W zakupionym fotelu obrotowym Skodsborg na ul. Górczewskiej w Warszawie kółka fotela obracają się z b. dużym oporem, co spowoduje że lakierowana, drewniana podłoga ulegnie zniszczeniu. Reklamacja złożona w sklepie została przyjęta i przez Jysk została uznana. Otrzymałem w ramach reklamacji kółka do fotela które znowu obracają się z dużym oporem !!! Przez sprzedawce w sklepie została złożona powtórna reklamacja. Żadam wymiany fotela na wolnego od wad, oczywiście z dostawą do domu.
Po prostu hit. Błąd w zamówieniu jest po mojej stronie, bo nie zorientowałem się, że do koszyka trafiły nie te poduszki. Sklep nie rozpoczął jeszcze realizacji mojego zamówienia i na czacie przeczytałem, że nie ma opcji żeby zmienić, to co zamówiłem, po czym Pani się rozłączyła z czatu. Po rozmowie telefonicznej z infolinią zamówienie udało się zmienić... to w końcu da się, czy nie?
Zamówiłem krzesło na taras ze sklepu onilne Jysk z dostawą. Już żałuję, że nie kupiłem osobiście, a najlepiej gdzie indziej.
W każdym razie 16 maja zakupiłem online i opłaciłem. Dostałem w mailu link do "śledzenia przesyłki". Po kilku dniach pojawiła się informacja o planowanym doręczeniu ok. 20 maja w okol. godz. 16tej... Godzina rzekomego doręczenia upłynęła bezskutecznie. Infolinia firmy "realizującej" dostawę niby czynna do 20tej, więc spędziłem jeszcze łącznie ok. pół godziny próbując się dodzwonić niestety bezskutecznie. Ale posłuchałem sobie, że jestem "drugi w kolejce". Dzisiaj 25 maja wieczór cała sprawa mi się przypomniała, bo zakupionego przedmiotu (krzesła) nadal nie mam ani nikt się ze mną nie kontaktował. I co dowiaduję się z maila? "Zamówienie dostarczone". Ręce opadają.
Witam zamówiłem towar przez internet z usługą do domu, zaplacilam za wszystko, jedną paczkę dostarczono, a drugiej nie czekam juz trzeci tydzień ani firma kurierska, ani Jysk nie dostarczają drugiej paczki, reklamacje na infolinię pozostaja bez odpowiedzi, naszszęscie wysłałam też e-meila, do głównej siedziby w Danii, odpowiedź przyszla pozytywna. Zdecydowanie nie polecam zamawiać przez internet, nie polecam zakupów w tej firmie na polskim rynku, brak reklamacji i zwrotów, zanim kupicie zastanowcie sie dobrze, bo zostaniecie bez pieniędzy i towaru.
Witam. Ostrzegam wszystkich kupujących przez internet i zmuszonych składać reklamację. W moim przypadku był to uszkodzony pokrowiec materaca. Nie dość, że oczekiwanie na pokrowiec wynosiło ponad miesiąc to dziś na infolinii otrzymałem informacje, że muszę odebrać go OSOBIŚCIE w sklepie stacjonarnym ponieważ Jysk nie jest w stanie dokonać wysyłki pod mój adres...
JYSK Polska, to są jakieś żarty?! Nagle zapomnieliście co to jest usługa kurierska? ŻENADA i marne oszczędzanie!