) które po dwóch użyciach puścily na szwach i nienadawały się do dalszego użytkowania, poworocilismy więc do salonu Virgin w drodze powrotnej i jak sądziłem temat dla mnie powinien byc prosty - mieliśmy potwierdzenie płatności kartą w banku jednakże obsługa po kontakcie z kierownikiem w arogancki sposób poinformowała nas ze reklamacja nie może zostać przyjęta, prosiłem o potwierdzenie tego na piśmie, jak i o numer telefonu do kierownika w odpowiedzi obsługa zaczęła straszyć mnie ochroną lotniska. Dziecinada -byliśmy stałymi klientami sieci Virgin od dzisiaj nie skorzystam więcej z ich usług a to wszystko przez drobne 60 zł. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Nie pozdrawiam