Twój zakres obowiązków, współpraca z dotychczasowymi klientami firmy, pozyskiwanie klientów oraz budowanie długofalowych relacji z klientami i przewoźnikami, realizacja zleceń transportu krajowego i międzynarodowego, oraz monitorowanie ich..
2025-01-23 08:40:11Umiesz pisać ciekawe i angażujące treści. Masz zmysł estetyczny i potrafisz tworzyć proste grafiki w programie Canva. Potrafisz nagrywać i montować krótkie formaty wideo. Dobrze znasz social media – wiesz, jak prowadzić profile, tworzyć posty i
2025-01-23 10:25:15KIS ListDoświadczenie na podobnym stanowisku, wymagany komunikatywny język angielski w mowie i piśmie znajomość MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra or
2025-01-09 14:47:13Auto Fus GroupDoświadczenie w branży spedycyjnej jako spedytor morski / kolejowy - min. 2 lata, Znajomość kwestii celnych i dokumentacji z tym związanej, Znajomość procedur spedycyjnych, rynku TSL, kwestii celnych i dokumentacji związanej z transportem, Mile
2025-01-14 10:25:19HR InstytutDoświadczenie w branży spedycyjnej jako spedytor lotniczy min. 2 lata, Znajomość kwestii celnych i dokumentacji z tym związanej, Ukończony kurs BASIC CARGO/aktualny DGR i wpis na listę ULC, Znajomość procedur spedycyjnych, rynku TSL, kwestii cel
2025-01-14 10:25:19HR InstytutZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną.Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze.Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy.Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobo
2025-01-29 22:31:00Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku MazowieckimKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługa kancelaryjno - biurowa w Zespole Wspomagającym Adres urzędu: 05-825 Grodzisk Mazow
2025-01-29 08:00:15Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku MazowieckimOferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych dostawców z branży motoryzacyjnej, kontakt z kontrahentami (język włoski), pomoc w bieżących pracach biurowych..
2025-01-13 16:40:32Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w salonie optycznym. Mile widziana znajomość i doświadczenie w branży ..
2025-01-10 20:40:04Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy: pozostałe
2024-10-31 08:55:054 700 zł
2024-10-03 12:37:12JAGA Recruitment Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek spełnia wymogi do zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, posiada windę. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. -
2025-01-28 22:30:58Izba Administracji Skarbowej w WarszawieOpis zadań:- współpraca w przygotowywaniu dokumentów do archiwum zakładowego- prowadzenie kancelarii Komendy Powiatowej PSP w Pruszkowie- prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- ewidencja faktur-
2025-01-28 18:41:46Bankowość detaliczna
2025-01-28 08:20:02PKO Bank PolskiDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Obsługi Kancelaryjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: MUCS ul. Przejazdowa 25 05-800
2025-01-28 08:00:14Izba Administracji Skarbowej w WarszawieOpis stanowiska Bieżąca obsługa administracyjna, w tym front office, Efektywna obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, Rejestracja i wystawianie faktur, rozliczanie przewoźników oraz dokumentacji przewozowej, Obsługa kasowa, Archiwizac
2025-01-26 09:07:02Zakres obowiązków:zajmowanie się organizacją dokumentów, obsługą korespondencji, przyjmowaniem telefonów oraz udzielaniem informacji, kontakt z klientami, głównie obywatelami wietnamskimi, informacja, umawianie na spotkania ( w języku wietnamski
2025-01-25 18:41:24Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-24 09:30:24ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa odbywa się w większości przy komputerze, w siedzibie urzędu. W zakresie wykonywania kontroli, praca obejmuje obszar całego powiatu żyrardowskiego. - •Przygotowywanie projektów postanowień decyzji i zaświadczeń w
2025-01-23 22:30:50Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 4,6Twój zakres obowiązków, Do naszego biura pod Warszawą poszukujemy aktualnie Asystenta Działu Handlowego / Kosztorysanta Instalacji Tryskaczowych – osoby, która będzie wspierać zespół handlowy w codziennych zadaniach i koordynować komunikację z.
2025-01-23 17:40:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Prawo i Administracja - Inne wymagania: Znajomość ustawy Prawo Budowlane - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejest
2025-01-23 07:30:56Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 4,2Zakres obowiązków:- prowadzenie postępowań administracyjnych- przygotowywanie projektów pism urzędowych- udział w kontrolach Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Prawo i Administracja
2025-01-22 18:41:30Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia i asysty dyrektorowi w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych; organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych dyrektora; przy
2025-01-22 11:54:05Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca MazowszeZAKRES OBOWIĄZKÓW: Charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań: reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe na terenie powiatu warszawskiego zachodniego, w tym udział w postępowaniach wyjaśniających, szkolenia.Miejsce i otoczenie organiz
2025-01-21 22:30:41Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Opis stanowiska Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy Obsługa firmowej poczty elektronicznej Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów Obs
2025-01-21 07:25:39Opis zadań:Program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Teresin, powiat: sochaczewski, woj:
2025-01-20 18:41:33Opis zadań:Program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Teresin, powiat: sochaczewski, woj:
2025-01-20 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego oraz działu marketingu, Wsparcie bieżącej pracy biura, Przygotowywanie dokumentacji handlowej , Współpraca z innymi działami firmy – m.in. biurem obsługi klienta..
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,, obsługa programu Comarch ERP, wprowadzanie dokumentów do rejestru vat,, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,, obsługa centrali telefonicznej,, archiwizacja..
2025-01-20 11:40:42