Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-18ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wraz z hodowcami będziesz tworzyć i przeprowadzać doświadczenia z ogórkiem. Wraz z zespołem będziesz oceniać materiał hodowlany, wybierać linie rodzicielskie oraz interpretować dane z doświadczeń, również tych zagranicznych
2025-12-17 15:30:04Bejo Zaden Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, projektowanie przebiegu sieci światłowodowych , sporządzanie pism i wniosków związanych z realizowanymi zadaniami, uzgodnienia projektów z inwestorami, właścicielami nieruchomości, kierownikami budowy, ekipami wykonawczym
2025-12-10 13:41:30Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów, w tym udzielanie informacji o bieżącym statusie sprawy., Odbieranie i wysyłanie dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem., Wprowadzanie danych do systemu CRM., Uzupełnianie..
2025-12-10 13:41:30Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie oraz weryfikacja umów o dzieło i umów zlecenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa., Realizacja procesów wypłat wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi regulacjami, w tym naliczanie podatków i składek.
2025-12-10 13:41:30Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..
2025-12-10 13:41:30Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie 1,8Twój zakres obowiązków, dostarczanie korespondencji, dokładne i terminowe rozliczanie się z pobranych do doręczenia przesyłek..
2025-12-10 13:41:30Speedmail Sp z o oTwój zakres obowiązków, wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych związanych z obsługą Zakładu, prowadzenie kalendarza spotkań i wydarzeń oraz zarządzanie biblioteką Zakładu, administracja i archiwizacja obiegu dokumentów..
2025-12-10 13:41:30Twój zakres obowiązków, realizacja strategii rozwoju przedsiębiorstwa,, współpraca z Zarządem i pomoc w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem zatrudniającym 250 osób,, współpraca i negocjacje z wybranymi klientami, dostawcami oraz partneram
2025-12-10 13:41:30Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizacja transportów międzynarodowych, Utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami, Koordynacja realizacji zleceń – monitorowanie przebiegu transportu, reagowanie na ewentualne problemy oraz..
2025-12-10 13:41:30Your responsibilities, Providing logistical and administrative support across business development projects., Assisting in the preparation of client-facing materials and credentials., Coordinating legal directory and award submissions.,..
2025-12-10 13:41:29Your responsibilities, Providing logistical and administrative support across business development projects., Assisting in the preparation of client-facing materials and credentials., Coordinating legal directory and award submissions.,..
2025-12-10 13:41:29Zatrudnimy osobę do prac biurowych - fakturowanie, zamówienia, koordynacja dostaw, przelewy. Oferujemy prace w stabilnej firmie. Praca 8 godzin w Jeleniej Górze. 5.000 zł netto Oczekujemy: do
2025-12-10 13:31:02W związku z prężnym rozwojem KCM Clinic S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Informatyk - specjalista IT Twój zakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb wewnętrznych przedsiębior
2025-12-10 13:31:02Petrokan Paliwa Ogólnopolski Dostawca Paliw poszukuje osoby na stanowisko Koordynator ds. Hurtowej Sprzedaży Paliw Oferujemy stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie. Obowiązki: Zarządzanie ..
2025-12-10 13:21:02Poszukujemy koordynatorów pracowników Amazon na terenie Niemiec. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego oraz doświadczenie. Zakwaterowanie zapewnione. 3000 euro+dodatki
2025-12-10 13:15:01Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-10 13:10:01Wymagania:\nMinimum 2-letnie doświadczenie w transporcie lotniczym.\nZnajomość procedur celnych.\nDoświadczenie we współpracy z klientami, umiejętność budowania i utrzymania relacji.\nBardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swo
2025-12-10 12:54:06Strive Sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-12-10 12:54:06HR HintsPodstawowe oczekiwania: • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenia na podobnym stanowisku • znajomości przepisów prawa pracy • bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office • umiejętności analitycznego myślenia • bardzo dobrej..
2025-12-10 12:49:13T.j. kordus property spółka jawnaOpis stanowiska: zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu, nadzorowanie i realizację celów sprzedaży, koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów centrum, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne oraz za budowanie i utrzymywanie..
2025-12-10 12:49:04T J. Kordus Property sp. jTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów i wniosków związanych z przebiegiem oraz nawiązaniem zatrudnienia, w tym dotyczących legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców., Kontrola, aktualizacja i obsługa akt osobowych pracowników.,..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, wykonywanie połączeń do potencjalnych klientów z przygotowanej bazy, krótkie przedstawienie oferty i umawianie spotkań z doradcą ubezpieczeniowym, sprzedaż usług telekomunikacyjnych dopasowanych do potrzeb klienta..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, PPK, PIT, Obsługa programu Comarch ERP Optima (moduły kadry i płace), Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej i..
2025-12-10 12:41:37Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej oraz wychodzącej, obsługa telefoniczna interesantów, archiwizowanie oraz porządkowanie akt komorniczych..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów: Nawiązywanie kontaktów z klientami przez połączenia wychodzące, wykorzystując zróżnicowaną bazę danych, a także indywidualne dopasowanie podejścia do każdego klienta, aby efektywnie..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami, tworzenie list płac dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, kontakt z urzędem..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, organizacja i nadzór nad pracą młodszych specjalistów i asystentów ds. kadr i płac, wdrażanie procesów kadrowo-płacowych u nowych klientów, zapewnienie prawidłowego naliczania wynagrodzeń wraz z dodatkami, tworzenie list
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, jesteś osobą odpowiedzialną za usługę doradztwa inwestycyjnego oferowaną naszym klientom,, masz wpływ na to co rekomendujemy za pomocą narzędzia robo-doradztwa,, bierzesz udział w tworzeniu i doskonaleniu procesów..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Bezpośredni kontakt z Klientem, Przygotowywanie stanowisk produkcyjnych, zamawianie personelu, optymalizacja produkcji, projektowanie linii i gniazd produkcyjnych, Realizacja założonych harmonogramów produkcji,..
2025-12-10 12:41:36Twój zakres obowiązków, Jeżeli lubisz i chcesz:, Profesjonalnie i aktywnie zarządzać recepcją i lobby, Wraz ze swoim zespołem dbać o naszych gości, utrzymując dobrą współpracę zarówno w dziale jak i z pozostałymi działami hotelu, Dbać o płynny.
2025-12-10 12:41:36Twój zakres obowiązków, Bieżąca współpraca ze wszystkimi biurami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji;, Elektroniczne rejestrowanie wszystkich faktur kosztowych oraz wstępna weryfikacja ich poprawności oraz.
2025-12-10 12:41:36Twój zakres obowiązków, Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną i harmonogramem, Koordynacja podwykonawców oraz dostaw materiałów, Przygotowywanie obmiarów i rozliczeń robót, Kontrola jakości wykonywanych prac or
2025-12-10 12:41:36Your responsibilities, Drive and own the AI solutions offering portfolio (GenAI, LLM-based, Agentic AI) from ideation through market launch, enabling growth and differentiation., Collaborate with GTM teams (sales, marketing, partners) to craft.
2025-12-10 12:41:36Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi;, Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi., Przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych,, Tworzenie dokumentów, raportów i..
2025-12-10 12:41:36Poszukuję kuriera do paczek do paczkomatów Inpost. Od stycznia. Najlepiej z doświadczeniem. Rejon Białystok. zgłoszenia na moczulo@interia.pl
2025-12-10 12:30:00Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 1 201,50 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata. Pracodawca oferuje: -
2025-12-10 12:21:03Opis stanowiska Tworzenie, aktualizacja i kontrola szczegółowych harmonogramów dla kluczowych projektów budowlano-inżynieryjnych, zwłaszcza w sektorze Oil & Gas. Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów i podwykonawcami w celu opracowania real
2025-12-10 12:10:11Zakres obowiązków: Wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć Opieka nad dziećmi i pomoc podczas zabaw oraz aktywności edukacyjnych Współorganizowanie posiłków, spacerów i wyjść Pomoc w utrz
2025-12-10 11:54:00Dla naszego klienta,międzynarodowej kandelarii prawnej, poszukujemy osoby nastanowisko Asystentki/Asystenta, kt óra będzie odpowiedzialna za wsparcie codziennej pracy prawnik óworaz sprawną organizację proces ów administracyjnych w kancelarii. Z
2025-12-10 11:53:51Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży technologii i rozwiązań dla przemysłu oraz budownictwa, która rozwija nową linie biznesową dla Data Center. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Data Center Business Development Manager.Jeśl
2025-12-10 11:53:51Tw ój zakres obowiązk ówkompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Nasze wymaganiagotowość do podjęcia pracy w go
2025-12-10 11:53:49Tw ój zakres obowiązk ówprowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produkt ów,nadz ór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji,utrzymanie i rozwijanie relacji z dostaw
2025-12-10 11:53:49Poszukujemy dobrze zorganizowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystenta / Asystentki Biura, odpowiedzialnej za codzienne funkcjonowanie biura, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie doskonałego pierwszego wrażenia wszystkim klientom
2025-12-10 11:53:49Your responsibilities, Market monitoring in the field of announced tender procedures, search and selection of tenders, Preparing price offers, Work in data management systems (SAP, Service Cloud), Preparation of offers and submission of necessar
2025-12-10 11:41:44Poszukujemy do stałej współpracy DOŚWIADCZONEGO INFORMATYKA/PROGRAMISTY ze znajomością PHP lub KOHANA lub WORDPRESS aby dokonywać poprawek w kodzie oraz do obsługi bieżących potrzeb firmy, poprawki na WWW, Wordpress, CRM, czasem pomoc i doradztw
2025-08-13 05:05:25Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27