Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 17:58:09Magdalena BrandtTwój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Poszukujemy sympatycznej i dobrze zorganizowanej osoby do prowadzenia sekretariatu kancelarii., , Do obowiązków należeć będzie przede wszystkim:, , • zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi sekretariatu, •..
2025-11-28 15:41:53Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Administracja publiczna, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie
2025-09-30 08:55:02Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach)., Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia e oraz prowadzenie bieżącego rejestru.
2025-12-18 19:40:08ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 3 letnie doświadczenie zawodowe; kurs kadrowo-płacowy; znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, biegła obsługa pakietu Ms Office, a także umiejętność pracy pod presją czasu; zakre
2025-12-01 18:40:32Zakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Twój zakres obowiązków, Obsługa podwykonawców z branży autotransporterów,, Monitoring obsługiwanych zleceń,, Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń,, Przygotowywanie raportów, wskaźników jakościowych oraz zestawień,, Dbanie o wysoką jakość /
2025-12-19 16:41:01Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej zatrudni w wymiarze 3/4 etatu (30 godzin) osobę na stanowisko - SEKRETARKI Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzenie pracy sekretariatu zgodnie z obowiązuj
2025-12-19 15:35:08OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W MIKOŁOWIETwój zakres obowiązków, Udział w licznych projektach wdrożeniowych naszych systemów, Testowanie nowych funkcjonalności, Udzielanie wsparcia technicznego klientom, Tworzenie procedur działania usprawniających zdalną pomoc klientom, Udział w..
2025-12-19 11:41:38Twój zakres obowiązków, umawianie wizyt,, pomoc w korzystaniu z naszych usług,, informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover oraz ich sprzedaż,, wydawanie recept,, pobieranie płatności za usługi dodatkowe...
2025-12-19 10:41:13Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich j
2025-12-19 06:59:47NeuroN FoundationZakres obowiązków:Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wspar
2025-12-18 18:40:28Twój zakres obowiązków, koordynacja zleceń serwisu - protokoły , ofertowanie , współpraca z serwisantami, prowadzenie rejestrów ofert/zamówień , telefoniczny/mailowy kontakt z hurtowniami , Przygotowywanie paczek do wysłania, zamawianie kuriera
2025-12-18 12:41:23Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska
2025-12-17 08:00:00Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,9Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą
2025-12-17 06:59:48ZRE Katowice 4,7JEŻELI:wykształcenie minimum średnie,dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,umiejętn
2025-12-16 21:25:15Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,5Twój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych
2025-12-13 00:40:13Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły- zapewnienie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej- prowadzenie spraw kadrowych szkoły w formie papierowej i elektronicznej- porządkowanie, segregowanie
2025-12-12 18:40:41