Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Specjalista ds. Obsługi Klienta32_MzY3NzRfMF80MjMwObowiązki Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe Bardzo dobra znajomość MS Office, CRM Zdolności analityczne i negocjacyjne Mile widziana znajomość programu IFS/SAP Mile widziane roc
2025-01-10 07:01:38TAURON Polska Energia S.ATwój zakres obowiązków, Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych, Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji, Realizowanie..
2025-01-02 14:40:37NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..
2024-12-02 09:05:45Carloss Marketing - MediaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) - Rozwiązywanie problemów technicznych - Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe - Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących - Praca z dokumentacją i
2025-01-28 07:30:15Concentrix CVG International Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: · Kompleksowa obsługa klientów B2B· Realizacja zamówień i dążenie do automatyzacji i digitalizacji tych procesów· Przygotowanie ofert· Analiza rentowności kontraktu i poszukiwanie produktywności· Współpraca z innymi działami u
2025-01-31 18:30:20ITURRI PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy - Sprzedaż świadczonych usług - Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych - Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług
2025-01-31 18:30:20FiberlinkZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nawiązywanie kontaktów osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami - Przygotowanie i wysyłanie ofert do klientów, negocjacje z kontrahentami - Utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami - Akty
2025-02-03 07:30:15F.H.P. „PAK-GUM” Wacław Pakaszewski 2,8Zakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; W
2025-02-03 08:49:58Zakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; W
2025-02-03 08:49:58Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współp
2025-02-03 07:27:41Wsparcie klientów poprzez telefon, chat i e-mail (kontakty wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z zachowaniem pełnej dyskrecji. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi
2025-02-01 19:19:02Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo oraz przez chat (rozmowy przychodzące i wychodzące). Ochrona poufnych informacji klientów. Proaktywne, cierpliwe i empatyczne podejście do klienta
2025-02-01 19:18:02Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych
2025-01-31 13:55:42Reprezentowanie marki poprzez obsługę zapytań klientów telefonicznie, przez formularz internetowy lub czat. Realizacja procedur w celu szybkiej i profesjonalnej obsługi klienta. Obsługa reklamacji gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. U
2025-01-31 12:53:02Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-31 12:30:20Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, internetowy formularz lub czat. Szybka i profesjonalna realizacja procedur obsługowych. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i obsługa usług naprawczych. Wsparcie klienta w rozwiązywaniu
2025-01-31 08:01:02Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej o
2025-01-30 18:36:17VETLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-30 18:36:15LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień/zapytań klientów, Uzyskiwanie oraz przekazywanie klientom informacji o cenach i dostępności produktów, Inicjowanie, rejestrowanie i przekazywanie oferty klientom, Terminowe wydawanie
2025-01-30 14:40:45Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
2025-01-29 12:50:04Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
2025-01-29 12:50:04Dla naszego Partnera – szwajcarskiej firmy oferującej seniorom profesjonalne wsparcie opiekunek z Polski - poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Specjalisty ds. obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz do
2025-01-28 15:06:49Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych, 2. Obsługa klientów projektu zgodnie z przyjętymi standardami,3. Weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, wniosków rozliczeniowych i zawieranie umów na udział
2025-01-27 18:41:51Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes
2025-01-25 17:02:01Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie
2025-01-25 13:53:02LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-24 18:36:08LeasingTeam Group 2,8Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Odpowiadanie na pytania klientów telefonicznie oraz mailowo, Koordynacja procesu realizacji usługi u klienta od podpisania umowy do pełnej realizacji zadania, Rozwiązywanie pr
2025-01-24 11:01:17NOWIMA sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej., Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczy
2025-01-24 09:40:42Obsługa klientów Grupy Volkswagen poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem profesjonalizmu i pełnego zaangażowania. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM, dbając o precyzję i przejrzystość zapisów. Współpraca z zespołem w celu
2025-01-23 11:04:02Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym;, Kompleksowa obsługa kontraktów klientów biznesowych;, Skuteczne budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;, Bieżące wsparcie klienta, aktywne poszukiwanie rozwiązań...
2025-01-22 15:40:49Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi., Przygotowywanie ofert i umów handlowych., Monitorowanie i analiza satysfakcji klienta oraz identyfikowanie obszarów do poprawy., Kontakt telefoniczny z klientem
2025-01-20 13:40:44Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-01-18 08:55:03Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-18 07:25:07