Opis stanowiska Kompleksowa obsługa Klientów Kluczowych w ramach przewozów międzynarodowych: przygotowanie atrakcyjnych ofert, negocjacje cen oraz ustalanie optymalnych warunków transportu. Aktywne pozyskiwanie nowych zleceń oraz Klientów, a tak
2025-04-02 14:00:03Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych Przygotowywanie zamówień i dokumentów transportowych Negocjowanie warunków współpracy, cen i usług z klientami oraz p
2025-03-31 10:20:03Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z
2025-04-07 12:10:40Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-04-07 10:40:42Opis stanowiska Świadczenie usług rezerwacyjnych na najwyższym poziomie – informowanie gości o warunkach pobytu oraz dodatkowych usługach hotelowych. Realizacja formalności związanych z rezerwacją i przygotowaniem pobytu klienta. Współpraca z ze
2025-04-06 19:56:02Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętności organizacyjne, praca przy komputerze 8 h dziennie, obsługa programó
2025-04-07 18:41:36STUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Od ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją
2025-04-07 15:06:48Poszukuję wyjątkowej kobiety do wartościowych, regularnych spotkańSzukam atrakcyjnej, inteligentnej i empatycznej kobiety, kt óra ceni sobie autentyczne relacje, wzajemny szacunek i otwartą komunikację. Interesują mnie systematyczne spotkania op
2025-04-07 13:10:01Zakres obowiązków:- właściwe rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie, obieg oraz wydawanie materiałów będących na ewidencji kacelarii- przestrzeganie terminowego wysyłania dokumentów wytworzonych na potrzeby RCI Bydgoszcz- udział w przygoto
2025-04-04 18:41:37Zakres obowiązków: \nObsługa faktur wydziałowych (aparatura, odczynniki, drobny sprzęt laboratoryjny, materiały biurowe, usługi, koszty związane z wyjazdami służbowymi, konferencje, publikacje, sprzęt komputerowy, gazy, dzierżawy, itp.), pł
2025-04-04 16:54:09Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w PoznaniuZakres obowiązków:Przygotowanie dokumentów związanych z pompami ciepła i kwestami dotacji, obowiązki magazynowe. Obsługa komputera i programów graficznych ( do uzgodnienia z pracodawcą) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogóln
2025-04-03 18:41:53Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA-2) w Urzęd
2025-04-02 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu. PRACA ZDALNA. Szukam osobistej Asystentki do mojej Firmy i Przyjaci ółki do miłego spędzania czasu. Praca zdalna około 3godziny dziennie. Elastyczne godziny pracy..... Wynagrodzenie 15tys netto miesięcznie. Umowa o pracę. Szczeg óły Priv
2025-04-01 13:10:01Asystent / Asystentka ds. reklamacji i obsługi sprzedażyTwój zakres obowiązków Obsługa przydzielonych reklamacji Wspomaganie Działu Customer Service w bieżących sprawach operacyjnych Współpraca z firmami kurierskimi/transportowymi Wymagania prac
2025-03-29 11:00:54Ipk Sp. z o. oTwój portal z ofertami pracy
2025-03-27 11:54:06BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Zakres obowiązków:prowadzenie i bieżące aktualizowanie wykazu osób ,wobec których przeprowadzono postępowanie sprawdzające;prowadzenie bieżące aktualizowanie rejestru zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji ni
2025-03-25 18:41:54Do głównych zadań należeć będą: Prowadzenie gospodarki materiałowej : przygotowanie zamówień, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją, przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami Współpraca z
2025-03-21 18:33:06Tw ój zakres obowiązk ówanaliza i optymalizacja proces ów wspierających windykację należności,przygotowywanie raport ów dotyczących stanu należności oraz efektywności działań windykacyjnych,odpowiedzialność za poprawność i ciągłość raportowania
2025-03-20 11:53:51Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-03-19 16:30:03Twój zakres obowiązków analiza i optymalizacja procesów wspierających windykację należności, przygotowywanie raportów dotyczących stanu należności oraz efektywności działań windykacyjnych, odpowiedzialność za poprawność i ciągłość raportowania w
2025-03-19 15:33:10Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla naszego klienta..
2025-03-11 11:46:31Grupa OutworkingJesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Dla naszego klienta, firmy ENEA, poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. Zdalnej Obsługi Klienta
2025-03-07 21:06:41Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa komputera Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zar
2025-03-01 18:41:35Asystent/Asystentka Zarządu19_100Obowiązki organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,przygotowywanie prezentacji i raportów,koordynowanie obiegu korespondencj
2025-02-28 07:01:06Selgros PL Sp. z o.oAsystent / Asystentka Działu ZakupówTwój zakres obowiązków Pomoc w realizacji procesów zakupowych – od zamówienia po dostawę Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie dokumentów księgowych, monitorowanie zamówień, kontrola terminów dostaw) Aktualiza
2025-02-28 07:00:58BrandLine Group Sp. z o. oInformacje podstawoweMiejsce pracy: KAMIENICKA 11, 60-164 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieZakres obowiązków: Zajmowanie się dokumentacią, korespondencią oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbo
2025-02-28 07:00:56Troja sp.zo.oOpis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneUprawnienia: Obsługa komputeraWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodza
2025-02-19 18:41:44Firma zatrudni na stanowisko Administracyjno biurowy - kosztorysant do sporządzania dokumentacji . - sporządzenia kosztorysu lub oferty - sporządzeni dokumentacji do ofert i przetargu oraz inne - inne czynności nie zbędne do przyszykowania..
2025-04-04 18:57:15