Wykształcenie wyższe ekonomiczne. 3-5 lat doświadczenia w controllingu biznesowym w branżach fmcg, pharma lub retail. Zaawansowana znajomość MS Excel. Rozwinięte zdolności analityczne. Sumienność, dbałość o szczegóły oraz umiejętność pracy zespo
2025-11-05 10:25:14AntalWykształcenie wyższe , mile widziane kierunkowe min finansowe lub administracyjne; minimum rok doświadczenia w pracy administracyjnej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości/finansowym w środowisku międzynarodowym lub SSC zn
2025-10-30 10:25:14SMS Metallurgy PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami podatkowymi i wewnętrznymi regulacjami, - Sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów, rachunków wyników oraz raportów dla Zarządu i organó
2025-12-08 15:30:02żywieckie towarzystwo budownictwa społecznego...Kilkuletnie doświadczenie w modelowaniu finansowym Analityczne i systematyczne podejście do pracy Wysokie umiejętności analityczne i liczbowe Doskonała znajomość Excela Umiejętność budowania relacji, otwartość i bardzo dobre umiejętności komunik
2025-11-07 10:25:15AntalTwój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne zespołu księgowego, Przygotowywanie dokumentów i koordynowanie obiegu korespondencji urzędowej, Dekretowanie i księgowanie wybranych dokumentów księgowych pod okiem przełożonego, Współpraca z inny
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne zespołu księgowego, Przygotowywanie dokumentów i koordynowanie obiegu korespondencji urzędowej, Dekretowanie i księgowanie wybranych dokumentów księgowych pod okiem przełożonego, Współpraca z inny
2025-12-18 00:40:10Your responsibilities, Preparing data for tax declarations (VAT, CIT, local taxes, and others), Verifying the accuracy of accounting entries in terms of compliance with tax regulations, Responsibility for account postings related to tax..
2025-12-18 00:40:10Your responsibilities, Daily invoice processing lifecycle management and accurate booking of AP transactions (invoices, credit notes), Verification of incoming PO and Non-PO invoices, On-time query resolution - vendor and local market, Daily..
2025-12-18 00:40:10Your responsibilities, Preparing data for tax declarations (VAT, CIT, local taxes, and others), Verifying the accuracy of accounting entries in terms of compliance with tax regulations, Responsibility for account postings related to tax..
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie oceny ryzyka kredytowego Klientów Korporacyjnych w krajach obsługiwanych przez ARVAL Competence Center (Centralna Europa, kraje nordyckie i Benelux), Zarządzanie przypisanym portfelem klientów, Współpraca
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne,,..
2025-12-18 00:40:10ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowe naliczanie wynagrodzeń (płace, listy płac, ZUS, US) dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych. - Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, zaświadczenia) zgodnie z kodeksem pracy. - R
2025-12-17 22:30:06FERMA MATERNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Księgowanie faktur kosztowych oraz zakupowych (kraj, WNT, import), - Rejestrowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami rachunkowości i podatków VAT/CIT, - Uzgadnianie sald z dostawcam
2025-12-17 22:30:06Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości - uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej - dekretowanie i księgowanie dokumentów - sporządzanie kalkulacji podatkowych (VAT, CIT) - współpraca z Ur
2025-12-17 22:30:06Skłodowscy sp. z o. o 4,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Timely and accurate processing/verifying of specific accounting transactions – invoice processing (PO/NOPO) using ERP system for Accounts Payable (Brainware/OnBase/ SAP) - Review and submit invoices for approval - Verify inv
2025-12-17 22:30:06CMC POLAND Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników - Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, - Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, z
2025-12-17 22:30:06Konsorcjum Stali S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; - wprowadzanie i dekretacja dokumentów księgowych · wprowadzanie wybranych dokumentów kadrowych do systemu; - uzgadnianie kont księgowych
2025-12-17 22:30:06Inter OptykZatrudnię Księgową na emeryturze, do prowadzenia księgowości w Spółce Zoo możliwe zamieszkanie na terenie firmy, główna księgowa pełna księgowość rachunkowość
2025-12-17 21:05:26Okręg Świętokrzyski Polskiego Związku Działkowców w Kielcach zatrudni osobę na stanowisku Głównego Księgowego w wymiarze ½ etatu. Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość ustawy o rachunkowości - kilkuletnie doświadczenie zawodowe
2025-12-17 21:05:26Polski Związek Działkowców Okręg Świętokrzyski w Kielcach zatrudni osobę na stanowisku Księgowego. Wymagana znajomość: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o PIT i ZUS. Oczekiwania od kandydata: - wykształcenie wyższe kierunkowe; - doświadczenie z
2025-12-17 21:05:26Praca na stanowisko główna księgowa / księgowy z doświadczeniem w prowadzeniu spolek handlowych (z o.o.)
2025-12-17 21:05:26Dzień dobry, poszukujemy Pani Księgowej lub Pana Księgowego z doświadczeniem w prowadzeniu firmy, zainteresowanych zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego
2025-12-17 21:05:26Zakres obowiązków:1)opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa;2)realizacja zadań audytowych wynikających z planu audytu;3)ocena systemu kontroli i zarządzania w urzędzie w ramach rea
2025-12-17 18:40:36Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości Warsztatu Terapii Zajęciowej i Fundacji Miłosierdzie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonom
2025-12-17 18:40:35Zakres obowiązków:Główna księgowa biblioteki, obsługa funduszu socjalnego. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Główny księgowyWykształcenie: pomaturalne/policealneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymag
2025-12-17 18:40:35Zakres obowiązków:Ogłoszenie - nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych (SO.2110.4.2025).Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie postępowań o udzielenie z
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:- Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno - rentowych, wysokości świadczenia, dodatków do emerytur i rent, a także kierowanie akt sprawy na postępowanie orzecznicze gdy prawo do świadczenia jest
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:- samodzielne prowadzenie księgowości spółki zo.o.- rozliczanie wynagrodzeń pracowników- wsparcie przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych i analiz podatkowych- współpraca z międzynarodowym zespołem Wymagania:Wymagania
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:• ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym• bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych• uzgadnianie sald rozrachunków• wprowadzenie przelewów do systemu bankowego i pilnowanie terminowości
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo;2) wystawianie korekt faktur3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozl
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego,2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF,3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe refer
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opracowywanie wytycznych projektowych, standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie rozwiązań wpływających, na jakość przestrzeni publicznej; przygotowanie, analiza i
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opracowywanie wytycznych projektowych, standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie rozwiązań wpływających, na jakość przestrzeni publicznej; przygotowanie, analiza i
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Przygotowanie, analiza i ocena materiałów do opracowań projektowych, w tym przeprowadzanie wizji lokalnej terenu objętego zamierzeniem projektowym; opracowywanie lub współudział w opracowywaniu koncepcji projektowych, wytycznyc
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Zakres obowiązków, warunki zatrudnienia, wymagania niezbędne oraz dodatkowe wobec kandydata dostępne są na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz na stronie biuletynu informacji publicznej PCPR
2025-12-17 18:40:34Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- wsparcie w prowadzeniu dokumentacji księgowej,- wprowadzanie danych do systemu księgowego,- pomoc w przygotowywaniu raportów,- weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności i zgodności z przepisami,- konta
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:kontrolowanie prawidłowości, staranności, terminowości ewidencji operacji gosp. i transakcji finansowych, sprawdzanie zgodności dokumentacji księgowej, procedur księgowych i ksiąg rachunkowych z ustawą o rachunkowości i przepis
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Praca w dziale księgowości - mile widziana umiejętność obsługi programu OPTIMA , sporządzanie przelewów , księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań GUS, deklaracji podatkowych, uzgadnianie kont księgowych, współpraca z ko
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego Dekretacja oraz weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym Bieżąca kontrola finansowo – księgowa, analiza i uzgadnianie kont księgowych, uzgadnianie k
2025-12-17 18:40:33Opis zadań:w/g programu stażu Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośredn
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:praca ( hybrydowa możliwa)MOGĄ BYĆ STUDENCI ZAOCZNIhttps://phinance.elevato.net/pl/doradca-finansowy-phinance-krakow-radwanskiego,ja,131?source=8Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie optymalizacji umów finansowych oraz planow
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:prowadzenie ksiąg rachunkowych zakładu budżetowego, terminowe regulowanie zoobowiązań finansowych, opracowywanie planu przychodów i kosztów zakładu budżetowego oraz nadzór nad jego realizacją, sporządzaanie sprawozdań finansowy
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji i koordynowanie obiegu dokumentów;- odbieranie i dostarczanie dokumentacji, przestrzeganie terminowości załatwiania spraw;- archiwizacja dokumentacji;-obsługa korespondencji;- prowadzenie kalendarza spot
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:- przygotowanie płatności na rzecz beneficjentów i wykonawców realizujących projekty w ramach FERS w celu zapewnienia prawidłowego rozliczania projektów;- obsługa systemu przepływu środków europejskich BGK Zlecenia;- obsługa sy
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Dokonywanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych oraz podatku od środków transportowych a w szczególności: egzekwowanie terminowego składania informacj
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:sporządzanie przy pomocy programu eszok raportów, zestawień oraz formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych, przygotowanie dokumentacji do prowadzenia korespondencji z klientem, wykonywanie czynności k
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Wstępna kontrola otrzymanych dokumentów źródłowych do naliczenia wynagrodzeń pracowniczych Sporządzanie list płac, tj. naliczanie wynagrodzeń, podatków, składek ZUS, zasiłków z ubezpieczenia, potrąceń itp. elementów wynagrodzeń
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa płac i wynagrodzeń, współpraca z klientami oraz urzędami (PIT-11, PIT-4R, DEKLARACJE ZUS, PFRON, PPK i inne), przygotowywanie dokumentacji do kontroli, współpraca z zespołem księgo
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w ogłoszeniu na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/przemysl/referent-prawny,159002,v7 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:zgodny Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: prawo jazdy kat. B Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowa
2025-12-17 18:40:32Zakres obowiązków:Prace z zakresu księgowości. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiaUprawnienia: obsługa komputera, KomunikatywnośćWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek
2025-12-17 18:40:32What we are looking for: University degree in Economics, Finance, or Controlling. Minimum 4 years of experience in business analysis or controlling, including:financial and management reporting, month-end closing, budgeting, forecasting, and var
2025-11-05 10:25:14AntalDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/consultingu Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Umiejętność budowy złożonych modeli finansowych w Excelu od podstaw (DCF, IRR, NPV, LCOE, analiza wrażliwości/scenariuszy). Umiejętność tworzenia
2025-11-05 10:25:14Antal