Komisjoner

Miejsce pracy: Bondorf
Kraj: Niemcy
Praca w Niemczech - komisjoner.
Poszukiwani pracownicy magazynu!
Miejsce pracy: Bondorf (kod pocztowy 71149)
Gwarantowane zakwaterowanie!
• Koszt: tylko 290 euro netto/miesiąc
• Pokoje 2-osobowe, 1-osobowe w domkach i pensjonatach.
Warunki pracy:
• Praca od poniedziałku do piątku (dla działu Food i TIKO), od poniedziałku do soboty (dla Frische)
• Godziny: 07:00 - 16:00, maks. do 17:00 (soboty krócej)
• Dodatki 25% za nadgodziny
• Dowóz do pracy zapewniony (koszt tylko 2€/dzień)
• Umowa o pracę (A1) na 6 miesięcy – możliwość przedłużenia i stałego zatrudnienia
• Wynagrodzenie zawsze na czas – do 10. dnia miesiąca
• Premie za wydajność – nawet 800€ i więcej
Stawki godzinowe:
• 14,85 €/h brutto (Food, Frische) + premie
• 15,50 €/h brutto (TIKO - mroźnia) + premie
• Dodatki:
◦ +150€ miesięcznie dla osób z własnym autem
◦ +300€ miesięcznie dla kierowców samochodów firmowych
Działy magazynu:
• Food (suchy magazyn)
• Frische (chłodnia +5°C)
• Mroźnia (-26°C)
Dodatkowe benefity:
• Możliwość zakupu tanich posiłków na miejscu – śniadania, obiady
• Darmowa woda dla pracowników (zimna, ciepła, gazowana)
• Obuwie i odzież robocza zapewnione
• Pomoc polskiego koordynatora
• Mile widziany certyfikat na wózki elektryczne (nieobowiązkowy)
Nie czekaj! Aplikuj już teraz i dołącz do zespołu REWE LOGISTIK!
Kontakt: rekrutacja@personnel.com.pl
+48 512 - pokaż numer telefonu - +48 512 440 506

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej rekrutacji(zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO).
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

O firmie Personnel International

  • Zwycięstwa 52A
  • Tel.: +48 512 440 506
  • 44-100 Gliwice
  • www.: http://www.personnel.com.pl/
  • Godziny otwarcia: Zamknięte
    Otwarcie: dzisiaj 08:00
    poniedziałek:
    08:00 - 16:00
    wtorek:
    08:00 - 16:00
    środa:
    08:00 - 16:00
    czwartek:
    08:00 - 16:00
    piątek:
    08:00 - 16:00
    sobota:
    Zamknięte
    niedziela:
    Zamknięte
Pokaż na mapie

Oferty pracy Personnel International

Komisjoner
3 dni temu z lento.pl
Pracownik magazynu
5 dni temu z lento.pl
Pracownik magazynowy
5 dni temu z lento.pl

Podobne oferty pracy

Sekretarka w kancelarii prawnej

Opis oferty pracy Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika..

2025-04-06 17:07:53
Kancelaria Prawna
Wczoraj - aplikuj przez Nuzle  

Asystent / Asystentka ds. administracji

Opis stanowiska Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowani

2025-04-06 16:10:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Asystent / Asystentka

Opis stanowiska Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wspar

2025-04-06 16:10:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Recepcjonista

Opis stanowiska Zarządzanie przepływem klientów i udzielanie informacji, Prowadzenie dokumentacji recepcyjnej i grafiku serwisowego, Obsługa poczty i połączeń telefonicznych, Wynajem samochodów zastępczych, Obsługa kasy fiskalnej i telefoniczna

2025-04-06 15:03:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Asystent biurowy / Asystentka biurowa

Opis stanowiska Powitanie i obsługa klientów oraz gości biura. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji biurowej oraz recepcyjnej. Organizowanie poczty i zarządzanie jej dystrybucją. Obsługa telefoniczna, mailowa oraz dbanie o sprawny przep

2025-04-06 14:23:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Recepcjonista(ka)

Korona Hotel zlokalizowany w Krukach k. Ostrołęki zatrudni osobę na stanowisko RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA

2025-04-06 14:09:02
Wczoraj z ogloszenia.eostroleka.pl 

Recepcjonista

Opis stanowiska Zarządzanie codzienną pracą recepcji, Obsługa komunikacji telefonicznej, Rezerwacja sal konferencyjnych, Zgłaszanie awarii i usterek, Zarządzanie dokumentacją

2025-04-06 12:09:01
Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Asystentka/Asystent Dyrektora

Asystentka/Asystent Dyrektora1182545701Obowiązki Wsparcie Dyrektora Departamentu oraz Dyrektorów Biur w codziennych obowiązkach. Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, papierowej i elektronicznej. Planowanie i organizację spotkań, p

2025-04-06 11:00:56
Bank Pekao
Wczoraj z gowork.pl 

Pracownik biurowy

Opis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na mat

2025-04-06 10:20:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z praca.pl 

Starszy referent

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługi sekretariatu w Zespole Prezydialnym KP II w Gdańsku Adres urzędu: 80-803 Gdańsk ul

2025-04-06 08:00:02
Komenda Miejska Policji w Gdańsku
Wczoraj z Biuletyn informacji publicznej 

Asystent/Asystentka Zarządu

Twój portal z ofertami pracy

2025-04-06 00:54:05
Dermoelite Sp. z o.o
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Sekretarz ds. obsługi sekretariatu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Czynności szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań:- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca biuro

2025-04-05 22:31:04
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
2 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik wykonawczy

Zakres obowiązków:Zabezpieczanie produktów w opakowaniach, etykietowanieDbając o czystość i porządek w miejscu pracy, w tym usuwanie odpadów produkcyjnych i resztek materiałów.Zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.W zal

2025-04-05 18:41:28
od 4880 zł Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Zakład produkcyjny palet leśna spółka z...
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Analiza faktur za energię elektryczną, porównywanie miesięczne Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, biegła obsługa komputera Wynagrodzenie b

2025-04-05 18:41:27
od 5500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Regionalne centrum technologii i wiedzy...
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli 

Asystent administracyjny

Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko

2025-04-05 17:55:04
2 dni temu z grafton.pl 

Sekretarz szkoły

Poszukujemy zorganizowanej osoby na stanowisko sekretarza szkoły, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu oraz wspieranie dyrekcji, nauczycieli, uczniów i rodziców w za

2025-04-05 15:36:29
Nowatorskie liceum ogólnokształcące
2 dni temu z ofertypracy.edu.pl 

Pracownik biurowy

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:- biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy">

2025-04-05 14:21:08
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Recepcjonista

Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:- mile widziane doświadczenie - Miejsce pracy:Szarlota Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa">

2025-04-05 14:21:08
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Recepcjonistka

Praca Oferty pracy Gdynia: Recepcjonistka. WIODĄCA KLINIKA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ W GDYNI

2025-04-05 14:21:08
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Firma OPAX z Janowa (k/Mińska Maz.) zajmująca się produkcją opakowań z tektury poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Pracownik..

2025-04-05 14:17:01
2 dni temu z minskmaz.com 

Pracownik administracyjny

Międzynarodowa firma działająca w branży budowlanej poszukuje obecnie kandydatki/ta na stanowisko Pracownik administracyjny Miejsce..

2025-04-05 14:17:01
2 dni temu z minskmaz.com 

Pracownik administracyjno-biurowy

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO -BIUROWY W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika biurowego: miejsce pracy: centrum Jeleniej Góry Opis stanowiska: • prace administrac

2025-04-05 13:31:01
2 dni temu z jelonka.com 

Pracownik administracji

Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika biurowego, która wesprze nas w codziennej organizacji pracy oraz kontaktach z klientami. Miejsce pracy: Mysłakowice Zadania: Wykonywanie zadań b

2025-04-05 13:31:01
2 dni temu z jelonka.com 

Recepcjonista / Recepcjonistka

Opis stanowiska Opieka nad pacjentem. Umawianie pacjentów na wizyty i rejestrowanie. Promocja i sprzedaż usług stomatologicznych. Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych

2025-04-05 13:09:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map my

2025-04-05 12:48:36
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Fundacja Idylla
2 dni temu z praca.pl 

Asystent ds. Administracji

Opis stanowiska Wsparcie w procedurach administracyjnych oraz zarządzaniu dokumentacją. Monitorowanie skrzynek mailowych, komunikacja z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Zarządzanie wyposażeniem, obsługa systemów zarządzania zapasami

2025-04-05 12:40:02
8000 - 9000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Pracownik administracyjny

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne Uprawnienia: znajomość programu Word Uprawnienia: obsługa programu Gratyfikant">

2025-04-05 12:21:11
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Sekretarka

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:wykształcenie średnie, znajomość MS Office, obsługi urządzeń biurowych, dokładność">

2025-04-05 12:21:11
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: w/g programu stażu Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie">

2025-04-05 12:21:11
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Recepcjonista/ka

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: obsługa recepcji Sanatorium Zefir- Krynica">

2025-04-05 12:21:11
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Zobacz inne oferty

Aplikuj na stanowisko:
Komisjoner
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Pracodawca wymaga CV
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości