Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-19ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wraz z hodowcami będziesz tworzyć i przeprowadzać doświadczenia z ogórkiem. Wraz z zespołem będziesz oceniać materiał hodowlany, wybierać linie rodzicielskie oraz interpretować dane z doświadczeń, również tych zagranicznych
2025-12-17 15:30:04Bejo Zaden Poland Sp. z o.oPoszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-06 04:10:00Twój zakres obowiązków, zapewnienie, pozyskiwanie i konsolidacja danych z dostępnych systemów,, weryfikacja dokumentacji pod kątem kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami, wsparcie Zespołu w procesie rozliczania Działu Handlowego,.
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby studium wykonalności, projektów budowlanych oraz wykonawczych w zakresie branży mostowej, zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością, pod nadzorem projektantów,,..
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie zasad i warunków oferowania produktów finansowych ze środków Unii Europejskiej, Przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur związanych z obsługą produktów finansowych Unii Europejskiej i ich uzgadniani
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, wdrażanie i konfigurowanie elementów systemu, współudział w rozbudowie autorskiego systemu wsparcia i monitorowania produkcji – „Platforma Proman”, tworzenie nowych funkcjonalność wspierających i nadzorujących procesy..
2025-12-06 00:40:15The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-12-05 21:56:05Ness SolutionWarszawa 4,2Warunki pracy:stanowisko: Stażysta/Młodszy Asystent/Asystent,umowa o pracę na okres próbny, pełen etat,praca biurowa w siedzibie WSSE w Warszawie ul. Żelazna 79,praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.Zakres zadań:Wykonywanie ba
2025-12-05 21:25:15Twoją rolą będzie: - wsparcie w bieżących pracach biurowych - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie - archiwizacja/digitalizacja dokumentów - obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej - obsługa poczty elektronicznej f
2025-12-05 21:05:30Opis Chętnie zatrudnimy ludzi lubiących zawód recepcjonistki / asystentki menadżera. Fajnie, jeśli potrafisz samodzielnie wykonywać różne czynności, ale jeśli nie wszystko potrafisz, a lubisz się uczyć nowych rzeczy, to służymy swoją specjalisty
2025-12-05 21:05:30Firma zatrudni osobę do biura handlowego. Wymagana dobra znajomość MS Office (excel ,word , PP) , środowiska internetu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym za pomocą nieniejszej strony
2025-12-05 21:05:30POSZUKUJEMY DO PRACY W BELGII: - PŁYTKARZE - DEKARZY - ELEKTRYKÓW PRACA NA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI MILE WIDZIANE ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ( WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA )
2025-12-05 21:05:30Dla wiodącej firmy na rynku ochrony osób i mienia poszukujemy osób na stanowisko recepcjonistki w biurze na terenie Warszawy - Wola Mile widziani również studenci. Zakres obowiązków: Witanie gości, także w języku angielskim Udzielanie informacji
2025-12-05 21:05:29Koordynator usług porządkowych ·koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją na terenie Torunia i okolic, · kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług, · s
2025-12-05 21:05:29Spółdzielnia Świt poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracji do wsparcia bieżącej pracy biura. Zakres obowiązków: - prowadzenie korespondencji z najemcami oraz urzędami, - obsługa dokumentacji administracyjnej, - praca z programami M
2025-12-05 21:05:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. akt osobowych, urlopów, zwolnień lekarskich oraz dokumentacji personalnej osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów..
2025-12-05 19:40:10Twój zakres obowiązków, Rozliczanie transportów (weryfikacja dokumentów, kontrola poprawności faktur, kompletowanie danych)., Wystawianie faktur sprzedaży oraz wprowadzanie faktur kosztowych., Przygotowywanie list płatności oraz monitorowanie..
2025-12-05 19:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa gości i udzielanie informacji na temat obiektu , Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz maili , Rezerwacja pokoi i prowadzenie dokumentacji recepcyjnej , Wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, Aktywne..
2025-12-05 19:40:10Posted 11:15:40 AM. About the Company:The Panda Drum - is a fast-scaling Ecommerce DTC brand built around our flagship…See this and similar jobs on LinkedIn
2025-12-05 18:52:01RemotivateZakres obowiązków:Obsługa klientów, monitorowanie obiegu dokumentów w firmie, kontrolowanie zgodności dostaw, tworzenie dokumentów rozliczeniowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: doświadczenie
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:Zakres wynikający z Ustawy o wspieraniu rodzin i systemie pieczy zastępczej, między innymi: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:Ogólny zakres obowiązków:Do obowiązków należy m.in.1) prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu i materiałów dla Magazynu materialów do utrzymania lotniska oraz Magazynu sprzętu lotniskowego;2) sporządzanie dokumentów przychodow
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, transakcji zakupu środków trwałych itp.;- weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- pomoc w przygotowaniu raportów finansowych, zestawień, uzgadniani
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych
2025-12-05 18:40:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbyw
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent - okres próbny od 01.01.2025 r.- Wymiar etatu : pełny etat- Liczba stanowisk pracy: 1ZAKRES WYKON
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Projektowanie konstrukcji aluminiowych, dbanie o łańcuch dostaw (logistyka łańcucha dostaw) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: biegła obsługa komputera Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLNR
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:1) udział w opracowaniu wieloletnich planów strategicznych oraz zasad udzielania finansowania innym podmiotom prawa;2) analiza bieżącej sytuacji finansowej finansowanych spółek oraz formułowanie wniosków w tym zakresie;3) wspar
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:Wspieranie Wychowawców/Rodziców SOS w codziennej pracy, pomoc w opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, nauce. Zaspokajanie potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizacja czasu wolnego, współpra
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:- dekretowanie i księgowanie dokumentów, - prowadzenie ewidencji księgowej i ewidencji pomocniczych, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, - współpraca z US, ZUS, GUS i KOWR, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowa
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:a) obsługa sekretarska dyrektora i gości, kierownictwa Filharmonii Pomorskiej (telefoniczna, telefaksowa, poczta elektroniczna);b) redagowanie pism, listów, zarządzeń, sporządzanie protokołów ze spotkań.c) przyjmowanie, rejestr
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:- administrowanie sieciami i systemami teleinformatycznymi;- diagnozowanie przyczyn awarii sieci i systemów teleinformatycznych oraz podejmowanie środków zaradczych;- utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej sprzętu teleinfo
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:Opracowywanie dokumantacji przetargowych, udziała w planowaniu, wydawaniu, rozliczaniu sprzętu, opracowywanie propozycji przekazywania mienia AMW. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:Wykonywanie czynności księgowych zgodnie z prawem rachunkowym. Przygotowywanie, księgowanie dokumentów księgowych, rozliczanie dokumentów nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:- planowanie, koordynacja, wdrażanie i monitorowanie działań Spółki w zakresie zrównoważonego rozwoju, gospodarki obiegu zamkniętego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu- opracowywanie i aktualizacja strategii zrównoważone
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:- przygotowanie, prowadzenie, kontrola i archiwizacja dokumentacji przebiegu nauczania zgodnie z przepisami prawa oświatowego,- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym realizowaniem procesu kształcenia ze szczególnym uwzględnieniem
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:https://samorzad.gov.pl/web/ops-gminy-klodzko/nabor-na-stanowisko-pracy-asystent-rodziny Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B, samo
2025-12-05 18:40:33Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-05 18:40:05Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: - Organizację i koordynację pracy podległych komórek organizacyjnych, - Realizację celów przychodowych Spółki, - Nadzorowanie sp
2025-12-05 18:35:06Polskie Koleje Państwowe S.A 3,7Multiconsult Polska Sp. z o.o. jest jedną z czołowych firm konsultingowych w kraju i oferuje usługi w zakresie: multidyscyplinarnego projektowania, doradztwa technicznego i środowiskowego, zarząd
2025-12-05 18:30:02Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)Czynne prawo jazdy Kat. B Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej Gi Group jest jedną z największ
2025-12-05 18:22:02GI GroupTwój zakres obowiązków, zarządzanie obiegiem korespondencji (koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestrowanie, skanowanie i nadawanie korespondencji na poczcie),, obsługa rozliczeń kancelarii (wystawianie faktur, obsłu
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, Wspieranie przełożonego w kompleksowej obsłudze procesu sprzedaży hurtowej B2B – od przyjęcia zamówienia aż po dostawę do klienta biznesowego., Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów B2B (ceny, MOQ, warunki).,..
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne: obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej;, Wprowadzanie dokumentów i spraw do systemów wewnętrznych Kancelarii, skanowanie i zapisywanie pism;, Obsługa kalendarza elektronicznego, spotkań i
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych, Budowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami, Aktywne wspieranie procesów sprzedażowych, Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji i zarządzanie kartami dostępu, odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie ewidencji gości, obsługa systemu przeciwpożarowego, reagowanie na zgłoszenia i sugestie użytkowników
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, Analiza wymagań klientów oraz tworzenie koncepcji biznesowych w zakresie digitalizacji procesów biznesowych,, Modelowanie procesów w naszym autorskim systemie Rockawork,, Testy wewnętrzne,, Utrzymywanie relacji z klientem
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, prowadzenie dziennika korespondencji, nadzorowanie obiegu dokumentów, samodzielne wprowadzanie danych do programów księgowych, przygotowanie dokumentów i raportów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie..
2025-12-05 17:40:56Przedszkole ALA MA KOTA / HOUSE OF MONTESSORI poszukuje: DYREKTORA Miejsce pracy: Warszawa Obowiązki: • Planowanie i realizacja pracy przedszkola; • Rekrutacja dzieci; • Rekrutacja nauczycieli i zarządzanie kadrą pedagogiczną; • Sprawowanie nadz
2025-08-21 05:05:23Sam fryzjerski we Wroclawiu zatrudni pomóc fryzjerską lub asystenta fryzjera. Wymagamy ukończonego kursu lub szkoły fryzjerskiej. Napisz nr tel lub wyslij cv oddzwonimy! Chetnie Cie douczymy
2025-08-22 21:05:28