ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie analiz rynkowych w celu zidentyfikowania branż z potencjałem dla usług hydrauliki siłowej - Badanie potrzeb klientów w wybranych branżach (np. przemysł budowlany, energetyczny, rolniczy) i identyfikowanie możliwości s
2024-11-24 07:30:03FAMUR (GRENEVIA SA)ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. - Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. - Collaborate with colleag
2024-11-21 18:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu sprzedażowego i wesprze nas w zakresie dystrybucji oprogramowania, usług wdrożeniowych i szkoleniowych firmom z branży architektonicznej i około-budowlanej. Na tym..
2024-11-20 16:40:30Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientami – codzienna komunikacja przez telefon, mail oraz spotkania online., Będziesz pierwszą linią kontaktu, zawsze z gotowym rozwiązaniem, a także będziesz odpowiedzialny/a za budowanie i utrzymywanie..
2024-10-09 12:42:27Your responsibilities, Aligning to the Ideal Customer Profile Strategy to identify and qualify new accounts leading to a consistent pipeline of high-quality opportunities, Working closely with Sales Development Representatives to proactively..
2024-10-06 00:40:44Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-11-24 13:50:37Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca
2024-11-24 12:06:04Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance o
2024-11-24 12:04:31Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office A positive, empathetic and professional approach to customers Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics indust
2024-11-24 12:03:38Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz p
2024-11-24 10:50:02Wymagania Minimum rok doświadczenia w dziale obsługi klienta, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Bardzo dobra znajomość języka greckiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2). U
2024-11-24 06:31:02ConcentrixZakres obowiązków:Obsługa klientów zgodnie ze standardami sprzedaży Piekarni Bindrich Sp. z o.o., - aktywna sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych, - dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz utrzymanie czystości - składanie zamówień produktów
2024-11-23 18:41:47Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osób, które lubią pracę z ludźmi, chcą się rozwijać, awansować i osiągać wysokie zarobki w zgranym zespole. Osoby, które dobrze zaprezentują się w CV oraz na rozmowie kwalifikacyjnej otrzymają możliwość..
2024-11-23 17:40:25Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnie
2024-11-23 15:52:02Płacimy za doświadczenie! Doceniamy zaangażowanie! Wspieramy w rozwoju! Wiesz na czym polega praca w handlu? Zostań Expertem! Szukamy dokładnie kogoś takiego, jak Ty! Zakres obowiązków - sprzedaż produktów i usług w Dziale Małe AGD (zgodnie ze strate
2024-11-23 14:10:22SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – firmy świadczącej kompleksowe usługi finansowo-księgowe
2024-11-23 11:01:17Smart-HR 4,1ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok, mile widziane w branży piekarniczo-cukierniczej, książeczka sanepidowska, dyspozyc
2024-11-23 07:31:19Piekarnia bindrich spółka komandytowo-akcyjna 3,3Zakres obowiązków:- Praca w restauracji szybkiej obsługi, przyjmowanie i realizowanie zamówień, smażenie frytek, krojenie mięsa typu kebab, podgrzewanie potraw, obsługa klientów wg określonych standardów, dbanie o czystość w sali jadalnej, obsługa te
2024-11-22 18:41:39Twój zakres obowiązków, obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,, dbałość o właściwą ekspozycję towarów,, dbanie o porządek i czystość na sklepie jak i na zewnątrz,, obsługa kasy fiskalnej,, przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru,,..
2024-11-22 18:40:06LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-11-22 18:36:12LeasingTeam Group 2,8Katowice Sprzedawca - I Katowice I Roździeńskiego - Śląs, 40-231
2024-11-22 17:05:10BiedronkaRespond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 17:00:46Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 17:00:46Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 17:00:45Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 16:51:41Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Aktywna sprzedaż, Budowanie relacji z Klientami, Dbanie o estetykę salonu i prawidłową ekspozycję towaru, Współpraca z architektami i osobami z branży, Obsługa posprzedażowa..
2024-11-22 16:41:38Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 16:30:49Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 16:30:49Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 16:20:46Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overal
2024-11-22 16:20:46