Opis zadań:Dekretacja dokumentów, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie raportów i zestawień, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania p
2025-01-30 18:42:15Opis zadań:zgodnie z programem stażu:- przepisywanie pism sporządzonych przez prokuratorów;- pisanie pod dyktando prokuratora;- wysyłanie i odbieranie e-mailów i faksów;- rozdzielanie poczty;- obsługa biura podawczego;- numerowanie i szycie akt;
2025-02-19 18:41:42Opis zadań:Pracownik biurowy Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzozów, powiat: brzozowski, woj
2025-01-24 18:41:44Zakres obowiązków:Kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie z
2025-02-19 18:41:42Ogłoszenie o współpracy - Radca Prawny Kancelaria Legal & Tax Dziuba Sp. K. - Oddział Krosno poszukuje do współpracy Radcę Prawnego / Radczynię Prawną na zasadzie podwykonawstwa. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające doświadczenie w zakresi
2025-02-22 05:06:49Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-18 18:41:35Zakres obowiązków:Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych. Wspieranie zespołów projektowych w zakresie admioniostracyjnym, technicznym i organizacyjnym. Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami.Udzuiał w przygotowywaniu harmo
2025-02-14 18:41:43Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji, oraz 11 sklepów..
2025-02-14 09:42:16Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Pozyskiwanie wytypowanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych na terenie danego województwa i jego okolicach, Prowadzenie procesu nabycia gruntu od negocjacji z właścicielami aż po zawarcie umowy dzierżawy,..
2025-02-11 14:41:04Referent ds. księgowości z językiem francuskimTwój zakres obowiązków Tenue de la comptabilité complète de l 'entreprise Vérification et comptabilisation des factures d 'achat et d’autres documents comptables Saisie des virements bancai
2025-02-11 07:01:27FA Krosno S.AZakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzani
2025-02-06 18:41:51Dyrektor Kontraktu DrogowegoPodkarpackieNR REF.: 1190366Dla jednego z naszych klientów generalnego wykonawcy specjalizującego się w branży ogólnobudowlanej oraz infrastrukturalnej poszukujemy doświadczonego Dyrektora Kontraktu. Osoba na tym stan
2025-02-05 05:25:35Nowy Styl sp . z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref: KP/02/25Twój zakres obowiązków:*zarządzanie portfelem projektów, kontraktów oraz ofert w celu ich terminowej i kompletnej realizacji*analiza popytu i prognozowanie zapotrzebowania zdolności produk
2025-02-04 16:25:01Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-01 07:01:14GO-leasing Sp. z o.oPoszukujemy osoby na stanowisko Asystenta z wykształceniem technicznym w branży budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań administracyjnych, koordynację pracy biura oraz pomoc w organizacji procesów..
2025-01-29 14:00:32Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2025-01-27 11:39:18Merkury MarketZakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-01-20 08:55:46Merkury MarketPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt. Adres urzędu:
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w StrzyżowieFirma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-12-20 08:07:52Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywa
2024-12-20 07:01:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Stanowisko ds. obsługi dokumentacji (Inspektorat ZUS w Krośnie)3349404Obowiązki Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia pełną obsługę dokumentacji w obiegu bieżącym, utrzymanie zasobu oraz digitalizację akt.Wymagania Wymagania niezbędne
2024-12-09 07:01:17ZUSWymagania zdolności planistyczne i analityczne
2024-11-16 08:23:03Zakres obowiązków:Wykonywanie prac porządkowych Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySp
2025-02-21 18:41:52Zakres obowiązków:-porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zwolnieniem pracowników-kontrola,ewidencja czasu pracy pracowników,-wprowadzanie danych w systemie
2025-02-20 18:41:48Zakres obowiązków:sprzątanie powierzchni biur Wymagania:Inne wymagania: chęci do pracy, brak przeciwskazań do pracy fizycznej, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, orzeczony stopień niepełnosprawności Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRo
2025-02-12 18:41:49Praca w INNERGO to codzienna styczność z nowoczesną technologią i światowymi wiodącymi producentami. Zapraszamy do aplikowania! Czeka na Ciebie wiele wyzwań, ale i satysfakcja z realizacji zadań. INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o pol
2025-02-11 16:25:01