Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-01 07:01:14GO-leasing Sp. z o.oZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-18 18:41:35Twój zakres obowiązków: zarządzanie portfelem projektów, kontraktów oraz ofert w celu ich terminowej i kompletnej realizacji analiza popytu i prognozowanie zapotrzebowania zdolności produkcyjnych i materiałów strategicznych w horyzoncie długoter
2025-02-18 07:30:15Zakres obowiązków:Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych. Wspieranie zespołów projektowych w zakresie admioniostracyjnym, technicznym i organizacyjnym. Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami.Udzuiał w przygotowywaniu harmo
2025-02-14 18:41:43Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji, oraz 11 sklepów..
2025-02-14 09:42:16Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Pozyskiwanie wytypowanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych na terenie danego województwa i jego okolicach, Prowadzenie procesu nabycia gruntu od negocjacji z właścicielami aż po zawarcie umowy dzierżawy,..
2025-02-11 14:41:04Referent ds. księgowości z językiem francuskimTwój zakres obowiązków Tenue de la comptabilité complète de l 'entreprise Vérification et comptabilisation des factures d 'achat et d’autres documents comptables Saisie des virements bancai
2025-02-11 07:01:27FA Krosno S.AStanowisko: Pracownik administracyjno-biurowyMiejsce pracy: Szczepańcowa (k. Krosna), woj. PodkarpackieFirma: Duet – Producent Toreb ReklamowychZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Planowanie, kontrolowanie harmonogramów, organizacja i nadzór dostaw we współprac
2025-02-07 16:25:02Obowiązki:- utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń oraz instalacji na terenie zakładu;- dokonywanie bieżących napraw oraz okresowych przeglądów maszyn i urządzeń;- prowadzenie działań prewencyjnych z zakresu utrzymania
2025-02-06 21:25:40Zakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzani
2025-02-06 18:41:51Firma Cerbex w Krośnie zatrudni pracownika na stanowisko KOORDYNATOR PROJEKTUZakres obowiązków: - koordynacja projektu w zakresie technicznych rozwiązań (nie formalnych) innowacyjnych urządzeń służących do ochrony przeciwpożarowej- stały monitor
2025-02-06 16:25:03Dyrektor Kontraktu DrogowegoPodkarpackieNR REF.: 1190366Dla jednego z naszych klientów generalnego wykonawcy specjalizującego się w branży ogólnobudowlanej oraz infrastrukturalnej poszukujemy doświadczonego Dyrektora Kontraktu. Osoba na tym stan
2025-02-05 05:25:35Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUp
2025-02-04 18:41:33Nowy Styl sp . z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref: KP/02/25Twój zakres obowiązków:*zarządzanie portfelem projektów, kontraktów oraz ofert w celu ich terminowej i kompletnej realizacji*analiza popytu i prognozowanie zapotrzebowania zdolności produk
2025-02-04 16:25:01Twój zakres obowiązków, zarządzanie portfelem projektów, kontraktów oraz ofert w celu ich terminowej i kompletnej realizacji, analiza popytu i prognozowanie zapotrzebowania zdolności produkcyjnych i materiałów strategicznych w horyzoncie..
2025-02-04 08:40:21Opis zadań:Dekretacja dokumentów, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie raportów i zestawień, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania p
2025-01-30 18:42:15Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta z wykształceniem technicznym w branży budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań administracyjnych, koordynację pracy biura oraz pomoc w organizacji procesów..
2025-01-29 14:00:32Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2025-01-27 11:39:18Merkury MarketOpis zadań:Pracownik biurowy Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzozów, powiat: brzozowski, woj
2025-01-24 18:41:44Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-23 18:41:33Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-01-20 08:55:46Merkury MarketFirma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-12-20 08:07:52Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywa
2024-12-20 07:01:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Wymagania zdolności planistyczne i analityczne
2024-11-16 08:23:03Zatrudnimy ZASTĘPCĘ KIEROWNIKAPOSZUKUJESZ PEWNEJ I STABILNEJ PRACY Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZWOJU?DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH PRACOWNIKÓW ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika zarządzanie asortymentem
2025-01-27 13:40:11DINO POLSKA S.AInformacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: -porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekruta
2025-01-17 07:01:39PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...