Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 17:58:09Magdalena BrandtJEŻELI:wykształcenie minimum średnie,dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,umiejętn
2025-12-16 21:25:15Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Administracja publiczna, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie
2025-09-30 08:55:02Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach)., Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia e oraz prowadzenie bieżącego rejestru.
2025-12-18 19:40:08ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Asystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu JakościTwój zakres obowiązków - Obsługa reklamacji/ zgłoszeń klientów- Monitoring wpływu warunków przechowywania na jakość produktów- Wykonywanie prostych analiz laboratoryjnych zgodnie z obowiązujący
2025-10-09 06:59:46BALVITEN Sp. z o. oZakres obowiązków:Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wspar
2025-12-18 18:40:28Twój zakres obowiązków, koordynacja zleceń serwisu - protokoły , ofertowanie , współpraca z serwisantami, prowadzenie rejestrów ofert/zamówień , telefoniczny/mailowy kontakt z hurtowniami , Przygotowywanie paczek do wysłania, zamawianie kuriera
2025-12-18 12:41:23OPISPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obec
2025-12-17 10:59:46PARETTi Agencja Pracy TymczasowejZakres obowiązków:Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z t
2025-12-16 18:40:31Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Stanowisko ds. obsługi dokumentacji3353327Obowiązki Cel istnienia stanowiska Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.Wymagania
2025-12-16 06:59:51ZUSStanowisko ds. zasiłków3353709Obowiązki Cel istnienia stanowiska Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyńs
2025-12-16 06:59:51ZUSTwój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły- zapewnienie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej- prowadzenie spraw kadrowych szkoły w formie papierowej i elektronicznej- porządkowanie, segregowanie
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wy
2025-12-12 18:40:41Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, koordynacja stanowiska frontowego, tj. zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, klienta detalicznego (w tym: przyjmowanie płatności gotówkowych, ewidencja dokumentów sprzedażowych oraz obsługa kas fiskalnych), planowanie
2025-12-11 16:40:53Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-09 15:41:46Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Zarządzanie pełnym spektrum procesów HR (rekrutacja, onboarding, rozwój pracowników, oceny okresowe), Nadzór nad administracją personalną oraz dokumentacją kadrową, Wdrażanie polityk HR, procedur oraz inicjatyw rozwojowyc
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Szukasz miejsca, gdzie Twoje zaangażowanie i profesjonalizm przełożą się na realny sukces? W SpaceFactory będziesz zarządzać procesami budowlanymi i dbać o najwyższe standardy wykonania, pracując w dynamicznym środowisku
2025-12-05 12:41:26Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, Obsługa Klientów oczekujących na serwis., Odbieranie telefonów przychodzących od klientów i umawianie ich na serwis., Obsługa połączeń wychodzących z serwisu., Nadzór nad przepływem informacji między klientem a doradcą..
2025-12-04 16:41:03Twój zakres obowiązków, Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy., Obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów., Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
2025-12-04 16:41:03