Duża rotacja pracowników, co wpływa na stabilność obsługi. Młody zespół, często brak doświadczenia, co widać w jakości usług. Kontakt z firmą bywa utrudniony, co jest problematyczne przy pilnych sprawach.
Świetna obsługa! Jako Anglik poruszający się po zawiłościach polskiego systemu podatkowego jestem bardzo zadowolony, że Kancelaria Mentzen zapewniła mi znakomitego anglojęzycznego księgowego, polecam Wiktora Zmarza, najlepszego księgowego jakiego miałem.
Jestem głęboko rozczarowany podejściem do klienta. Zapewniają o dużych szansach na skorzystanie z ulgi IP Box. Gdy po kilku miesiącach wniosek pozostaje bez rozpatrzenia, to przyznają, że wiedzieli, że prawdopodobnie wniosek będzie nierozpatrzony, bo tak jest praktyka Organu od początku roku. Szkoda, że na początku współpracy o tym nie wspomnieli. Nie polecam.
Z Kancelarią współpracuje od niedawna, za kwotę 550zł miesięcznie otrzymałem pomoc online przy przeklinaniu założenia działalności na stronie gov i za to 2 gwiazdki. VAT-R niekompletny nikt mnie nie uprzedził o dodatkowych dokumentach jakie trzeba złożyć w urzędzie a jedyna pomoc jaką dostałem to pusty szablon owych dokumentów (które mogłem sam pobrać z google) po ponagleniu i to bez żadnych wskazówek jak to uzupełnić. Na pewno zmienię osobę kontaktową ale rozczarowałem się poziomem usług.
Z usług kancelarii korzystam już od trzech lat w zakresie rozliczania ulgi IP BOX. Cenię sobie u nich klarowny model współpracy i profesjonalizm w kontaktach z klienta. W tym roku ulgę rozliczył mi pan Mirosław Zomerski, którego szczególnie polecam.
Wydawało się, że współpraca przebiega poprawnie, jednak pewnego dnia dostaliśmy wypowiedzenie umowy bez uzasadnienia, poza wspomnieniem, że "kontakt był utrudniony". Co jest bzdurą, ponieważ mieliśmy regularny kontakt z księgową - także w ramach pozostałych działalności rozliczanych przez Kancelarię Mentzen. Chociaż kontakt był ze strony kancelarii wyłącznie mailowy (z jednym wyjątkiem) - najwidoczniej pracownicy mają problem kontaktem z klientem i nie zostało przeprowadzone szkolenie z umiejętności miękkich..
Okazało się, że Kancelaria oczekuje od klientów zrozumienia zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, bilansów etc. Jeśli klient tego nie rozumie, wówczas wysyła mu się wypowiedzenie bez podania konkretnej przyczyny. Żadnej rozmowy, próby wyjaśnienia spraw związanych z księgowością spółki.. Nic a nic, bo i po co? Klient ma rozumieć. Oprócz prowadzenia własnego biznesu - ma rozumieć księgowość i koniec. Nie ma dyskusji. Bo jak można prowadzić biznes w polsce i nie rozumieć prowadzenia ksiąg rachunkowych spółki? Co to za klient?!
Skoro marką osobistą Kancelaria buduje własną markę w branży i podpiera się hasłami, że przedsiębiorcom trzeba pomagać w walce z urzędem skarbowym i zawiłościami podatkowymi, to wypadałoby wziąć odpowiedzialność za te słowa, a nie pozbywać się klientów, którzy nie wpadają w bliżej nieokreślone standardy wewnętrzne kancelarii..
Bardzo polecam, korzystam już trzeci rok z usług IP Box :)
Bardzo polecam współpracę z Panią Agatą Kubacką, świetnie przeprowadzony cały proces sporządzenia ewidencji, aż po jej wysyłkę do US, a także i późniejszą dostępność w razie jakichkolwiek pytań :)
Jestem bardzo ale to bardzo zadowolony ze współpracy, na którą się zdecydowałem, w rezultacie której przeszedłem bez większych wybojów przez temat IPBOX. Szczególnie polecam trafić na Pana Dominika i Panią Natalię, zadawałem sporo pytań i zawsze dostawałem na każde skrupulatną i wyczerpującą odpowiedź, co niestety nie jest wszędzie standardem. Porządna firma. Dzięki!