ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oPrzedszkole ALA MA KOTA / HOUSE OF MONTESSORI poszukuje: DYREKTORA Miejsce pracy: Warszawa Obowiązki: • Planowanie i realizacja pracy przedszkola; • Rekrutacja dzieci; • Rekrutacja nauczycieli i zarządzanie kadrą pedagogiczną; • Sprawowanie nadz
2025-08-21 05:05:23Opis stanowiska Nadzór nad jakością wyrobów na etapie produkcji Sporządzanie zapisów oraz raportów z wykonanych kontroli Porównywanie i weryfikacja zmian w dokumentacji technicznej Uzupełnianie dzienników napraw i rejestrowanie zauważonych niezg
2025-12-13 07:29:16Wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem
2025-12-13 07:29:16Pracownik biurowyTwój zakres obowiązków obsługa programów SAP, Excel itd., kontakt z dostawcami, współpraca z działem handlowym. Nasze wymagania doświadczenie w obsłudze SAP, umiejętność korzystania z takich narzędzi jak Excel, poziom języka ang
2025-12-13 06:59:53SGP Sorting Group Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Bieżące monitorowanie, analizowanie i wdrażanie zmian występujących w przepisach prawnych dotyczących działalności firmy i wdrażanie ich w Grupie Kapitałowej, Kompleksowe doradztwo prawne na rzecz Zarządu i Spółek firmy.
2025-12-13 00:40:13Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne dedykowanego zespołu prawników w codziennych obowiązkach, Koordynacja procesu wystawiania faktur dla klientów i przygotowywania zestawień prac, Organizacja podróży służbowych, spotkań z klientami
2025-12-13 00:40:13Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji do postępowań prowadzonych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i na regulaminach wewnętrznych;, Kompleksowe prowadzenie postępowań aż do ich zakończenia;, Weryfikowanie statusu..
2025-12-13 00:40:13Wymagania: Doświadczenie w pracy biurowej lub finansowej: 2–3 lata. Znajomość podstaw księgowości i dokumentacji finansowej. Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność. Umiejętność obsługi komputera i programów
2025-12-12 21:22:03GI GroupKancelaria prawna przyjmie na staż praktyki studenta, aplikanta
2025-12-12 21:05:29Nr ref.: M>26-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Obsługa korporacyjna spółek z grupy kapitałowej, przygotowywanie umów, uchwał, dokumentów korporacyjnych, bieżąca obsługa prawna spółek deweloperskich,, Obsługa prawna procesu realizacji inwestycji deweloperskich..
2025-12-12 19:40:07Zakres obowiązków:Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym:• przyjmowanie, weryfikacja oraz rozpatrywanie wniosków i załączonych dokumentów w sprawach o przyznanie świadcze
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:a) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych dróg na podstawie art.73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, b) prowadzenie spraw związanych z regulacją s
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:-przyjmowanie i rejestrowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe-potwierdzanie (systemowe) skierowań na leczenie uzdrowiskowe-udzielanie pełnych informacji świadczeniobiorcom w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego osobiście lub t
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:3. Ogólny zakres obowiązków:1) udzial w przygotowaniu i opracowaniu danych do procedur przetargowych w zakresie, sprzatania terenów administrowanych przez Jw.3293 oraz pozostalych uslug w ramach bieżących potrzeb sekcji;2) twor
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • przygotowanie wniosków o dofinansowanie/dotacji/pożyczki ze środków krajowych oraz UE, • rozliczenie środków zewnętrznych pozyskanych na zadania realizowane przez gminę, • monito
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:Szczegółowe informacje dostępne w BIP Sądu Rejonowego w Gliwicach, zakładka: oferty pracy, sygnatura konkursu: OKDR.1101.27.2025. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: [Umiejętnoś
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. U
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty drogowe,2) sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,3) przygotowywanie materiałów
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Obsługa platformy KSEF Urzędu i jednostek budżetowych.2. Kontakt i współpraca z jednostkami budżetowymi.3. Przekazywanie korespondencji do jednostek budżetowych.4. Analiza wz
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, pisanie i wysyłanie pism; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracowni
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:1) kierowanie działalnością Domu Pomocy Społecznej dla Osób Starszych w Bielsku-Białej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Statutem jednostki oraz reprezentowanie jednostki na zewnątrz,2) bieżące współdziałanie z Prezyde
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Nadzór nad inwestycjami, modernizacją i remontami prowadzonymi przez Rodzinne Ogrody Działkowe.Pomoc przy pozliczanie zadań inwestycyjno-remontowych ROD.Przygotowywanie wniosków o dotację z Funduszu Rozwoju ROD i jej rozliczani
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Wystawianie dokumentów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyIn
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Koordynacja działań z zakresu BHP i ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi. Opracowywanie i aktualizowanie oceny ryzyka. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym lic
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Monitorowanie należności czynszowych, przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, kontakt telefoniczny i mailowy z najemcami, współpraca z komornikami i kancelariami prawnymi, prowadzenie rejestru zadłużeń, przygotowywanie r
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, a także wznawianie, zmienianie i uchylanie tych decyzji. Przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w formie umów użyczenia dróg publicznych oraz dzierżawy
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Przygotowywanie i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Prowadzenie procedury związanej z zajęciem pasa drogowego dróg wewnętrznych. Uzgadnianie lokalizacji oraz przygotowywanie i wydawanie tytułów prawnych do terenów. K
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Utrzymanie w aktualności bazy danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali. Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.euhttps://bip.lublin.eu/urzad-miast
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za administrowanie, koszty zarządu, fundusz remontowy i dostawę świadczeń do lokali stanowiących komunalny zasób mieszkaniowy.2. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych z usłu
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1, Realizacja zadań w zakresie organizacji staży.2. Realizacja zadań w zakresie bonów na zasiedlenie.3. Wydawanie decyzji o przyznaniu, utracie stypendium stażowego, wstrzymaniu prawa do
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:Zakres obowiązków został określony w ogłoszeniu o naborze nr 6/PP/1/12/2025 dostępnym pod adresem: https://www.powiat-brzeziny.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=10&id=374&x=10&y=4&z=&n_id=4045Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:Zgodnie z ogłoszeniem o naborze Nr 5/ZK/3/12/2025 znajdującym się pod adresem: https://www.powiat-brzeziny.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=10&id=374&x=10&y=4&z=&n_id=40441. Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanow
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1. Zlecanie opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów. 2. Wydawanie decyzji na podstawie inwentaryzacji stanu lasów. 3. Cechowanie drewna w lasach oraz wystawianie świadectw legalności pozysk
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1) Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami z zakresu zamówień publicznych, o wartości poniżej i powyżej 130 000 zł.2) Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, o wartości poniżej i powyżej 130 000 zł
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1. Analizowanie możliwości i dostępności programów, z których można pozyskać środki zewnętrzne na realizacje inwestycji2. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych na inwestycje z
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:•przyjmowanie deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny i ich rejestracja w systemie informatycznym Urzędu Miasta;•podejmowanie czynności mających na celu sprawdzenie zgodności danych zawartych w zło
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1) Prowadzi sprawy z zakresu administrowania wskazanymi obiektami będącymi własnością Powiatu Krakowskiego, a w szczególności:a)Przygotowuje dokumentację oraz sporządza umowy dotyczące administracji wskazanymi obiektami Starost
2025-12-12 18:40:39Opis zadań:Archiwizowanie dokumentów - zakładanie teczek aktowych spraw, sporządzanie spisów dokumentów. Przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych spraw przekazywanych do składnicy Akt. Rejestrowanie w systemie teleinformatycznym Agencji zwrotn
2025-12-12 18:40:39Opis zadań:Przygotowywanie dokumentacji, obsługa interesantów poprzez wydawanie przygotowanej wcześniej dokumentacji. Rejestrowanie w rejestrach korespondencji przychodzącej. Kopiowanie dokumentacji. System czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 god
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1. w zakresie zarządzania drogami powiatowymi:1) udział w opracowaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej;2) udział w opracowywaniu projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych;3)
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:https://umgostynin.bip.org.pl/id/61681) wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej, obronności, ochrony ludności oraz zarządzania kryzysowego zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ob
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - przyjmowanie z sekretariatu ZGN korespondencji dekretowanej do wszystkich radców prawnych, a także wszelkich zawiadomień, pism i innej kore
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:przygotowuje plany ćwiczeń, szkoleń i innych form edukacjiorganizuje szkolenia, ćwiczenia i inne formy edukacji w zakresie merytorycznym, logistycznym i finansowymsporządza raporty wraz z wnioskami i rek
2025-12-12 18:40:38Zakres obowiązków:praca w zespole podczas kontroi prac spawalniczych oraz przy badaniach niszczących i nieniszczących do uzyskania Certyfikatu Kompetencji VT, PT, MT, RT, UT oraz świadectwa kwalifikacyjnego E i D.po uzyskaniu certyfikacji lub w
2025-12-12 18:40:38Zakres obowiązków:Okreś.lenie i nadzór nad wspólnotamiPraca jednozmianowa, w godz. 7-15 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbnySposób apl
2025-12-12 18:40:38Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów. 2. Prowadzenie prac związanych przygotowaniami dokumentacji pod przyszłe zadania inwestycyjne:- wybór projektantów,- współpraca z projektantami na etapie dokum
2025-12-12 18:40:38Twój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Zakres obowiązków: ZGODNIE Z OGŁOSZENIEM O NABORZE: https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), Uprawnienia:..
2025-12-12 18:17:21kontakt przez PUPTwój zakres obowiązków, Pełnienie roli strategicznego partnera prawnego dla wszystkich jednostek biznesowych w zakresie budownictwa, zakupów i zamówień publicznych, Doradztwo prawne w zakresie kluczowych umów projektowych (np. EPC, BoP, BoS, TSA
2025-12-12 17:41:04Wymagania: co najmniej 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużym obiekcie hotelowym (powyżej 100 pokoi), doświadczenie w zarządzaniu bieżącą działalnością hotelu, mile widziane doświadczenie w pre- ope
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Poszukiwany radca prawny, bądź adwokat do pracy w biurze. Wysokie wynagrodzenie oraz elastyczne godziny pracy. Praca od zaraz. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel.: 697353012 604223377
2025-08-30 21:05:40Jesteśmy firmą edukacyjną ciszącą się dużą popularnością i dobrą opinią na warszawskim rynku. Zatrudnimy na pół etatu studenta/studentkę na stanowisko: Pracownik biurowy Miejsce pracy: Warszawa - Centrum W pobliżu stacji metra Politechnika Opis
2025-08-31 21:05:28