Twój zakres obowiązków, Naliczanie i weryfikacja list płac dla polskich oddziałów Sonoco, Rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, Opracowywanie raportów związanych z zamknięciem list płac, Wprowadzanie i aktualizacja..
2025-01-07 10:40:55Opis stanowiska Samodzielna obsługa procesów płacowych dla naszych klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy, Kompleksowe sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i raportów do ZUS, US, PFRON, GU
2025-02-01 17:01:02Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa
2025-02-01 15:30:02Opis stanowiska Opracowywanie i wdrażanie standardów integracji procesów HR Koordynacja i realizacja projektów z obszaru HR Usprawnianie efektywności i produktywności procesów HR Skuteczna eliminacja marnotrawstwa oraz optymalizacja przepływu da
2025-02-01 15:07:03Obowiązki na stanowisku: Sporządzanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej Organizowanie i administrowanie procesów szkolenia i egzaminowania Bieżący nadzór nad szkoleniami oraz kontakt z wykładowcami Opracowywanie planów sz
2025-02-01 13:20:55LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z... 3,9Opis zadań:1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Arch
2025-01-30 18:42:13Opis zadań:1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Archiwizacja dokumentów.4. Pomoc w obsłudze podatnika.5. Obsługa urządze
2025-01-30 18:42:13Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej księgowości firm ( księgi rachunkowe): JDG oraz spółki z o.o., weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży ( w tym : WNT, WDT),, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych,, prowadzeni
2025-01-30 11:40:49Zakres obowiązków:- prowadzenie pełnej księgowości spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego; - sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT,JPK; - przygotowywanie bilansów, rachunków zysków i st
2025-01-22 18:41:29Twój zakres obowiązków, Poszukuję osób chętnych do podjęcia pracy na nowo otwartej Stacji Paliw Shell w miejscowości Szewce, ul. Dewońska 66 (przy drodze ekspresowej S7), , Obowiązki:, - Obsługa klienta., - Dbanie o czystość i porządek w sklepie
2025-01-30 19:40:07PRACUJ Z NAMI! Szukamy sumiennej osoby, która lubi ludzi i wyzwania. Będziesz zajmował się zarządzaniem obszarem administracji kadrowo-płacowej. Osoba ds. kadr i płac Co oferujemy? - Umo
2025-01-20 18:35:57McDonald's PolskaTwój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z ustalonymi normami jakościowymi i ilościowymi, Przygotowanie surowców do dalszego przetwarzania w procesie recyklingu, Obsługa maszyny myjącej oraz maszyny mielącej odpady..
2025-01-10 14:40:34Twój zakres obowiązków, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych oraz sporządzanie list płac,, Rozliczanie czasu pracy pracowników etatowych oraz zleceniobiorców,, Wyliczanie zasiłków i świadczeń praco
2025-01-13 12:40:49Twój zakres obowiązków, Samodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników: sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, rozliczanie zobowiązań pracowniczych,, Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, PPK,, Rozliczanie podatku..
2025-01-09 00:40:04Zakres obowiązków:-kontrola jakości produkowanych części-przygotowywanie zamówień do wysyłki do klienta-utrzymanie produkcji i serwis maszynMiejsce pracy: Klasterec ( Czechy) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: a
2025-02-01 18:41:23Zakres obowiązków:Odbieranie telefonów, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa komputera, kasy fiskalnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Doradca klientaWykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: komunikatywność, -Obsługa
2025-02-01 18:41:22Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2025-02-01 18:36:12FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Dla naszego Klienta, międzynarodowej, stabilnej organizacji, poszukujemy do oddziału w Krakowie osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji personalnej. Codzienne obowiązki: Obsługa pracowników w bieżących sprawach z obszaru administracji
2025-02-01 17:55:05Kres obowiązków: przyjmowanie i obsługa reklamacji klientów, wystawianie dokumentów. Wymagania: doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klientów, mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji. Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę
2025-02-01 16:45:01Twój zakres obowiązków, Procesowanie spraw pracowniczych hire to retire, Wspieranie działu HR w sprawach kadrowych oraz pracowników w zakresie bieżących spraw personalnych, Aktualizacja danych w systemach HR, Administrowanie procesami HR,..
2025-02-01 16:40:33Jesteś studentem Zarządzania i nie masz jeszcze miejsca praktyk? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą !Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem praktyk w dziale HR/rekrutacji w naszym Oddziale Agencji Pracy Tymczasowej. Lokal
2025-02-01 15:25:53Twój zakres obowiązków, • Kompleksowa obsługa administracyjna spółki, • Zarządzanie dokumentacją finansową (faktury, umowy), • Wsparcie Zarządu w codziennych działaniach, • Obsługa kluczowych klientów firmy, • Koordynacja działań administracyjny
2025-02-01 12:40:48Szukasz ciekawej pracy w dynamicznej firmie, w której możesz rozwijać swoje umiejętności HR?Dołącz do zespołu naszego klienta! Poszukujemy Specjalisty ds. HR, który będzie odpowiedzialny za rekrutację, rozwój pracowników oraz budowanie efektywny
2025-02-01 11:53:48Poszukujemy zaangażowanego specjalisty ds. kadr i płac, który dołączy dozespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługękadrowo-płacową pracowników oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisamiprawa pracy.Jeśli jesteś o
2025-02-01 11:53:48Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-02-01 11:28:13Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowa pracowników przygotowywanie dokumentacji z zakresu prawa pracy m.in. umów o pracę, świadectw pracy, porozumień, aneksów ewidencja i rozliczanie czasu pracy monitorowanie absencji monitorowanie
2025-02-01 11:20:06Twój zakres obowiązków, Kadry:, samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników, sporządzanie i weryfikacja poprawności naliczeń list płac, przygotowywanie rozliczeń oraz sprawozdawczości dla ZUS
2025-02-01 10:40:39Opis stanowiska Zarządzanie danymi organizacji oraz zdarzeniami w cyklu życia pracownika. Przygotowywanie umów i pism. Obsługa zapytań związanych z danymi pracowników. Aktualizacja danych (np. dane bankowe, dane osobowe). Prace administracyjne
2025-02-01 10:30:02Oczekujemywykształcenie wyższe/w trakcie studiów (mile widziane: zarządzanie zasobamiludzkimi, ekonomia, rachunkowość)mile widziane doświadczenie na pokrewnym stanowiskuznajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społec
2025-02-01 09:12:06