Jestem niezwykle zadowolona z wizyty u higienistki stomatologicznej Pani Marty. Jej profesjonalizm, delikatność i troska o komfort pacjenta są godne podziwu. Dzięki niej wizyta w gabinecie stomatologicznym stała się znacznie bardziej przyjemna. Pani Marta dokładnie wyjaśniła mi proces zabiegu i udzieliła cennych wskazówek dotyczących higieny jamy ustnej. Jej zaangażowanie i pasja do pracy są naprawdę widoczne. Gorąco polecam Panią Martę wszystkim, którzy poszukują wyjątkowej opieki stomatologicznej!"
Recepcja koszmar. 4 panie za kontuarem i spora kolejka - 2 panie rozmawiają ze sobą obgadując kogoś, trzecia plotkuje przez telefon (tak, słychać o czym Panie mówią, nie jesteście w osobnym pomieszczeniu!). Jedna pani pracuje, pozostałe najwyżej podnoszą nienawistny wzrok i bardzo nie miło ofukuja starsze osoby które próbują podejść (2 takie sytuacje kiedy czekałam). Pani która mnie przyjęła rozwniez niemiłym tonem oznajmiła że badania krwi to nie tu. A gdzie? W ambulatorium. Ale jak tam trafić? Przecież jakbym wiedziała to bym tam poszła odrazu. Druga kwestia: dzwoniłam w sobotę że chcę zrobić prywatnie dość specjalistyczne badanie krwi, dziś w poniedziałek w ambulatorium okazało się że nie ma odpowiednich probówek bo wcześniej należy zgłosić taką potrzebę... Nie wiem jak lekarze, tego nie ocenię i mam nadzieję nigdy tam więcej nie trafić. A! Przy głównym wejściu dużo schodów i zero podjazdu czy windy dla niepełnosprawnych albo wózków z dziećmi.
Polecam każdemu P. Marte Sz. Tłumaczy krok po kroku cała procedurę, dlaczego i po co robimy poszczególne etapy higienizacji. Sprawdza pod mikroskopem czy caly kamien nazębny został usuniety. Efekt po higienizacji nieziemski !! Zęby gładkie, jaśniejsze, kształt regularny, ogolnie mówiąc znacznie lepiej wygladaja. Dodatkowo bezboleśnie i w miłej atmosferze.
To jak KCM oszczędza na ogrzewaniu jest niewiarygodne. Oddział szpitalny gdzie człowiek ma przygotować się do zabiegu, a temperatura w pokoju nie pozwala zdjąć chociażby kurtki. Ta jedna gwiazdka dla pracowników którzy mimo takich warunków jeszcze tam pracują. Pozdrawiam cieplutko, zmarznięty pacjent
Chciałam się umówić do konkretnego lekarza na konsultację. Po dość długim oczekiwaniu na zgłoszenie odebrała Pani z recepcji tonem wyraźnie nafoszonym i nieprzyjemnym. Po moim pytaniu o możliwość umówienia wizyty dostałam krótką i nieprzyjemną odpowiedź, że taki lekarz już u nich nie przyjmuje. Po czym nastąpiło natychmiastowe rozłączenie. Pomijam fakt, że ten konkretny lekarz widnieje na ich stronie, ale sposób komunikacji oraz obsługi potencjalnego klienta jest po prostu nie do przyjęcia. Zero zaproponowania innego specjalisty z tej samej dziedziny, zero przeprosin za mylne
informacje na stronie. Tak więc jak ktoś chce być potraktowany z buta i poczuć się jak namolny petent rodem z PRL to trafił pod właściwy adres. Ja ze swojej strony mocno nie polecam i na pewno w przyszłości nie skorzystam z usług.
Badanie robione prywatnie wyznaczone na 9 minęła 10 nadal nie wiem kiedy zostanie przeprowadzone. Zdecydowanie nie polecam. Dorzucam jedną gwiazdkę ze względu na fachowego doktora.
Update została mi naliczona dodatkowa opłata za pobranie biopsji(190pln). Po kontakcie z ubezpieczalnią okazało się, że bezpodstawnie. Jaki związek z moim komentarzem ma odpowiedź? Czy poddawałem w wątpliwość to kto powinien podjąć decyzję o wykonaniu badania? Szkoda, że właściciel nie odniósł się do próby naciągnięcia na dodatkowe koszty i czasu oczekiwania czyli głównych tematów mojego komentarza Dodam, że czas oczekiwania zapewne byłbym krótszy gdyby jedna z pielęgniarek nie zajmowała się czytaniem opinii. Wysuwam ten wniosek bo na odchodne mi za nią podziękowała. Dodam, że ta sama która kilkukrotnie przypominała mi o konieczności zapłaty za biopsji co okazało się bezzasadne bo zostało pokryte przez ubezpieczyciela.
Nie polecam Kliniki Stomatologicznej, dentyści dobrzy, ale organizacja i recepcja na najniższym poziomie, chaos i zerowe pojęcie o podejściu do pacjenta. Przy planowanym zabiegu za 13 tys zł recepcjonistka pyta czy nie mam polskiego numeru tel (mam niemiecki) po czym nie odzywają się miesiąc, moja propozycja kontaktu mailowego tez jakoś się nie powiodła, dodzwonienie się graniczy z cudem, pomimo „jest Pan/Pani pierwsza w kolejce”, zabiegi planowane na sierpień nie odbyły się, bez odwołania, kiedy w końcu udało mi się skontaktować, dowiedziałam się, że „doktor jest 3 tyg na urlopie”(co za niespodzianka).
Każdemu, kto planuje zabiegi implantologiczne i korony polecam skontaktować się z lekarzami prywatnie (Google) albo wybrać inną klinikę w jeleniej górze, ceny takie same albo i niższe, a różnica w podejściu do pacjenta o 180 stopni. W KCMie człowiek ma wrażenie, ze przeszkadza paniom już od wejścia i płaci za to nie małe pieniądze.
04.06.2022 przeszedłem laparoskopową rękawową resekcję żołądka mając otość skrajną.
Prawie wszystko było super. Negatywne wrażenie pozostawiła Pani Prezes, która zostawiła swoich zmęczonych pacjetów bez słowa wyjaśnienia na dwie godziny i zniknęła sobie. Samo badanie wykonywane przez Panią Prezes pozostawia też wiele do życzenia. Problemem było też wypełnianie sterty dokumentacji nie mając nawet stołu do dyspozycji. No i trochę za mała kabina prysznicowa. Pozostały personel rewelacja. Pełen profesjonalizm. W moim przypadku wszystko skończyło się wielkim sukcesem. W trzy miesiące po operacji mam już ponad 45 kilogramów mniej. Jeszcze ze 30 kilogramów i będzie pięknie. Całe moje życie się odmieniło. Oczywiście utrzymuję dietę, ale i tak jem o wiele lepiej niż kiedyś. Najważniejsze, że już nie jestem ciągle głodny i szybko się najadam. Oczywiście uprawiam też sport. Przez pierwsze trzy miesiące dużo chodziłem, a teraz jeżdżę już spore trasy na rowerze i pływam. Zgadzam się z tym co powiedział w wywiadach redaktor Sekielski (sam przeszedł taką operację), że to operacja ratującą życie. Takie operację powinny być natychmiastowo refundowane przez NFZ.
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu zabiegu septoplastyki przegrody nosa w ramach NFZ. Klinika dobrze wyposażona i czysta. Śniadanie i kolacja super, ciasto, śliwki, dobre wędliny oraz serki. Herbata na ciepło. Opieka pielęgniarek oddziałowych jak najbardziej na plus. Lekarz wykonujący operacje prze prze miły, udzielił wszelakich informacji odnośnie zabiegu. Podobało mi się to, że wszystko było dobrze zorganizowane i przede wszystkim sprawnie, po operacji 24h zostaje się na obserwacji. Sam zabieg, trwał szybciej niż pstryknięcie palców- do godziny czasu. Na plus również parking obok kliniki (płatny 3zł/h). Wszystkie wyniki można wykonać w placówce tydzień lub dwa przed planowanym zabiegiem. Jedyne co mi się nie podobało to przyjęcie na oddział przez jedną z głównych pielęgniarek, która nie chciała wpuścić osoby z rodziny do sali- oczywiście po wymianie paru zdań udało się wejść. Jestem miłe zaskoczona całością przebiegu wykonanych czynności, mam nadzieję że już nie będę musiała wracać na oddział ale serdecznie polecam tym co się zastanawiają nad zabiegiem! Co najważniejsze termin możliwy na operacje to ok 3-4 msc TYLKO! POLECAM!
Wizytę umówiłam 3 tygodnie wcześniej na konsultację implantologiczną. Przychodzę do gabinetu 15 min przed ustalona godzina wizyty, a tam dwie bardzo nie miłe
recepcjonistki stwierdzają: ,, przecież Pan Lekarz wysłał do pani przed chwila
SMS, ze dzisiejsza wizyta sie jednak nie odbędzie ,, pokazuje telefon ze nie dostałam takiej wiadomości !!! Ale recepcjonistki dalej trzymaja sie swojego zdania, że lekarz wysłał SMS i mam nie dyskutować raczej z tym bo wysyłał tegoż Smsa przy nich.
Strata tylko czasu oczekiwania na wizyte. Podejście do pacjenta żenujące!
Pragnę podzielić się swoim rozgoryczeniem w stosunku do obsługi rejestracji telefonicznej. W dniu dzisiejszym t.j 03.06.2022 od godziny 17.58 do godziny 18.51 przez 54 minuty pozostawałam w oczekiwaniu na połączenie z rejestracją wizyt i zabiegów w KCM Jelenia Góra. Czas ten zgodnie ze stroną internetową jest czasem pracy rejestracji. W czasie połączenia automat informował mnie o tym, że jestem druga w kolejce do połączenia. Po blisko 15 minutach automat poinformował o zmianie kolejki na pierwszą do połączenia. Ten stan trwał 39 minut. Z braku cierpliwości pozwoliłam sobie w czasie oczekiwania, wykonać połączenie z drugiego telefonu do rejestracji do tomografu i techniki obrazowej. Na ten numer dodzwoniłam się od razu. Poprosiłam o możliwość rozmowy z obsługą numeru rejestracji zabiegów i wizyt. Moja sprawa dotyczyła zamiany terminu wizyty u ortopedy, mojego z terminem męża. Po chwili oddzwoniła do mnie niemiła Pani z rejestracji wizyt i poinformowała o nie możności zmiany terminów. Rejestracja tego prywatnego wielospecjalistycznego szpitala i centrum medycznego, która winna być wizytówką i pomocnym kanałem komunikacyjnym tej firmy jest w mojej opinii najsłabszym ogniwem tej placówki. Zainteresowanym do wglądu pokażę screen z rejestru połączeń. Nagraną rozmowę posiada KCM. A moja noga nie postanie w tym miejscu nigdy, zaś wszystkim odradzam korzystanie z tego "pomocnego" miejsca.