Co będziesz robić?: Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji Wspólnie z Kierownikiem Sklepu motywować i szkolić Pracowników Dbać o ekspozycj
2025-09-24 16:41:04CCCObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaMinimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac jako specjalista Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad rozliczania wynagrodzeń Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność za powierzony zakres
2025-12-13 10:25:13Audit HRDoświadczenie w kontrolingu produkcyjnym - minimum poziom mid, tj 3+ lata doświadczenia Umiejętność samodzielnego przygotowywania budżetów, prognoz i analiz odchyleń. Bardzo dobra znajomość Excela samodzielność i umiejętność pracy w dynamicznym
2025-12-06 10:25:11AntalWykształcenie min. średnie Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz włoskiego Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów Zdolność do pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku Umie
2025-12-16 10:25:14Audit HRTwój zakres obowiązków, pełnisz obowiązki kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie,, monitorujesz realizację wskaźników biznesowych,, organizujesz pracę zespołu,, zarządzasz towarem w sklepie,, odpowiadasz za obsługę klientów,..
2025-12-17 15:41:28Twój zakres obowiązków, Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu., Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji., Wspólnie z Kierownikiem Sklepu motywować i szkolić Pracowników., Dbać o
2025-12-17 14:41:08Zastępca Kierownika Sklepu I Warszawa ul. Targowa 24 (Praga-Północ)1146751855Obowiązki Planowanie i organizowanie pracy zespołu; Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy; Odpowiedzialność za dost
2025-12-02 06:59:45JERONIMO MARTINS BIEDRONKAZastępca Kierownika Sklepu I ul. Zwycięzców 40 (Praga-Południe)1148554155Obowiązki Planowanie i organizowanie pracy zespołu; Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy; Odpowiedzialność za dostępno
2025-12-02 06:59:41JERONIMO MARTINS BIEDRONKAAsystent Kierownika Sklepue96482Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-18 06:59:40ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Zastępca Kierownika Sklepu Miejsce pracy: Jaki będzie Twój zakres zadań:• Realizować cele sprzedażowe i operacyjne przy odpowiednim planowaniu wspólnie z Kierownikiem Sklepu.• Wspierać Kierownika Sklepu podczas rekrutacji.• Wspólnie z Kierowni
2025-12-16 16:41:02CCCWymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy z klientemTryb pracy: zmianowy Trenuj swoją karierę i dołącz do TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Pracuj z nami! wspieraj Kierownika w działaniach Klubu, buduj
2025-12-16 18:29:13Opis stanowiska • Wsparcie regionalnych zespołów sprzedażowych • Tworzenie i aktualizacja baz danych klientów • Współtworzenie ofert sprzedażowych i analiz rynkowych • Przygotowywanie raportów i zestawień w Excelu • Współpraca z menedżerami sprz
2025-12-18 21:05:27Oczekujemy: doświadczenia z zakresu gospodarki magazynowej w branży spożywczej , dobrej organizacji pracy i systematyczności, znajomości obsługi pakietu MS Office, książeczki sanepid
2025-12-18 09:04:25Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B w obszarze usług magazynowych i fulfillmentu., Obsługa zapytań ofertowych oraz przygotowywanie ofert handlowych we współpracy z działem operacyjnym., Prowadzenie negocjacji..
2025-12-17 10:41:10Ul. Sikorskiego 1, 66-470 Kostrzyn Nad Odrą, Poland Wynagrodzenie obejmujące podstawę oraz premie i dodatki za pracę w święta i zmiany nocne. : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, karnet sportowy, bony okolicznościowe, pożyczki, zapomog
2025-12-16 16:45:02Circle KTY TROSZCZYSZ SIĘ O NASZYCH KLIENTÓW, MY TROSZCZYMY SIĘ O CIEBIE Rozglądasz się za nowymi możliwościami? A może szukasz pierwszej pracy, dodatkowego zarobku lub nowego kierunku zawodowego? Ja
2025-12-16 15:35:07Circle K Polska Sp. z o. oSpecjalista ds. kadr i płac (K/M)Obowiązki Kompleksowe naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, PFRON, GUS Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców (umowy, aneksy, zaświadczenia, skierowania, świadectwa pracy itp
2025-12-13 06:59:52Audit hr sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Serwis/ naprawy maszyn produkcyjnych i wózków widłowych,, Prace mechaniczne i techniczne: spawanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie, montaż/demontaż,, Czytanie i praca z rysunkiem technicznym,, Współpraca z działem produkc
2025-12-11 14:41:20Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 05:25:19Delta Security Poznań -obiekty handlowe DELTA Security poszukuje pracowników ochrony fizycznej do pracy w centrum Poznania, praca od zaraz Oferujemy: -stabilne zatrudnienie -obiekt w centrum Poznania -szkolenie wprowadzające -pracę w przyjaznym
2025-12-08 21:05:36Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie sekretariatu, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji, skanowanie i układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, obsługa klientów biura, wsparcie..
2025-12-05 13:41:27Przyjazna Księgowość Monika BraniewiczTwój zakres obowiązków, Sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych, wystawienie zaświadczeń, Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy oraz do klientów współpracujących, Sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do..
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej komunikacji z klientami zagranicznymi., Zapewnienie satysfakcji klienta z procesu obsługi zlecenia., Zarządzanie informacją zwrotną od klienta., Proaktywne działanie w kierunku rozwoju współpracy z..
2025-12-03 11:41:50Przedstawiciel handlowy (K/M)Obowiązki Aktywne i efektywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów Bieżąca mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych Prowadzenie negocjacji oraz tworz
2025-11-27 06:59:45Audit hr sp. z o.oSpecjalista ds. handlu (K/M)Obowiązki Efektywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dostawców Bieżąca obsługa aktualnych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych Prowadzenie negocjacji, tworzenie i weryfikacja ofert współpracy
2025-11-27 06:59:45Audit hr sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa zleceń serwisowych pojazdów ciężarowych własnych i wybranych klientów., Ścisła współpraca z mechanikami w zakresie prowadzonych napraw pojazdów., Planowanie, organizacja i optymalizacja procesu serwisu i naprawy.
2025-11-21 09:42:19Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd sklepu. Oczekujemy:
2025-11-12 15:30:03Martes SportŚwiat Prasy w Kostrzynie nad Odrą (ul. Drzewicka 1a) poszukuje osoby do pracy w saloniku prasowym Zakres obowiązków: – obsługa klienta, – sprzedaż prasy, zdrapek i drobnych artykułów, – dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy. Oferujemy: – pr
2025-11-12 05:05:29