Zakres obowiązków:zgodnie z wymaganiami stanowiska Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymagania: https://www.gminakrasne.pl/biuletyn-informacji-publicznej/nabory-na-wolne-stanowiska/nabor-na-wo
2025-01-08 18:41:32Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: rozwoju i szkoleń w Wydziale Personalnym Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: IAS w Rze
2025-01-24 08:00:06Izba Administracji Skarbowej w RzeszowieTwój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i porównywanie danych, Kontakt z technikami wykonującymi pracę, Obsługa komputera, poczty elektronicznej, pakiet MS Office, Archiwizacja dokumentów..
2025-01-23 12:40:50Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno – biurowe, Obsługa telefonu i poczty mailowej, Dbanie o prawidłowy obieg informacji w firmie, Segregowanie dokumentów, Raportowanie wyników pracy..
2025-01-23 11:40:43Asystent / Asystentka brokera ubezpieczeniowegoTwój zakres obowiązków Aktywnie wspierasz naszych brokerów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów i pomoc w przygotowaniu dokumentacji. Przygotowujesz analizy i r
2025-01-23 07:01:22EIB SAOgólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2025-01-22 19:16:08Profi Credit Polska S.AZakres obowiązków:https://bip.erzeszow.pl/ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezpośrednio do
2025-01-22 18:41:30Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa korespondencji i komunikacji, - Prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej i tradycyjnej., - Obsługa rozmów telefonicznych z klientami, dostawcami i partnerami firmy., - Dbanie o właściwy przepływ informacji
2025-01-21 09:40:38Visum Clinic z Rzeszowa zatrudni osobę z doświadczeniem na stanowisku pracownik administracyjny / rejestratorka . Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Podstawowe obowiązki: - osobist
2025-01-14 15:07:13Zakres obowiązków:Obsługa klienta- sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych, obsługa kasy fiskalnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera - exel, wordInne wymagania: Dobra o
2025-01-13 18:41:32REFERENT DS. SPRZEDAŻY REFERENT DS. SPRZEDAŻY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z zespołem handlowym w zakresie analizy rynku i ofert konkurencji. Tworzenie ofert handlowych w oparciu o
2025-01-13 17:35:10ZAKŁADY MAGNEZYTOWE ROPCZYCETwój zakres obowiązków, Asystowanie w planowaniu, organizowaniu i realizacji projektów Fundacji Misji Obywatelskiej., Monitorowanie harmonogramów projektowych oraz wspieranie w zarządzaniu budżetem., Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji..
2025-01-10 16:40:26FUNDACJA MISJI OBYWATELSKIEJW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-01-10 07:01:36JAREX SP Z O OTwój zakres obowiązków, monitorowanie i analiza informacji dot. możliwości pozyskiwania środków z funduszy UE oraz budżetu Państwa, tworzenie na tej podstawie zestawień tygodniowych,, opracowywanie koncepcji i treści ofert oraz ich wysyłka,,..
2025-01-08 13:40:47Asystentka/ Asystent klientów1154314801Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko prac
2025-01-08 07:01:05PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami, rejestru., Bezpośredni kontakt z Klientem, podwykonawcami., Przyjmowanie wpływających zleceń., Składanie zamówień do podwykonawców., Koordynowanie i monitorowanie procesu..
2025-01-06 15:40:17Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z siecią sprzedaży i Partnerami w zakresie obsługi spraw związanych ze sprzedażą fotowoltaiki i pomp ciepła,, Udział w procesie rozliczania sprzedaży w zakresie Eko produktów oferowanych przez PGE Obrót,,..
2025-01-03 11:40:32Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa sklepu internetowego: aktualizacja aukcji, wprowadzanie opisów i grafik., Współpraca z innymi działami (magazyn, produkcja) w celu sprawnej realizacji zamówień., Obsługa klientów stacjonarnych: obsługa..
2025-01-03 10:40:37Twój zakres obowiązków, Ogólna działalność związana z prowadzeniem sekretariatu biura,, Wypełnianie wszelkich druków, pism związanych z bieżącą działalnością Pracodawcy, w tym druków bankowych, wzorców umów z klientami firmy itp.,, Pisanie pism,..
2024-12-31 09:40:27Piekarnia Galicyjska firma z ponad 30-letnią tradycją, w związku z rozwijającą się produkcją poszukuje pracowników na stanowisko REFERENT DS. ROZWOJU PRODUKTU. Twój zakres obowiązków: • Weryfikacja i dobór dostawców surowców, poszukiwanie nowych
2024-12-29 13:18:10Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących, komunikacja wewnątrz firmy,, Archiwizacja i aktualne zestawienia korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz zgodny z procedurami obieg dokumentów,, Organizacja wyjazdów..
2024-12-27 16:40:26Twój zakres obowiązków, Kontrola i koordynacja transportów, Kontakt z klientem oraz przewoźnikiem, Negocjowanie warunków realizowanych zleceń, Raportowanie..
2024-12-26 00:40:06GRUPA KAPITAŁOWA 'SPECJAŁ' www.specjal.com.pl DYSTRYBUTOR ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ZATRUDNI NA STANOWISKO: Referent ds. sprzedaży Miejsce pracy: Rzeszów Referent ds. sprzedaży Zadania na s
2024-12-16 18:36:17PPHU Specjał Sp. z o. oStaż 3 miesięczny z zatrudnieniem na stanowisku - Pracownik biurowy Zgłoś się jeżeli - zamieszkujesz teren woj. Podkarpackiego - aktualnie nie posiadasz zatrudnienia - posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - chęci do pracy i..
2024-10-25 10:03:41Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga MUndi- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2024-10-16 12:35:26Profi Credit Polska S.AWymagania Wymagania
2024-10-15 08:23:11Wymagania - dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność- umiejętność budowania pozytywnych rel
2024-10-09 08:23:02