Musiałem wymienić bandaż. Wizytę wyznaczono na godzinę 8:00. Przyjechałem wcześnie (o 7:40) i zameldowałem się po zapłaceniu za usługę. Od razu zarezerwowałem tę samą usługę na inny dzień. Niestety, pielęgniarka zadzwoniła do kogokolwiek oprócz mnie. Zaprosiła wszystkich, także tych, którzy przyszli po mnie. Po zabiegu miałam zaplanowanych wiele wydarzeń. Łącznie z dowozem dzieci do szkoły na drugi koniec Warszawy. Ale to zaniedbanie mojego czasu zaczęło niszczyć wszystkie te plany. Poszedłem do administratora i poprosiłem o usunięcie rezerwacji na inny dzień, bo to po prostu nie jest poważne. Wizyta jest o 8:00, ale nie dzwonię o 8:10. Administrator rozumiał mój ból. Poszła do pielęgniarki, ale nie chciała tego słuchać.
O 8:15 już mnie nie zaproszono, ale zaproszono osoby, które przyszły po mnie. W tamtym momencie postanowiłam to dokończyć i zabrać dzieci do szkoły. Oczywiście poprosiłem o zwrot pieniędzy.
Nie polecam planowania procedur w tej lokalizacji CMP